Jäkiksen Mömmöm-kisat

Uskontoon liittymätön keskustelu.

Valvoja: Moderaattorit

Jääkiekon MM-kisat - Suomen sijoitus?

1.
2
14%
2.
1
7%
3.
2
14%
4.
2
14%
5.
4
29%
6.
3
21%
7 tai huonompi
0
Ei ääniä

Ääniä yhteensä: 14

Bergerac

Re: Jäkiksen Mömmöm-kisat

Viesti Kirjoittaja Bergerac »

Ja perkele mitä möhnöilyä 3.erän alussa swarzenneggereitä vastaan, toivottavasti möhnöily ei jatku tai noutaja iskee.

EDIT: Onneksi ei jatkunut tuo möhnöily :P
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
Kaarmis

Viesti Kirjoittaja Kaarmis »

Luultavasti jälkipalaverissa valmentajalta tuli tiukempia sanoja kuin minkään aikaisemman ottelun jälkeen... Häpeälliset kaksi päästettyä maalia.
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
Jaakko Ahvenainen

Viesti Kirjoittaja Jaakko Ahvenainen »

Palaan tohon Suomi-Venäjä otteluun. Siinä parhaat pelaajat olivat päätuomarit. Mun laskujeni mukaan ainakin kolme venäläisille kuuluvaa jäähyä katsottiin läpi sormien, mutta onneksi Suomi osasi eka kertaa pelata.

Suomi-Itävalta meni ihan mukavasti aina kolmannen erän alkuun, kunnes Itävalta yllättäen ja alivoimalla kavensi pelin 3-2. Jalosen ottama aikalisä oli paikallaan. Sen jälkeen alkoikin sitten tapahtua ja Suomen 7-2 voitto oli aivan ansaittu. Tällä kertaa tuomarityöskentely oli varsin tarkkaa ja asiallista.

Koko matsin ylläri on mulle ollut Sveitsin joukkue.
Sukututkija

Viesti Kirjoittaja Sukututkija »

Jaakko Ahvenainen kirjoitti:Koko matsin ylläri on mulle ollut Sveitsin joukkue.
Samoin.

Vaikka aika klisee jo alkaakin olemaan, niin nykyään entiset ns. lilliputtimaat voi pistää aika mukavasti kampoihin kelle tahansa. Aina voi tietysti spekuloida ns. ison maan heikosta motivaatiosta, mutta oli niin taikka näin, niin on aina mukava, että tulee säpinää vanhoihin valtarakenteisiin.
Vieraas

Viesti Kirjoittaja Vieraas »

Tony kirjoitti:Venäjän peluutus suhteelisen mielenkiintoista. Herää kysymys että kuka siellä asioista päättää, tähdet vai valmentaja.
Sihvosen syväanalyysin tuloksena pelaajat.
Jaakko Ahvenainen kirjoitti:Koko matsin ylläri on mulle ollut Sveitsin joukkue.
Huonompien vuosien takia jää muuten helposti huomiotta, että esim. Sveitsillä on todella pitkä ja välillä jopa menestyksekäs historia jääkiekossa. Siellä on myös selvästi enemmän pelaajia kuin vaikka Slovakiassa.

Niin pieni lajihan tämä on, että melko yllättäviä sijoituksia syntyy: kolmannessa divioonassa Pohjois-Korea näyttää tänä vuonna saaneen hopeaa ja päihittäneen esim. Irlannin. On käväissyt jopa divisioonassa II, jossa oli sentään mukana Kiina. :)
Video ei ollut ohjeistusvideo.
sinner74
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja sinner74 »

Vieraas kirjoitti:
Tony kirjoitti:Venäjän peluutus suhteelisen mielenkiintoista. Herää kysymys että kuka siellä asioista päättää, tähdet vai valmentaja.
Sihvosen syväanalyysin tuloksena pelaajat.
Kyllä se tosiaan siltä näyttää, että Bilaldedjt...no se Venäjän valmentaja on enää pelkkä statisti.

Eilisessä Slovakia-matsissa sattui hauska episodi, kun Kovaltshuk ja Radulov istuskelivat vierekkäin vaihtopenkillä. Sellainenkin kohta vielä pelistä löytyi, jossa ehtivät istua siellä. Ilja huikkasi lääkärille jotain, ja kohta leguri juoksutti Herra Tähdelle pullon Pepsiä. Siinä sitten naukkailivat Radulovin kanssa vuorotellen Pepsipullon tyhjäksi. Enpä ole aiemmin vaihtoaitiossa Pepsiä nähnyt hörpittävän. Eikä sitä kyllä muut pelaajat saaneet kuin nämä kaksi sankaria. Parempi tietysti Pepsikola kuin kossukola, jos kerran saa tilata mitä haluaa.

Mitä luulette, jos ja kun Venäjä tulee Suomelle puolivälierässä vastaan, onnistuuko karhun kaato toisen kerran samoissa kisoissa?
And Justice For All
Vieraas

sinner74 kirjoitti:Enpä ole aiemmin vaihtoaitiossa Pepsiä nähnyt hörpittävän. Eikä sitä kyllä muut pelaajat saaneet kuin nämä kaksi sankaria. Parempi tietysti Pepsikola kuin kossukola, jos kerran saa tilata mitä haluaa.
Joku väitti nähneensä Kovalchukin Ranska-peliä edeltävänä iltana Ravintola Teatterissa silminnähden Karalahti-tyyppisissä tunnelmissa. Ainakin Kovalchuk on sen verran aasialaisen näköinen, että ei pitäisi miehestä erehtyä. Jos ottaa turnauksen tuolta pohjalta niin limunaatihan maistuu. :)
sinner74 kirjoitti:Mitä luulette, jos ja kun Venäjä tulee Suomelle puolivälierässä vastaan, onnistuuko karhun kaato toisen kerran samoissa kisoissa?
Normaalisti sanoisin, että Venäjän taitohyökkääjät hoitavat homman, mutta nyt on vastassa yli 95 prosentin veska. Raannan toiminta oli aivan maagista jo liigapeleissä, voi tulla tasaista.
sinner74
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja sinner74 »

