Mikäs tänään ilahduttaa -ketju!

Uskontoon liittymätön keskustelu.

Valvoja: Moderaattorit

liabiliteetti

Re: Mikäs tänään ilahduttaa -ketju!

Viesti Kirjoittaja liabiliteetti »

Sain tehtyä ja palautettua pari vuotta ilmassa roikkuneita harjoitustöitä. Vähän huolestuttaa mistä moinen ahkeruuden puuska näin yhen äkin on iskenyt...
Kirsieveliina

Viesti Kirjoittaja Kirsieveliina »

Sisällä ei sada, kuivia sukkiakin löytyy ja teepannu toimii vielä...
madgyver

Viesti Kirjoittaja madgyver »

Rakastuminen ja hullaantuminen on ihanaa... Vaikka siinä ottaa aina riskin siitä että jossain vaiheessa voi sattua ja lujaa...
"Viime vuosina on miljoonista ihmisistä eri puolilla maailmaa tullut Jehovan todistajia. Kaikkien heidän pitäisi olla hyvin selvillä sen järjestön historiasta, jonka yhteydessä he ovat.” (Vartiotorni 1. toukokuuta 1994 sivu 16)
Ilkkala

Viesti Kirjoittaja Ilkkala »

Jakke kirjoitti:1) Auto meni katsastuksesta läpi komeasti kehujen kera. Ei mitään huomauttamista!
Mulla loppuu katsastus kahdeskymmenes päivä, eikä tuota vanhaa romua kannata enää panna kuntoon. Onneksi korjasin polkupyörän kyläkaupassa käyntiä varten.
wolframium

Viesti Kirjoittaja wolframium »

Työnantajani painoi tänään LAMA -nimistä hätä-seis-nappulaa.

Sain potkut töistä.

Olisin toki voinut ilmoittaa asiasta myös Harmitus-ketjussa, mutta koska olen pohjimmiltani kuitenkin katastrofimyönteinen ihminen, niin laitoin sen tänne. Koskaanhan ei tiedä eikä voi olla varma, että mitä hyvää mistäkin katastrofista seuraa.

Vaikka yritinkin aivopestä itseni siihen katsantokantaan, että olen tehnyt työssä parhaimpani, niin on hienoa, että edes pomoni näki bluffauksen läpi :mrgreen: :lol: :roll: :shock: :cry: :twisted:

PS. Kaikki säälittelijät ammutaan aamun koitteessa. Nahkurin orsilla tavataan.

PS2. Tänä iltana maistuu kummasti olut (tai jopa useampi pari), vaikkakin työttömänä tuo alkoholinkulutus kyllä kummasti aina vähenee ( <- huomatkaa äärettömän positiivinen suhtautuminen vallitsevaan asiaintilaan).
Erilaisten ja eri tavoin havainnoivien ihmisten on hyvin vaikeaa tai lähes mahdotonta ymmärtää toisiaan, koska he kutsuvat samaa asiaa eri nimillä ja eri asioita samalla nimellä.
sinner74
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja sinner74 »

wolframium kirjoitti: Työnantajani painoi tänään LAMA -nimistä hätä-seis-nappulaa.Sain potkut töistä.
Olen pahoillani, otan osaa.

Toisaalta kaltaisesi reippaalta vaikuttava commodore64 -sprite saa ihan varmasti korvaavia töitä, kunhan ei vaan rupea ottamaan olvia niin että menee bitti ihan poikittain.

Tsemppiä, vaikka aika hyvinhän sinulla oli jo ennestään sitä!
And Justice For All
wolframium

sinner74 kirjoitti:Olen pahoillani, otan osaa.
Jahas, tapaamme sitten aamun valjetessa {hymiö tai ei, aivan sama}
sinner74 kirjoitti:Toisaalta kaltaisesi reippaalta vaikuttava commodore64 -sprite saa ihan varmasti korvaavia töitä, kunhan ei vaan rupea ottamaan olvia niin että menee bitti ihan poikittain.
Commodore-Sprite on nyt jossain määrin surullinen, ainakin pari päivää. Sen jälkeen siirryn Commodore-Colaan.
Erilaisten ja eri tavoin havainnoivien ihmisten on hyvin vaikeaa tai lähes mahdotonta ymmärtää toisiaan, koska he kutsuvat samaa asiaa eri nimillä ja eri asioita samalla nimellä.
sinner74
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja sinner74 »

Iloitsen siitä, että viimeinkin huomenna, aamun valjetessa, kohtaan Tekijäni!
And Justice For All
berenike

Viesti Kirjoittaja berenike »

Mulla on tänään synttärit, aurinko paistaa ihanasti, yllätyskakkukin ilmestyi pöytään kukkien kera ja vielä viikko lomautusta jäljellä :D Huililoma tuli tarpeen ja nyt tuntuu, että akut on ladattu ja virtaa riittää 8)
"Jos haluat tappaa ihmisen, jätä hänet yksin.
Murhata voi sekä ampumalla, että hylkäämällä."
-T. Taberman
rippeli

Viesti Kirjoittaja rippeli »

Onni ja autuus oli tänään ne 3 tuntia, jotka sain olla yksin ja nukkua päiväunia. Viikko takana ympärivuorokautista duunissa oloa ja vielä torstaihin saakka pitäisi jaksaa. Ensi torstaina voin sitten kertoa mikä ihan oikeasti ilahduttaa.
Let me go Master I hate you so
wolframium

berenike kirjoitti:Mulla on tänään synttärit, aurinko paistaa ihanasti, yllätyskakkukin ilmestyi pöytään kukkien kera ja vielä viikko lomautusta jäljellä :D Huililoma tuli tarpeen ja nyt tuntuu, että akut on ladattu ja virtaa riittää 8)
Onneksi olkoon, ei kai "yllätys" ole koskaan niin suuri kuitenkaan??

Minäkin olen lataillut akkuja, tosin kaukoputken seurantamoottorin sellaisia, joten kohta pääsen tutkimaan Jumalan olemassaoloa sähkömagneettisen säteilyn näkyvän valon aallonpituuden alueella.
Vastaa Viestiin