Et ymmärtänyt viestini pointtia.Vieras kirjoitti:
Toinen lahko-orja vielä lähtönsä jälkeen. Sinähän vaadit minulta terhakkaampaa kuuliasuutta, kuin VT-seura. Jotenkin luopio jaksaa aina yllättää
Uutisia Vartiotornin takaa
Valvoja: Moderaattorit
-
Analysoija
Re: Uutisia Vartiotornin takaa
"Jehovan järjestö on täydellinen, se virvoittaa sitä palvovien sielun" - Muuan vanhin esitelmässään
- Tony
Ei häiritse ainakaan minua. Jos jokin häiritsee, niin tapasi tuoda asiat esille niin että entisten jehovantodistajien valistaminen vt-seuran edesottamuksista kulminoituu jonkun oirehtivan entisen jehovantodistajan höpinöihin, jotka on jo useampaan otteeseen todettu porukalla olleen höpinöitä. Se on niin pirun epäreilu ja raukkamamainen tapa suhtautua asiaan kuin vain voi olla.Vieras kirjoitti:VT-seuraa ja luopiota suunnattomasti häiritsee se, ettei jotain yksilöä saada tunnettua VT-seuran ja luopioiden yhteiseen lahko-identtiteettimalliin.
En luule, en sitten ensinkään. Toivoisin kuitenkin sinunkin ymmärtävän että entisten jehovantodistajien toiminta ei kulmioidu kenenkään yksilön kikkailuihin, ja että tarkoitus on vain ja ainoastaan auttaa sekä jehovantodistajia, että entisiä sellaisia. Sen valossa vihamielisyyttäsi tai kostonhimoasi entisten jehovantodistajien toimintaa kohtaan on kovin vaikea ymmärtää. Varsinkin kun itsekin tiedät, että kaikki tämä johtuu vain ja ainoastaan vt-seuran epäinhimillisistä ja valheellisista toimintamalleista.Ja sinä luulet, että minä pysyn lahkossa sen opin vuoksiMaailmankuvasi ahtaus paistaa läpi aika räikeästi.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
-
wolframium
Vapaudenkaipuisena ja itsenäisyyteen taipuvaisena ihmisenä Guestia varmasti suunnattomasti turhauttaa Vt-seuran toimeenpanema vallankäyttö häntä kohtaan. Guest varsin hyvin tietää, että loppupeleissä Vt-seura antaa hänelle kuvainnollisesti ns. "turpiin", esim. sukulaissuhteiden katkaisun kautta, mikäli hän pyrkii toteuttamaan vapaudenkaipuutaan. Tämä huomioon ottaen on paljon helpompaa käydä tuulettamassa tunteitaan täällä luopioiden suhteellisen vapaalla foorumilla, ja palata sitten taas valtakunnansalin penkkiin vastaanottamaan henkistä turpaanottoa.Witless kirjoitti:"Luopiot" yrittävät saada sinut lahkoidentiteettiin? Olen ammattilaisilta kuullut että tuota sanotaan psykologiassa projisoinniksi.Guest kirjoitti:Juuri noinJa Veikko Leinosen käsikassara Toni. Syrjänen tekee hartiavoimin työtä, saadakseen minut VT-seuran määrittelemään lahkoidenttiteettiin.
Olet jyvällä
Erilaisten ja eri tavoin havainnoivien ihmisten on hyvin vaikeaa tai lähes mahdotonta ymmärtää toisiaan, koska he kutsuvat samaa asiaa eri nimillä ja eri asioita samalla nimellä.
-
Vieras
AuttaaTony Syrjänen kirjoitti:Toivoisin kuitenkin sinunkin ymmärtävän että entisten jehovantodistajien toiminta ei kulmioidu kenenkään yksilön kikkailuihin, ja että tarkoitus on vain ja ainoastaan auttaa sekä jehovantodistajia, että entisiä sellaisia.
Oletko aivan sokea, lue nyt ihmeessä aaacin "UUTisia" jossa näitä uutisia jehovantodistajista kerrotaan. Auttamisen kanssa, sillä ei ole mitään tekemistä. Useimmiten jehovantodistaja esitetään pedofilistisena murhaajana.
