Saa tiedustella.Vieras kirjoitti:Saako muuten tiedustella millä perusteella nuo ovat mielestäsi mainioita?
Minne olette heittäneet JTkirjallisuuden
Valvoja: Moderaattorit
- Johanneksen poika
- Viesti:
Re: Minne olette heittäneet JTkirjallisuuden
- Johanneksen poika
- Viesti:
Taidat olla vain kateellinen, kun sinulla ei ole kolmea Raamattua kännykässäsi.Vieras kirjoitti:Ja miksi kännykkää pitäisi rasittää kyseisellä tekstillä, joka on varastanut nimekseen raamatun, ja on lahkon mielenhallintajärjestelmien tueksi otettu ja lahkojäsenille auktoriteettinä syötettyä sontaa
Syyksi ei riitä, että se muistuttaa sittenkin Raamattua
-
Vieras
Olen entinen kiinnostunut. Kirjoja, kirjasia ym on yhteensä useampi kassillinen. Ovat olleet pitkään kerrostalon kellarissa. Heitin ne tyhjään koppiin ylimääräisten pahvilaatikoiden kanssa, kun en jaksanut niitä enää katsella asunnossa. Aiemmin ei varastokopissa ollut edes lukkoa. Ei tullut hommattua koska oli samantekevää vaikka joku ne veisi ja JT kirjat olivat ensimmäiset varastoimani tavarat. Hieman myöhemmin huomasin että tyhjät pahvilaatikot oli varastettu, mutta Jt kirjat eivät olleet kelvanneet kenellekään. Olen harkinnut että heittäisin kirjat menemään paperinkeräyslaatikkoon, vaikka yksi kerrallaan silloin tällöin, mutta en ole saanut aikaiseksi. Minulla on sellainen kuvitelma että joskus vielä haluan esim tarkistaa jotain tietoja niistä. Olen harkinnut että heitän kirjallisuuden menemään vielä. Minusta ei tullut Jehovan todistajaa ja on täysin varmaa ettei tulekaan. Aiemmin ne kirjat olivat minulle tärkeitä. Nykyisin niillä ei ole mitään arvoa.
-
Vieras
"Taidat olla vain kateellinen, kun sinulla ei ole kolmea Raamattua kännykässäsi."
Enpä taida tunnistaa kateutta tässä asiassa
Jos tuossa olisi vilpittömästä kannasta kyse, niin suosittelisin siirtymistä vaikkapa postimerkkien keräämiseen albumiin.
Jos taas teokraattisen sodankäynnin äkkirynnäköstä niin täytyy ihmetellä. Tapaako useinkin fanaattisuuteen ihastuvia ihmisiä, jotka ihastuksesta rupeavat kaupittelemaan paperiversiotuotteita ovimyyntinä ?
Enpä taida tunnistaa kateutta tässä asiassa
Jos tuossa olisi vilpittömästä kannasta kyse, niin suosittelisin siirtymistä vaikkapa postimerkkien keräämiseen albumiin.
Jos taas teokraattisen sodankäynnin äkkirynnäköstä niin täytyy ihmetellä. Tapaako useinkin fanaattisuuteen ihastuvia ihmisiä, jotka ihastuksesta rupeavat kaupittelemaan paperiversiotuotteita ovimyyntinä ?
- Tony
Vähän sama juttu kuin Lehtiveljellä. Kirjallisuutta ei koskaan liiemmin ollut, joten ei niistä mitään loppusijoitusongelmiakaan koitunut. Pari kovaa jätin hyllyyn. Elämä maan päällä - kehityksen vai luomisen tulos, Sinä voit elää ikuisesti... ja Kirjani raamatun kertomuksista.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
-
Ulpero
Hei!
Minä taas tarvitsisin varsinkin uusimpia kirjoja, joissa käsiteltäisiin suhdetta kolminaisuuteen ja kristuksen asemasta. Opiskelen teologisessa ja ajattelin tehdä opinnäytteeni dogmatiikan alalta ja tutkailla jt-oppia.
Varsinkin tarvitsisin "järjestetyt suorittamaan palveluksemme"-opuksen. Voin maksaakin jotain!
Minä taas tarvitsisin varsinkin uusimpia kirjoja, joissa käsiteltäisiin suhdetta kolminaisuuteen ja kristuksen asemasta. Opiskelen teologisessa ja ajattelin tehdä opinnäytteeni dogmatiikan alalta ja tutkailla jt-oppia.
