Tottakai voi. Soita ihmeessä. Betelin numero on 09-825885. Keskuksesta pyydät yhdistämään Vartiotornilehden vastaavalle toimittajalle (Jukka Ropposelle) tai jos hän ei ole paikalla, niin tiedottaja Veikko Leinoselle.Anonymous kirjoitti:Voisihan päätoimittajalta kysyä hänen "toimitusperiaatteistaan". Hänhän kuitenkin on päätoittajana vastuussa lehtensä sisällöstä.
Vastaavan toimittajan on vastattava lehteä koskeviin kysymyksiin, eihän hän muuten ole "vastaava toimittaja" vaan "vaikeneva toimittaja".
Minä olen soittanut useita puheluita Beteliin tällä vuosituhannella. Tosin tämä soitteleminen on ollut vähän yksisuuntaista. Vain kerran minulle on soitettu Betelistä päin. Se olikin hyvä puhelu, kesto oli noin puoli tuntia, ja sain piirikonventtipuhujalta todella hyvää kannustusta ja rohkaisua. Yllättävää kyllä. Mutta kaikki on näköjään mahdollista.
Joka tapauksessa kaikki Betelin puhelut ovat olleet .... hm .... vähintäänkin "mielenkiintoisia", varsinkin Jukka Ropposen kanssa käymäni puhelut.
Suosittelen soittamaan. Jos sanot puhelun päätteeksi terveisiä Johanneksen pojalta, Betelissä varmasti iloitaan.