Sinulle sopisi paljon paremmin se, etten rikkoisi VT-seuran määräyksiä ja arvostelisi luopioita tällä palstalla. Suurimmalle osaa palstalaisista, minun siirtyminen tiukkaan lahkoidenttiteettiin olisi helpotus, ainakin aaac ja MM kokisivat helpotuksen. Pidän kiinni väitteestäni, että lahkopuhtautta vaaliva ex-jt on minua paljon enemmän kiinni siinä VT-seuran rakentamassa ajatuskompleksissa, jossa luopioille on varattu varsin erityinen ja selkeästi määritelty osa lahkoa.
Maallistuminen niittää seurakunnissa paljon suurempaa satoa, kuin luopio propaganda. Luopioiden toilailu ja räyhääminen (mielenosoitukset) tiivistää JT yhteisöä luomalla selkeän viholliskuvan. aaacin tarjoama kuva jehovantodistajista on Veikko Leinoselle, kuin mannaa taivaasta, mikään ei ole jehovantodistajalle vastenmielisempää kun kuva siitä, että olen lähes pedofiilimurhaaja. Mielestäni teille pitäisi antaa palkinto siitä, että suojelette VT-seuran puhtautta ja oppia tuollaisella vimmalla.
-
Vieras
Ei turhauta, VT-seura ei pysty käyttämään valtaansa minuun. Kerro ihmeessä minulle, jos en ole tuota vallankäyttöä huomannut, jospa se on salaistawolframium kirjoitti:Vapaudenkaipuisena ja itsenäisyyteen taipuvaisena ihmisenä Guestia varmasti suunnattomasti turhauttaa Vt-seuran toimeenpanema vallankäyttö häntä kohtaan.Witless kirjoitti:"Luopiot" yrittävät saada sinut lahkoidentiteettiin? Olen ammattilaisilta kuullut että tuota sanotaan psykologiassa projisoinniksi.Guest kirjoitti:Juuri noinJa Veikko Leinosen käsikassara Toni. Syrjänen tekee hartiavoimin työtä, saadakseen minut VT-seuran määrittelemään lahkoidenttiteettiin.
Olet jyvällä
-
matti
En pysty auttaa, nyt olet seonnut lopullisestiVieras kirjoitti:AuttaaTony Syrjänen kirjoitti:Toivoisin kuitenkin sinunkin ymmärtävän että entisten jehovantodistajien toiminta ei kulmioidu kenenkään yksilön kikkailuihin, ja että tarkoitus on vain ja ainoastaan auttaa sekä jehovantodistajia, että entisiä sellaisia.![]()
Oletko aivan sokea, lue nyt ihmeessä aaacin "UUTisia" jossa näitä uutisia jehovantodistajista kerrotaan. Auttamisen kanssa, sillä ei ole mitään tekemistä. Useimmiten jehovantodistaja esitetään pedofilistisena murhaajana.
Sinulle sopisi paljon paremmin se, etten rikkoisi VT-seuran määräyksiä ja arvostelisi luopioita tällä palstalla. Suurimmalle osaa palstalaisista, minun siirtyminen tiukkaan lahkoidenttiteettiin olisi helpotus, ainakin aaac ja MM kokisivat helpotuksen. Pidän kiinni väitteestäni, että lahkopuhtautta vaaliva ex-jt on minua paljon enemmän kiinni siinä VT-seuran rakentamassa ajatuskompleksissa, jossa luopioille on varattu varsin erityinen ja selkeästi määritelty osa lahkoa.
Maallistuminen niittää seurakunnissa paljon suurempaa satoa, kuin luopio propaganda. Luopioiden toilailu ja räyhääminen (mielenosoitukset) tiivistää JT yhteisöä luomalla selkeän viholliskuvan. aaacin tarjoama kuva jehovantodistajista on Veikko Leinoselle, kuin mannaa taivaasta, mikään ei ole jehovantodistajalle vastenmielisempää kun kuva siitä, että olen lähes pedofiilimurhaaja. Mielestäni teille pitäisi antaa palkinto siitä, että suojelette VT-seuran puhtautta ja oppia tuollaisella vimmalla.