Varsinkin tarvitsisin "järjestetyt suorittamaan palveluksemme"-opuksen. Voin maksaakin jotain!
-
Vieras
Käsittääkseni tuo "Järjestetyt suorittamaan..." kirja löytyy myös netistä. Ehkä joku muu tietää osoitteen? Joskus olen sellaisen saanut.
Uudempi korvaava kirja on "Järjestetyt tekemään Jehovan tahto", painettu v 2005. Sitä ei löydy internetistä.
Kolminaisuudesta on mainintoja useissa kirjoissa. Ehkä parhaat olisivat Puhu Perustellen ja Kolminaisuus vihkonen.
Uudempi korvaava kirja on "Järjestetyt tekemään Jehovan tahto", painettu v 2005. Sitä ei löydy internetistä.
Kolminaisuudesta on mainintoja useissa kirjoissa. Ehkä parhaat olisivat Puhu Perustellen ja Kolminaisuus vihkonen.
-
Ulpero
Hei!
Kiitos tiedosta ja otan mielelläni linkin kirjaan vastaan! Tuo uusi korvaava kirja olisi myös todella tarpeellinen ja tietenkin puhu perustellen olisi myös tärkeä. Tuo kolminaisuus-läpyskä minulla jo on.
Kiitos tiedosta ja otan mielelläni linkin kirjaan vastaan! Tuo uusi korvaava kirja olisi myös todella tarpeellinen ja tietenkin puhu perustellen olisi myös tärkeä. Tuo kolminaisuus-läpyskä minulla jo on.
-
Vieras
Tästä osoitteesta löytyy kirja "Järjestetyt suorittamaan palveluksemme"
http://www.angelfire.com/planet/vt/
http://www.angelfire.com/planet/vt/
-
wolframium
On teillä mielenkiintoiset harrastuksetJohanneksen poika kirjoitti:Minulla on kännykkäversio UM-käännöksestä. Jos joku, jolla on ns. "älypuhelin", haluaa UM-käännöksen omaan puhelimeensa, voin lähettää sen sähköpostissa. Viimeksi muutama päivä sitten tuli tilaus ja toimitin sen. Kuulemma toimii. Niin kuin kaikilla muillakin, joille olen sen lähettänyt.
Erilaisten ja eri tavoin havainnoivien ihmisten on hyvin vaikeaa tai lähes mahdotonta ymmärtää toisiaan, koska he kutsuvat samaa asiaa eri nimillä ja eri asioita samalla nimellä.
-
Jakke
Jos pelkäät raamatun muuttavan puhelimesi älyttömyyspuhelimeksi, niin vastapainoksi voi tietenkin ladata vaikkapa koraanin. Näkyy löytyvän lähes kaikilta itseään (ja Allahia) kunnioittavilta Symbian-puhelimiin piraattiohjelmia jakelevilta nettisivuilta.wolframium kirjoitti: On teillä mielenkiintoiset harrastuksetMitäs jos älypuhelin muuttuukin tyhmemmäksi tuollaisten sovellusten myötä?!
Ei sen puoleen, olen minäkin ladannut puhelimeni muistikortille käsittämätöntä mölinää, mutta tarkoituksena onkin oppia edes muutama sana venäjää...
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos
-
Vieras
Ulpero
Minulla on uudempi Järjestö kirja sekä Puhu perustellen käyttämällä raamattua kirja.
Jos tarvitset näitä, etkä ole onnistunut saamaan nitä keneltäkään muulta, niin voi myydä omat kirjani sinulle. Kirjat ovat kohtuullisen hyvässä kunnossa.
Minulla on uudempi Järjestö kirja sekä Puhu perustellen käyttämällä raamattua kirja.
Jos tarvitset näitä, etkä ole onnistunut saamaan nitä keneltäkään muulta, niin voi myydä omat kirjani sinulle. Kirjat ovat kohtuullisen hyvässä kunnossa.
-
Ulpero
Hei!Vieras kirjoitti:Ulpero
Mielelläni ostaisin kirjasi. Ota yhteyttä vaikka sähköpostilla ulla.kangas@joensuu.fi niin sovitaan käytännön asioista
-
Ilkkala
-
nasiiri
Kirjat ja lehdet roskikseen. Samoin kävi väärennetylle Raamatulle, eli uuden maailman väännökselle