matti kirjoitti:En mä tiedä mitä te luette mutta kyllä nuo muutkin JW sivut johon on linkitty ja myös vuodelta 1996 ovat varsin hyvin toteutuneet ja jos vähän selailee niillä löytyy niistä jopa hyödyllistä tietoa.
Tietysti se on mun mielipiteeni, minähän en ole kuulunut sillä tavalla tohon järjestöön eikä sit mitään traumoja siitä
Niinpä se asia tietysti on. Luopiot vain tekevät asiasta oman kielteisen numeronsa.
Sehän on heidän pakottava halunsa, vaikka heillä ei olisi siihen mitään erityistä syytänsäkään.
Jaakob kirjoitti:Hih, HöpöHöpön asenne tuntuu kovin tutulta niiltä ajoilta kun itse olin vielä kovasti puolustamassa "totuutta"
Samat fiilikset. Kyllä sitä joskus osasikin olla hölmö.
Sivustolla ei ole mitään uutta. Jos ei nyt sitten yksisuuntaisen informaation eri muotoja haluta tulkita sellaiseksi. Sinä päivänä kun vt-seura on valmis oikeaan julkiseen keskusteluun, ollaan tilanteessa jossa se on tuonut itsestään esiin uuden puolen, jota sopisi jopa hehkuttaa. Sitä me emme kuitenkaan tule koskaan näkemään.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Jaakob kirjoitti:Hih, HöpöHöpön asenne tuntuu kovin tutulta niiltä ajoilta kun itse olin vielä kovasti puolustamassa "totuutta"
Samat fiilikset. Kyllä sitä joskus osasikin olla hölmö.
Sivustolla ei ole mitään uutta. Jos ei nyt sitten yksisuuntaisen informaation eri muotoja haluta tulkita sellaiseksi. Sinä päivänä kun vt-seura on valmis oikeaan julkiseen keskusteluun, ollaan tilanteessa jossa se on tuonut itsestään esiin uuden puolen, jota sopisi jopa hehkuttaa. Sitä me emme kuitenkaan tule koskaan näkemään.
Lahko on samanlaisessa asemassa kuin suuret tupakkayhtiöt. Tuotteen vaarallisuus on kaikkien tiedossa, mutta asian tunnustaminen itse johtaisi väistämättä valtaviin vaikeuksiin. Siksipä jatketaan vanhaan mallii ja kun kritiikkiä tulee, se vaiennetaan, taikka vedotaan siihen että jokaisella ihmisellä on vapaus itse valita tappaako itsensä tupakkaan taikka "hengenahdistukseen". Tällaiseen toimintamalliin ei sovi mitenkään avoin julkinen keskustelu.
Aaac kirjoitti:Tuolle sivullehan Veli Veikkonen lupaili suomenkielistä UM-väännöstä, jahka se saadaan taas revisoitua (JoPon kertomaa).
Jos joku ei ole tutustunut Veikon suomenkielisen UM-piilottelun selityksiin, sen voi lukea täältä.
Veikko oli puhelimessa oikein asiallinen ja ystävällinen, toisin kuin Ropponen, joka tarvittaessa lyö luurin korvaan niin että puhelimen palaset lentelee ympäri Betelin lattiaa.
Ellabella kirjoitti:Witless, kiitti erinomaisen tarkkasilmäisestä ja osuvasta ynnä kiihkottomasta analysointityylistäsi. Ei ainoastaan tämänkertaisesta aiheesta vaan lukemattomista muista ..on ilo lukea viestejäsi.
Kiitos.
If you think you understand quantum theory, you don't understand quantum theory.
- Richard Feynman
Vartiotorni-seura pitää virallista yhteyttä eri maiden haaratoimistoihin internetin JW.org-sivuston kautta.
”Sisäänkirjautuneille käyttäjille avoinna olevat palvelut on tarkoitettu viralliseen yhteydenpitoon Jehovan todistajien paikallisen haaratoimiston kanssa. Käyttäjätilit avataan haaratoimistossa. Ei ole mahdollista avata henkilökohtaisia tilejä.”
Sivulla voi myös kuunnella ja ladata tuoreet lehdet ja musiikkia. Seurakuntalaisia on kehotettu lataamaan musiikki-cd:t sivuston kautta, eikä tilaamaan niitä enää postitse.
"Ahne kauppamaailma" on jopa niin ovela, että se muuttaa kaikki .com -päätteet "dot orgeiksi".
Erilaisten ja eri tavoin havainnoivien ihmisten on hyvin vaikeaa tai lähes mahdotonta ymmärtää toisiaan, koska he kutsuvat samaa asiaa eri nimillä ja eri asioita samalla nimellä.
matti kirjoitti:kyllä mä voin käydä com,net,info,nu,ru,gov ja vaikka missä jopa org.
Ahaa, asut siis muualla kuin Kiinassa??
Erilaisten ja eri tavoin havainnoivien ihmisten on hyvin vaikeaa tai lähes mahdotonta ymmärtää toisiaan, koska he kutsuvat samaa asiaa eri nimillä ja eri asioita samalla nimellä.
matti kirjoitti:kyllä mä voin käydä com,net,info,nu,ru,gov ja vaikka missä jopa org.
Ahaa, asut siis muualla kuin Kiinassa??
No en todellakaan asu Kiinassa enkä lukenut että se olis ollut edellytys kirjoittaa tähän foorumiin.
Minusta kyllä tuntuu että suomikin tai mitä siitä on jäljellä on aika samanlaiasta kuin kiina mut se nyt ei liity tähän.