-
Witless
Terapeutti kertoi että projisointiin kuuluu omien tunteiden "siirtäminen" muiden ihmisten päähän. Projisointimekanismi on hänen mukaansa ihan ymmärrettävä ja ihmiselle luonnollinen tapa selvitä ristiriitaisista ajatuksista tai ahdistavista tilanteista. Ymmärrän että ahdistaa, mutta luullakseni paras tapa selvitä on tehdä omat välinsä lahkoon selviksi. Ainakin parempi kuin heilua jossain oman ja lahkoidentiteetin välimaastossa, luulen että sellainen on mielenterveydelle vahingollista.Guest kirjoitti:Suurimmalle osaa palstalaisista, minun siirtyminen tiukkaan lahkoidenttiteettiin olisi helpotus, ainakin aaac ja MM kokisivat helpotuksen.
If you think you understand quantum theory, you don't understand quantum theory.
- Richard Feynman
- Richard Feynman
- Sukututkija
Virassa istuvien todistajien ja ex-todistajien lisäksi on vielä kolmas joukkio, johon itsekin kuulun, eli ne, jotka ovat tavalla taikka toisella kiinnostuneita VT-seuran tarjoamasta totuudesta. Tälle ryhmälle Aaac, Markun, Johanneksen pohjan jne. uutiset, kokemukset ja tieto on hyvin tärkeää ja valaisevaa. Mitä enemmän päivänvaloon, ja varsinkin julkisuuteen, tulee seuran toilailuja, peittelyä ja muita perusoikeuksien loukkauksia, niin sen parempi.Guest kirjoitti:Luopioiden toilailu ja räyhääminen (mielenosoitukset) tiivistää JT yhteisöä luomalla selkeän viholliskuvan. aaacin tarjoama kuva jehovantodistajista on Veikko Leinoselle, kuin mannaa taivaasta, mikään ei ole jehovantodistajalle vastenmielisempää kun kuva siitä, että olen lähes pedofiilimurhaaja. Mielestäni teille pitäisi antaa palkinto siitä, että suojelette VT-seuran puhtautta ja oppia tuollaisella vimmalla.
Sano myös Leinoselle terveisiä, hienoa että tykkää ja viihtyy.
-
wolframium
Eipä tietenkään, kun kaveri lymyää Guestina pöpeliköissäVieras kirjoitti:Ei turhauta, VT-seura ei pysty käyttämään valtaansa minuun. Kerro ihmeessä minulle, jos en ole tuota vallankäyttöä huomannut, jospa se on salaista
Jos ei kerran ole rohkeutta nousta väkivaltaista auktoriteettia vastaan, niin sehän ei tarkoita sitä, että sellaista ei olisi olemassa.
Erilaisten ja eri tavoin havainnoivien ihmisten on hyvin vaikeaa tai lähes mahdotonta ymmärtää toisiaan, koska he kutsuvat samaa asiaa eri nimillä ja eri asioita samalla nimellä.
-
Vieras
Hyvä Matti, kunnioitan rehellisyyttäsimatti kirjoitti:
En pysty auttaa, nyt olet seonnut lopullisesti
Tuohon Matin tyhjentävään analyysiin on hyvä lopettaa taas muutamaksi kuukaudeksi.
-
wolframium
No jos luovuttaminen tuntuu olevan lähellä sydäntä ja pöpelikössä/netissä/valtakunnansalilla Guestina muiden kyttäily tuntuu siltä omimmalta osaamisalueelta, niin ei muuta kun onnea valitsemallasi tiellä, toivottavasti pääsi kestää sitä touhua.Vieras kirjoitti:Tuohon Matin tyhjentävään analyysiin on hyvä lopettaa taas muutamaksi kuukaudeksi.
Mutta sitä minäkään en ymmärrä, että pitää sitten tasaisin väliajoin käydä täällä luopiosivuilla itkeskelemässä ja nyhertämässä kuin pahaiset penskat.
-
matti
Se on sitä web2,0 henkeä
Mut oikeasti varo päätä noitten lehtien kans