Musiikkia jota olette soittaneet väärin päin..

Uskontoon liittymätön keskustelu.

Valvoja: Moderaattorit

Markoko

Re: Musiikkia jota olette soittaneet väärin päin..

Viesti Kirjoittaja Markoko »

wolframium kirjoitti:
Markoko kirjoitti:Alan pikku hiljaa nyt myös ymmärtää miksi Hitler ym. terroristit olivat keskuudessamme.
Kerro ihmeessä lisää. Itse olen ollut myös erittäin kiinnostunut asiasta (vaikken pidäkään Adolphia terroristina, vaan "melko" normaalina valtionpäämiehenä. -> Bushillakin paljon lyhyempi ja säännellympi valtakausi kuin Aatulla, joten ei saanut ihan niin paljon vahinkoa aikaan...)
Kerron kyllä kunhan saan enemmän tietoa totuudesta kerättyä aivojeni sopukoihin. Liikuttaako se sinua siinä mielessä, että sinua kiehtoo valtion päämiesten väkivaltaiset persoonat vai missä mielessä? Aatuhan oli aikojensa suurimpia avaruustieteilijöitä raketteineen. Yhdysvallat osti toisen maailman sodan jälkeen paljon kalustoa ja tiedemiehiä natsien riveistä.
Markoko kirjoitti:Varsinkin jos se on jollakin tavalla epäilyttävää, ja teillä on sellainen kuvitelma että tästä saattaa löytyä jotain takaperin soitettuna.
wolframium kirjoitti:Ihan vaan näin yleisenä huomiona, että jos maailma rupeaa vainoamaan Teitä enemmänkin, niin käykää ensiksi terveydenhoitajalla kysymässä Hänen mielipidettään...
Eihän maailma ketään vainoa. Se on vain täynnä tietämättömiä ihmisiä, jotka haluaisivat kuitenkin täyttää sydämensä rakkaudella.
Markoko

Re: Musiikkia jota olette soittaneet väärin päin..

Viesti Kirjoittaja Markoko »

Itse en muuten ammu raketteja niinkuin Hitler porukoineen tykkäsi tehdä. Heillä oli aikojen kehittyneimmät aseet, jotka oli luotu palvelemaan herran omia tarkoituksia. Iljettää ajatuskin raketin pamauksesta ja kaikkien ihmisten pyrkimyksestä sulautua väkivaltaiseen kulttiin.

Kaikesta huolimatta onnellista vuotta 2009 kaikille.
Vastaa Viestiin