Satanisti paputin ilmoittautuu!!!

Rekisteröityneet käyttäjät voivat esitellä itsensä tai kertoa taustoistaan täällä.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Avatar
paputin
Viestit: 13
Liittynyt: 22.06.2013 13:27

Satanisti paputin ilmoittautuu!!!

Viesti Kirjoittaja paputin »

Hei!
Olen 18-"saatananpalvoja"tyttö Tampereelta.
Miksi tulin tänne?
Juttuseuraa kaipaan mitä teen "ongelmani kanssa". Olen syntynyt JT-perheeseen. Isovanhemmat,äiti,isä,serkut,pikkuserkut ovat jehovan todistajia. Olen siis kasvanut ilman lapsuutta.
Olen niellyt kaiken paskan mitä olen elämäni aikana heiltä saaneet. Joka sunnuntai itkien koksaan ja,jos kehtasit kieltäytyä,niin selkäsaunan kautta ofc. Väkivaltaa oli,alkoholia,paljon yksinäisyyttä.

No nyt palaan lähihistoriaan (menneisyydestä voi enemmän kysellä):
Minua yritetään saada "väkisin" takaisin JT-piireihin,kun tuppasin olemaan erään "kunnioitetun" sisaren pojantytär. Kauheesti tuputetaan lehteä ja yritetään ottaa kontaktia. Kontaktin karkoittamiseksi ja myöskin protestoinnin takia olen ottanut naamaani 5 eri lävistystä,että varmana jättäisi minut rauhaan. n. 99% kontakteista loppui,mutta vain se 1 ihminen on,joka haluaa minut "takaisin". (En ole koskaan ollut kastettu sisar) Tuo 1 ihminen on helvettisoikoon,mun isoisäni.
Isoisäni on 1/2 sukulaisista,joka oikeasti välittää. Auttoi mut jaloilleni erosta (eks avomies),auttoi takuuvuokrassa ja laskuissa JA NYT NOKIAN VITUN SEURAKUNTAA KIINNOSTAA KUINKA PALJON JA MIKSI SE AUTTAA!!! Pfft. Ehdollinen rakkaus... Pelkään,että takiani hänet erotetaan... mitä pitäis tehdä? :?: :(
Avatar
Tony
Viestit: 7520
Liittynyt: 28.04.2007 07:38

Re: Satanisti paputin ilmoittautuu!!!

Viesti Kirjoittaja Tony »

Tervetuloa foorumille. :)
paputin kirjoitti:Pelkään,että takiani hänet erotetaan... mitä pitäis tehdä? :?: :(
Koska et ole käynyt kasteella, hän saa autella sinua niin paljon kuin haluaa. Ainakaan mitään sääntöä ei ole että ei saisi, eikä häntä siitä voida erottaa.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Avatar
paputin
Viestit: 13
Liittynyt: 22.06.2013 13:27

Re: Satanisti paputin ilmoittautuu!!!

Viesti Kirjoittaja paputin »

Tony kirjoitti:Tervetuloa foorumille. :)
paputin kirjoitti:Pelkään,että takiani hänet erotetaan... mitä pitäis tehdä? :?: :(
Koska et ole käynyt kasteella, hän saa autella sinua niin paljon kuin haluaa. Ainakaan mitään sääntöä ei ole että ei saisi, eikä häntä siitä voida erottaa.
Hohoo good point!
Peeveli
Viestit: 362
Liittynyt: 09.05.2012 14:39

Re: Satanisti paputin ilmoittautuu!!!

Viesti Kirjoittaja Peeveli »

Tervetuloa :)
...Mess with the best, fuck the rest
Mievaan
Viestit: 487
Liittynyt: 14.10.2011 00:15

Re: Satanisti paputin ilmoittautuu!!!

Viesti Kirjoittaja Mievaan »

tervetuloa ^^
Vieraas
Viestit: 3220
Liittynyt: 20.06.2011 21:56

Re: Satanisti paputin ilmoittautuu!!!

Viesti Kirjoittaja Vieraas »

Tervetuloa!
Video ei ollut ohjeistusvideo.
Avatar
paputin
Viestit: 13
Liittynyt: 22.06.2013 13:27

Re: Satanisti paputin ilmoittautuu!!!

Viesti Kirjoittaja paputin »

kiitoksia kaikille :)
kekäle
Viestit: 7
Liittynyt: 27.08.2011 01:19

Re: Satanisti paputin ilmoittautuu!!!

Viesti Kirjoittaja kekäle »

Tervetuloa, keep it satan. :twisted:
tosiuskomaton
Viestit: 82
Liittynyt: 15.03.2011 21:28

Re: Satanisti paputin ilmoittautuu!!!

Viesti Kirjoittaja tosiuskomaton »

Tervetuloa vain! :)
Avatar
paputin
Viestit: 13
Liittynyt: 22.06.2013 13:27

Re: Satanisti paputin ilmoittautuu!!!

Viesti Kirjoittaja paputin »

kekäle kirjoitti:Tervetuloa, keep it satan. :twisted:
:evil: koska kuulemma olen :twisted:
Kaarmis
Viestit: 3909
Liittynyt: 29.04.2007 22:13

Re: Satanisti paputin ilmoittautuu!!!

Viesti Kirjoittaja Kaarmis »

Jeps, tersetuloa! Yksi pieni juttu, kutsuit itteäs satanistiksi sekä saatananpalvojaks, ilmeisesti suhun jeppupopulan asettamien ennakkoluulojen mukaisesti? Niip, tiedäthän et ne on eri asioita? Anton LaVey perusti satanismin 1966 ja se ei usko saatanaan henkiolentona vaan ajattelee ihmisen olevan "jumala" joka määrää oman kohtalonsa.

Mut joka tapauksessa, hienoa et oot mukana kirjoittelemassa. :)
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
Avatar
paputin
Viestit: 13
Liittynyt: 22.06.2013 13:27

Re: Satanisti paputin ilmoittautuu!!!

Viesti Kirjoittaja paputin »

Kaarmis kirjoitti:Jeps, tersetuloa! Yksi pieni juttu, kutsuit itteäs satanistiksi sekä saatananpalvojaks, ilmeisesti suhun jeppupopulan asettamien ennakkoluulojen mukaisesti? Niip, tiedäthän et ne on eri asioita? Anton LaVey perusti satanismin 1966 ja se ei usko saatanaan henkiolentona vaan ajattelee ihmisen olevan "jumala" joka määrää oman kohtalonsa.

Mut joka tapauksessa, hienoa et oot mukana kirjoittelemassa. :)
Ernn.. siinä se,että kutsuvat molemmiksi...
Kivikko
Viestit: 650
Liittynyt: 10.01.2011 21:08

Re: Satanisti paputin ilmoittautuu!!!

Viesti Kirjoittaja Kivikko »

Ernn.. siinä se,että kutsuvat molemmiksi...
Oma äitini (ja muutama muukin) kutsuu minua vieläkin Jehovan todistajaksi, ja sekös jos joku menee pieleen :twisted: :lol:
Särähti viime kerralla aika pahasti korvaan tuollainenkin virheellinen luokittelu. Mutta kun pitää luokitella ja lokeroida, muutakaan ei osata. En myöskään korjannut virhettä, antaa heidän elää omissa harhoissaan kuten tähänkin saakka.
Vastaa Viestiin