Joulu tulee ja olen valmis...

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Japi-40
Viesti:

Re: Joulu tulee ja olen valmis...

Viesti Kirjoittaja Japi-40 »

Minä laitan kotiini jonkun verran joulukoristeita ja annan tyttärelleni joululahjaksi rahaa. Olen myös miettinyt,että tänä jouluna ostan joulukuusen ja tietysti ostan myös joulukinkun. Ihme kyllä vaimoni ei vastusta minun joulunviettoa.
apuja

Viesti Kirjoittaja apuja »

Hei vain kaikille:)

Täällä yksi maailmallinen kaipaisi apuja :)

Naapuriimme on muuttanut jehovan todistaja perhe. Viihdyn rouvan parissa ja haluaisin muistaa "joulukukalla". Näin siis tekisin normaalisti, mutta haluaisin kunnioittaa heidän "tapaansa viettää joulua" ja olla viemättä joulukukkaa. Haluisin kuitenkin muistaa, joten mikä olisi sopiva ajankohta? Juhannus?

Juhlistavatko jehovan todistajat uuttavuotta?
rippeli

Viesti Kirjoittaja rippeli »

apuja kirjoitti:Hei vain kaikille:)

Täällä yksi maailmallinen kaipaisi apuja :)

Naapuriimme on muuttanut jehovan todistaja perhe. Viihdyn rouvan parissa ja haluaisin muistaa "joulukukalla". Näin siis tekisin normaalisti, mutta haluaisin kunnioittaa heidän "tapaansa viettää joulua" ja olla viemättä joulukukkaa. Haluisin kuitenkin muistaa, joten mikä olisi sopiva ajankohta? Juhannus?

Juhlistavatko jehovan todistajat uuttavuotta?
Jehovantodistajat eivät vietä joulua, eivätkä uutta vuotta. Jos haluat muistaa heitä, anna heilla lahja ennen joulua taikka uutta vuotta. Jos tahdot, niin heti joulukuun alussa selität miten mukavia naapureita he ovat ja kuinka haluat heitä muistaa. Sitten annat kakun jonka he voivat mieltää lahjan mihin tahansa paitsi jouluun. Uutta vuottakaan ei vietetä, mutta se on vapaapäivä jolloin vietetään aikaa yhdessä. Voit pyytää naapureitasi katsomaan vaikka ilotulitusta. Suvaitsevaiset jt:t lähtevät mielellään.
Let me go Master I hate you so
Vastaa Viestiin