ei heitä kahta toisistaan
saa tämä aika eroittaa
niin vannoi poika tuo
palaa hän tytön luo
tie kotiin kuljettaa
ei heitä kahta toisistaan
saa tämä aika eroittaa...
-radiossa laulaa joku mies-ääni
Valvoja: Moderaattorit
Miten tyttö ei voinut ymmärtää, jos poika ymmärsi? Ymmärsi kyllä täysin.Elisa kirjoitti:Ei voinut tyttö ymmärtää...
No, jo tokkiinsa sie tiijät mite ei voint ymmärtää. Älä sie höpöjä haastele. Haasta kui muutkii elävät, eläkä tyhmäks tekkeyvy. Sie näät ylen viisas ootkii. Haasta Sie silviisii, ett tyhmemmätkii taijuut.Ilkkala kirjoitti:Miten tyttö ei voinut ymmärtää, jos poika ymmärsi? Ymmärsi kyllä täysin.Elisa kirjoitti:Ei voinut tyttö ymmärtää...
Eihän kukka sen tyhmempi toistans ol'.Jaakko Ahvenainen kirjoitti:No, jo tokkiinsa sie tiijät mite ei voint ymmärtää. Älä sie höpöjä haastele.Ilkkala kirjoitti:Miten tyttö ei voinut ymmärtää, jos poika ymmärsi? Ymmärsi kyllä täysin.Elisa kirjoitti:Ei voinut tyttö ymmärtää...Jaakko Ahvenainen kirjoitti:No mut kun poika tekee sen selväksi.
Hyvin sanottu. Helppoa olla tyhmä kuin kivi. Mutta joka anteeksipyyntö ja lupaus tulee sydämestä. Joskus tie voi olla kivinen, enkä tuomitte enää näkemyksiä.Jaakko Ahvenainen kirjoitti:Haasta kui muutkii elävät, eläkä tyhmäks tekkeyvy.Kiitos.Jaakko Ahvenainen kirjoitti:Sie näät ylen viisas ootkii.Jaakko Ahvenainen kirjoitti:Haasta Sie silviisii, ett tyhmemmätkii taijuut.
Olen antanut itselleni kertoa, että CD:n ääniraita on ainakin kompressoitu tosi paljon rankemmin. Dynamiikka kuulemani mukaan 10dB suppeampi ku GH3:ssa.Jaakob kirjoitti:Tykätään kovasti. Tosin soundit on paremmat Guitar Hero 3:sta ripatulla versiolla, kummallista kyllä. CD-versio kun on ns. Loudness-sodan uhri...
Proge on niin laaja käsite, että mitä vaan vähän monimuotoisempaa musaa tunnutaan nykyisin nimitettävän progressiiviseksi rokiksi.zille kirjoitti:
Bändi, jota olen eniten elämässäni fanittanut, on ehdottomasti Pink Floyd. Se yleensä lasketaan tähän proge sarjaan, mutta siitäkin voidaan olla montaa mieltä. Niilläkin on niin paljon erilaista musiikkia, ettei siitä voi puhua vaan yhdessä genressä.
Mä ittekään en ole koskaan pitänyt Dark Side Of The Moonia mitenkään parhaana. Ei edes kärkipäässä välttämättä. Parasta en osaa sanoa. Animals ja Wish You Were Here vois ehkä olla parhaat. Mut esim. ei noitakaan pysty must kunnolla vertaamaan alkupään levyihin, kun on niin erilaista musaa. Ja sit esim. Meddley-levy, jossa on mun mielestä ehkä Floydin paras biisi, 'Echoes', niin koko muu levy on must jopa aika huonoa. A Saucerful of Secrets levylläkin on yks kovimmista biiseistä, 'Set The Controls For The Heart Of The Sun', mut muu levy onkin sit jo vähä turhan sekoilupsykedeliaa.Jakke kirjoitti:...zille kirjoitti:...