Moikka!

Rekisteröityneet käyttäjät voivat esitellä itsensä tai kertoa taustoistaan täällä.

Valvoja: Moderaattorit

Misled
Viestit: 209
Liittynyt: 29.10.2013 13:18

Moikka!

Viesti Kirjoittaja Misled »

Olen aika vaikeassa tilanteessa, koska uskoni "totuuteen" on mennyt. Tein päätöksen erota järjestöstä, ja yksi suurimmista syistäni erota on erotettujen kohtelu. No tätä kohtelua tulen itsekin maistamaan lähitulevaisuudessa.

Asustelen pääkaupunkiseudulla, minulla on vaimo ja kaksi pientä lasta. Myös lähimmät sukulaiseni ja ystäväni ovat todistajia.

En ole siis vielä eronnut, mutta virallinen ero on tarkoitus tehdä tässä lähikuukausien aikana. Eli valmistautuminen todella isoon muutokseen on alkanut, ja tänne foorumille liittyminen on yksi lähtölaukaus.

Veljesseuraa on tullut luettua jo muutamia vuosia, ja kokousten julkisissa rukouksissa olenkin joskus pyytänyt siunausta veljesseuralle :)

Jutskaillaan myöhemmin lisää!
Ariadna
Viestit: 2177
Liittynyt: 28.04.2007 10:16

Re: Moikka!

Viesti Kirjoittaja Ariadna »

Misled kirjoitti:Veljesseuraa on tullut luettua jo muutamia vuosia, ja kokousten julkisissa rukouksissa olenkin joskus pyytänyt siunausta veljesseuralle :)
Tervetuloa kirjoittelemaankin ja ihan hieno rukouksen aihe :) :) :)
Avatar
Tony
Viestit: 7520
Liittynyt: 28.04.2007 07:38

Re: Moikka!

Viesti Kirjoittaja Tony »

Terrrvetuloa! :)

Noi on niitä pirullisimpia tilanteita. Onko toivoa että avioliitto jatkuisi mahdollisesta irtautumisesta huolimatta?
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
meikku
Viestit: 70
Liittynyt: 03.08.2013 18:13

Re: Moikka!

Viesti Kirjoittaja meikku »

Tervetuloa :)
Misled
Viestit: 209
Liittynyt: 29.10.2013 13:18

Re: Moikka!

Viesti Kirjoittaja Misled »

Tony kirjoitti:Terrrvetuloa! :)

Noi on niitä pirullisimpia tilanteita. Onko toivoa että avioliitto jatkuisi mahdollisesta irtautumisesta huolimatta?
Kyllä mä uskon (ja toivon), että jatkuu. Ainakin itse teen kaikkeni, että jatkuisi!
Avatar
Tony
Viestit: 7520
Liittynyt: 28.04.2007 07:38

Re: Moikka!

Viesti Kirjoittaja Tony »

Toivotaan niin. Tsemppiä! :)
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Vieraas
Viestit: 3220
Liittynyt: 20.06.2011 21:56

Re: Moikka!

Viesti Kirjoittaja Vieraas »

Misled kirjoitti:En ole siis vielä eronnut, mutta virallinen ero on tarkoitus tehdä tässä lähikuukausien aikana. Eli valmistautuminen todella isoon muutokseen on alkanut, ja tänne foorumille liittyminen on yksi lähtölaukaus.
Tervetuloa! Äläkä mene siihen retkuun, että pitäisi setviä asioita jonkun "oikeuskomitean" kanssa. Eikä seurakunnassa sitä paitsi mitään oikeuskomiteaa olekaan, kuulin yhdeltä Veikolta.
Video ei ollut ohjeistusvideo.
Peeveli
Viestit: 362
Liittynyt: 09.05.2012 14:39

Re: Moikka!

Viesti Kirjoittaja Peeveli »

Kovan päätöksen olet tehnyt ja siitä hatunnosto! Tervetuloa!
...Mess with the best, fuck the rest
Kaarmis
Viestit: 3909
Liittynyt: 29.04.2007 22:13

Re: Moikka!

Viesti Kirjoittaja Kaarmis »

Itselläni ei ollut munaa tuohon, mutta oli munaa aviorikokseen ja ja sen toistoon... Pääsee sieltä pois niinkin. :)
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
Veli-Hopea
Viestit: 5324
Liittynyt: 28.12.2010 16:25

Re: Moikka!

