LGBT

Rekisteröityneet käyttäjät voivat esitellä itsensä tai kertoa taustoistaan täällä.

Valvoja: Moderaattorit

mana
Viestit: 160
Liittynyt: 07.10.2007 14:19
Paikkakunta: Helsinki

LGBT

Viesti Kirjoittaja mana »

Olen nyt 25-vuotias mies ja erosin jehovan todistajista 20-vuotiaana kun olin seurustellut toisen miehen kanssa jo vuoden. Tämä keskustelupalsta auttoi paljon ennen ja jälkeen eroamisen. Isäni erosi myös pian oman eroamiseni jälkeen ja on nyt ainoa perheenjäseneni, joka pitää yhteyttä (asia jonka viimeisenä olisin uskonut tapahtuvan jo homouteni takia). En ole pitkään aikaan käynyt tällä sivustolla, mutta nyt olisi taas aika.

Teininä ja nuorena aikuisenakin olisin kaivannut ja tarvinnut vertaistukea ja keskustelukumppania saman kokeneesta henkilöstä. Olisin selvinnyt paljon helpommin. Täältäkin sain kylläkin paljon apua. LGBT-maailmasta kun oli vain se kuva, minkä olin järjestöltä saanut. Eli ei millään tavalla totuuden mukainen ja täysin demonisoitu. Jos olet Jehovan todistaja perheesta, eroamassa tai eronnut homo, lesbo, bi tai trans -nuori (ymsyms), ota yhteyttä. En ole ammattiauttaja, mutta kokenut elämän homonuorena jehovan todistaja -yhteisössä. Vertaistukea siis tarjolla. Laita yksityisviestiä niin vaihdetaan yhteystietoja.
mana
Viestit: 160
Liittynyt: 07.10.2007 14:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: LGBT

Viesti Kirjoittaja mana »

Lisätään vielä että minulla ei ole koskaan ollut niin onnellinen ja vapaa olo kuin mitä eroamisen jälkeen oli. Tietenkin siitä tulee myös kriisi monen ihmissuhteen katkeamisen myötä, mutta se vapauden tunne on upeaa. Pystyy hengittämään.
Mievaan
Viestit: 487
Liittynyt: 14.10.2011 00:15

Re: LGBT

Viesti Kirjoittaja Mievaan »

Olen onnellinen puolestasi=) Siitä vapaudesta en helpolla luovu. Tuosta tuli mieleen miten pahana seura oppi pitää eroa, tottakai se on ikävää ja voi satuttaa, mutta että siitä saa vielä rangaistuksen, ettei voisi mennä uudelleen naimisiin. Kyl mä viel muistan miten vähän jännitti kun ekan kerran menin dtm ovista sisään, vaikka en enää sillon uskonut koko juttuun niin, kun lapsesta saakka on saanut kuulla miten pahoja homot on, niin miten upeesti mut otettiin vastaan. Kukaan ei tuominnu, vaikka aika jäykkä taisin olla aluks, mut vedettiin tanssilattialle ja loppu on historiaa, sillon tais yksi seuran valhe kadota pääkopasta lopullisesti. ;-)
Kaarmis
Viestit: 3909
Liittynyt: 29.04.2007 22:13

Re: LGBT

Viesti Kirjoittaja Kaarmis »

Pidetään joku luppismiitti joskus vaikka Mann's Streetillä (Mannisella niinkuin on tapana sanoa) ? Olen siellä vakiokamaa, vaikka naisetkin toki minulle kelpaavat... :)
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
Vieraas
Viestit: 3220
Liittynyt: 20.06.2011 21:56

Re: LGBT

Viesti Kirjoittaja Vieraas »

mana kirjoitti:Täältäkin sain kylläkin paljon apua.
Tervetuloa taas, siis!
Video ei ollut ohjeistusvideo.
loikkarisusi
Viestit: 166
Liittynyt: 19.09.2012 19:20

Re: LGBT

Viesti Kirjoittaja loikkarisusi »

Tervetuloa takaisin palstalle! Laitan varmasti yksityisviestiäkin, mukava jutella samantaustaisten kanssa ^^
Gandalf
Viestit: 15
Liittynyt: 25.09.2013 11:41
Paikkakunta: Helsinki

Re: LGBT

Viesti Kirjoittaja Gandalf »

Täällä myös yksi samantaustainen "seurakuntanuori" tulossa joukkoon :D
That wound will never fully heal. He will carry it the rest of his life.
mana
Viestit: 160
Liittynyt: 07.10.2007 14:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: LGBT

Viesti Kirjoittaja mana »

Pitäskös tässä nyt sopia joku lauantai-ilta miitinkiä vaik siellä mannisella?
Mievaan
Viestit: 487
Liittynyt: 14.10.2011 00:15

Re: LGBT

Viesti Kirjoittaja Mievaan »

Aivan loistava idea ;-)
Kaarmis
Viestit: 3909
Liittynyt: 29.04.2007 22:13

Re: LGBT

Viesti Kirjoittaja Kaarmis »

5 ja 19 lokakuuta on mulla varattuja jo ny...
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
mana
Viestit: 160
Liittynyt: 07.10.2007 14:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: LGBT

Viesti Kirjoittaja mana »

12.10? Kuka on mukana?
Gandalf
Viestit: 15
Liittynyt: 25.09.2013 11:41
Paikkakunta: Helsinki

Re: LGBT

Viesti Kirjoittaja Gandalf »

Ja juuri tota pelkäsin....:D Olen LGBT mötessä Saksassa.... Siitä lisää myöhemmin jos joku haluaa tietää :D eli mulle käy 26.10 näillä näkymin parhaiten... ellei toi toinen keksi jotakin muuta. :D
That wound will never fully heal. He will carry it the rest of his life.
SisarHento
Viestit: 112
Liittynyt: 07.08.2012 16:22

Re: LGBT

Viesti Kirjoittaja SisarHento »

Tervetuloa minunkin puolestani! Kuten joskus aikaisemmin olen näille palstoille kirjoitellut, että myös minun oma poikani on homoseksuaali, joten otaksun, että tiedän tähän liittyvistä seikoista kenties enemmän kun "tavallinen kadun tallaaja. Tsemppiä!
Gandalf
Viestit: 15
Liittynyt: 25.09.2013 11:41
Paikkakunta: Helsinki

Re: LGBT

Viesti Kirjoittaja Gandalf »

Kukaan ei ole vastannut pariin päivään. Ehdotukseni on 26.10 jonkun muun valitsemassa paikassa. Silloin on meikäläisellä mahdollisuus olla mukana. 3 seuraavaa viikonloppua olen kiireinen virallisemmissa ja vähemmän virallisemmissa aktiviteeteissa.
That wound will never fully heal. He will carry it the rest of his life.
Kaarmis
Viestit: 3909
Liittynyt: 29.04.2007 22:13

Re: LGBT

Viesti Kirjoittaja Kaarmis »

26.10. Mann's Street klo 16 alkaen?
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
Vastaa Viestiin