Vieraas kirjoitti: Joku väitti nähneensä Kovalchukin Ranska-peliä edeltävänä iltana Ravintola Teatterissa silminnähden Karalahti-tyyppisissä tunnelmissa. Ainakin Kovalchuk on sen verran aasialaisen näköinen, että ei pitäisi miehestä erehtyä. Jos ottaa turnauksen tuolta pohjalta niin limunaatihan maistuu. :)
Vai tällaista "Svenska Teaternista supatetaan", kuten eräs faktapainoitteinen viikkolehti asian muotoilisi. Kuva manipuloitu. Ilja on epäilemättä ottanut Kellobaarissa asianmukaisen istumapaikan ja -asennon, jotta varmastii havahtuu lähtemään hallille kun peliin valmistautumisen aika koittaa :)
And Justice For All
Tony

Viesti Kirjoittaja Tony »

Enää tärkeimmät pelit jäljellä. Oma veikkaus viidennestä sijasta saattaa hyvinkin jäädä taakse, jos jengi saa fiiliksen päälle.

Eilinen nyt oli sellainen välimatsi, unohdetaan se. 8)
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Vieraas

Kun Miroslav on vastassa voi tulla henkien kamppailu.

Kuva
Tony

Vieraas kirjoitti:Kun Miroslav on vastassa voi tulla henkien kamppailu.
:mrgreen:

Tänään se tosiaan selviää, lähdetäänkö länsinaapuriin pelaamaan mitaleista vai jäädäänkö himaan.

Tulosvetoon Suomelle 2, 1 - 0. Raannalle huikea nollapeli.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Veli-Hopea

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

Tony kirjoitti:
Vieraas kirjoitti:Kun Miroslav on vastassa voi tulla henkien kamppailu.
:mrgreen:

Tänään se tosiaan selviää, lähdetäänkö länsinaapuriin pelaamaan mitaleista vai jäädäänkö himaan.

Tulosvetoon Suomelle 2, 1 - 0. Raannalle huikea nollapeli.
Asiantuntevasti illan otteluihin veikkaamiset ja maanpetturina suomelle tappioveikkaus.
Ei se mitään. Yleensä onnistun saamaan jokaisen ottelun väärin ja tässä tapauksessa alternative on voittajina USA,Sveitsi ja Suomi.

Venäjä − USA 2 4,05
Sveitsi − Tshekki 1 3,05
Suomi − Slovakia 2 4,00

Kaikista veikkailuistani huolimatta tulos on aina päinvastainen ja rahat kannattaa siis satsata Venäjälle, tshekille ja vaikka suomipelin tasurille , jos mielii voittaa jotain :)

Tänään suomi tippuu. Usko ei valitettavasti riitä. Olen nyt Mömmöm-luopio ja toivoisin ettette alkaisi karttamaan minua. Minä vain en näe heissä voittajaa sen kummemmin kuin vt-seurassakaan.
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
Tony

Veli-Hopea kirjoitti: Tänään suomi tippuu. Usko ei valitettavasti riitä. Olen nyt Mömmöm-luopio ja toivoisin ettette alkaisi karttamaan minua. Minä vain en näe heissä voittajaa sen kummemmin kuin vt-seurassakaan.
Oletko miettinyt yhtään miten surulliseksi teet muut asenteellasi? Me voimme kyllä auttaa sinua ymmärtämään Suomen pelillisen potentiaalin, mutta jos et halua ottaa apua vastaan ja kapinoit, niin tiedät mitä siitä seuraa. Tiedät myös hyvin että kantamme perustuu Raamattuun. Apostolien teot 2:0 kertoo meille kuinka jo opetuslapset olivat pyyteettömästi Suomen puolella.
Veli-Hopea

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

Tony kirjoitti:
Veli-Hopea kirjoitti: Tänään suomi tippuu. Usko ei valitettavasti riitä. Olen nyt Mömmöm-luopio ja toivoisin ettette alkaisi karttamaan minua. Minä vain en näe heissä voittajaa sen kummemmin kuin vt-seurassakaan.
Oletko miettinyt yhtään miten surulliseksi teet muut asenteellasi? Me voimme kyllä auttaa sinua ymmärtämään Suomen pelillisen potentiaalin, mutta jos et halua ottaa apua vastaan ja kapinoit, niin tiedät mitä siitä seuraa. Tiedät myös hyvin että kantamme perustuu Raamattuun. Apostolien teot 2:0 kertoo meille kuinka jo opetuslapset olivat pyyteettömästi Suomen puolella.
:D yrität selvästi vedota tunteisiin :)

Kuitenkin kirjoitettu neuvo on selvää pässinlihaa

"lakatkaa olemasta jokaisen sellaisen "Suomalainen" kutsutun seurassa, joka on Slovakien puolella tai ahne tai Maanpetturi tai herjaaja tai juoppo tai kiristäjä, älkääkä edes syökö sellaisen kanssa.
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
Vieraas

Veli-Hopea kirjoitti:Asiantuntevasti illan otteluihin veikkaamiset ja maanpetturina suomelle tappioveikkaus.
Veljet, älkää menkö sen yli mitä Veikkaus on kirjoittanut! Raamattu kehottaa meitä: "Odottakaa Kummolaa." (Iihf 16:5)
Vastaa Viestiin