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

Vieraas kirjoitti:
Misled kirjoitti:En ole siis vielä eronnut, mutta virallinen ero on tarkoitus tehdä tässä lähikuukausien aikana. Eli valmistautuminen todella isoon muutokseen on alkanut, ja tänne foorumille liittyminen on yksi lähtölaukaus.
Tervetuloa! Äläkä mene siihen retkuun, että pitäisi setviä asioita jonkun "oikeuskomitean" kanssa. Eikä seurakunnassa sitä paitsi mitään oikeuskomiteaa olekaan, kuulin yhdeltä Veikolta.

Tervetuloa juu ja samaa mieltä! Nämä kun eivät ole "pomojasi" ,vaikka toki mielellään tuollaisella asenteella ehkä liikehtivätkin. Turha niitä nöyristellä. Minäkään en halunnut mitän erillisiä keskusteluja. Kertaheitolla ilmoitus, että nyt riittää ja siitä se sitten lähti elämä helpottumaan.

Sinne jäi mitä jäi ja siellä olkoot.
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
Misled
Viestit: 209
Liittynyt: 29.10.2013 13:18

Re: Moikka!

Viesti Kirjoittaja Misled »

Kiitokset kaikille lämpimästä vastaanotosta!

Mä uskon, että on muitakin järjestössä vielä olevia, jotka lukevat näitä sivuja (kielloista huolimatta) ja miettivät ison ratkaisun tekemistä.

Siksi toivonkin, että Sinä, jolla on samanlaisia ajatuksia, mutta eroaminen pelottaa tai tuntuu mahdottomalta, niin ota yhteyttä muhun vaikka yksityisviestillä. Muakin pelottaa ja välillä tuntuu siltä, että pystynkö tähän.

Nyt mä olen yksin ja säkin olet yksin, mut entä jos me voitais jakaa ajatuksia ja kokemuksia ja tukea toisiamme? Ratkaisun tekeminen voisi olla helpompaa, jos on joku joka on samanlaisessa tilanteessa.
Veli-Hopea
Viestit: 5324
Liittynyt: 28.12.2010 16:25

Re: Moikka!

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

Misled kirjoitti:Kiitokset kaikille lämpimästä vastaanotosta!

Mä uskon, että on muitakin järjestössä vielä olevia, jotka lukevat näitä sivuja (kielloista huolimatta) ja miettivät ison ratkaisun tekemistä.

Siksi toivonkin, että Sinä, jolla on samanlaisia ajatuksia, mutta eroaminen pelottaa tai tuntuu mahdottomalta, niin ota yhteyttä muhun vaikka yksityisviestillä. Muakin pelottaa ja välillä tuntuu siltä, että pystynkö tähän.

Nyt mä olen yksin ja säkin olet yksin, mut entä jos me voitais jakaa ajatuksia ja kokemuksia ja tukea toisiamme? Ratkaisun tekeminen voisi olla helpompaa, jos on joku joka on samanlaisessa tilanteessa.

Ei sovi unohtaa, että vaikka kuinka yksin te tunnette olevanne, mekin kaikki ollaan tässä.. Ihan lähellä.
Pelottavaa lähteminen on, siitä ei pääse mihinkään. Puhumalla ja kirjoittamalla pääsee pitkälle.
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
Esa H
Viestit: 39
Liittynyt: 14.10.2013 17:08
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Moikka!

Viesti Kirjoittaja Esa H »

Terve tuloa joukkoomme ystävä hyvä.
Kivikko
Viestit: 650
Liittynyt: 10.01.2011 21:08

Re: Moikka!

Viesti Kirjoittaja Kivikko »

Toivotan myös osaltani tervetulleeksi, iso muutos sinulla edessä.
kokousten julkisissa rukouksissa olenkin joskus pyytänyt siunausta veljesseuralle :)
Mahtavaa, vaikken rukouksen voimaan uskokaan! :lol: Kiitos päivän nauruista!
Avatar
Jaakko Ahvenainen
Viestit: 8100
Liittynyt: 28.04.2007 15:41
Paikkakunta: Lieksa

Re: Moikka!

Viesti Kirjoittaja Jaakko Ahvenainen »

Kirotako olisi pitänyt, Kivikko! :shock:

Koitahan kestää meitä, Misled ja astu vain mukaan tähän sekalaiseen "seurakuntaan".
Vastaa Viestiin