Taas kerran tietosuoja-asiaa

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Vieras

Re: Taas kerran tietosuoja-asiaa

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Pasi Turunen esittää nettisivunsa artikkelissa, että haaratoimistolla olisi myös luottamuksellista potilasaineistoa käytössään osallistumisesta verikieltoasioihin. Onko tällaistakin tietoa (arkaluonteista, terveydellistä).Ilmeneekö rekisteriselosteesta?
JukkaP

Viesti Kirjoittaja JukkaP »

Kerrottakoon kaikille että Oikeusaputoimisto auttaa tietosuojaan liittyvissä asioissa. Oma asiani on vireillä ja paikan asiantuntijat ovat olleet todella iso apu. Suosittelen siis kääntymään paikkakuntanne Oikeusaputoimiston puoleen. Vähävaraisille palvelu on maksuton (esim. opiskelijat, työttömät yms). Mikäli heidän rahkeet eivät riitä, he ohjaavat varmasti oikealle taholle.
ex palv.valvoja

Viesti Kirjoittaja ex palv.valvoja »

Taannoin,vuosi kaksi sitten pyysin omat tietoni asiastani.Sain sieltä kopion kortista josta oli ylipyyhitty erottamisen syy.En tiedä oliko ylipyyhkiminen tehty ennen kopiointia,mutta ei ainakaan minulla olevaan kopioon.
Tuo erottamiskortti näytti ainakin olevan siellä edelleen ja todennäköisesti on yhä.
Mitä ihmettä he tuolla kortilla sitten tekee,on mielestäni vähintäin omituista,koska en MISSÄÄN tapauksessa mene tuohon lahkoon enää milloinkaan.
Nyt jos joku beetelin hemmo tämän lukee,tekis fiksusti jos lähettäis lappusen minulle ja kaikki muut minua koskevat paperit.Ette te niillä mitään tee.Muutenkin,ettei tarttis noutaa niitä tuomioistuimen kautta.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Jos siinä kortissa oli joku asia, jota ei olisi saanut rekisteröidä ja olisit saanut haltuusi todistuskappaleen epäkelvosta tavasta. Lapseni toiseen julistajakorttiin oli jostain syystä merkitty "älä hävitä". Omassa asiassani sain TSV:ltä myös jossain (Betelissä?) salaiseksi leimattua materiaalia. Kaikki toimintahan on julkista ja avointa, vai mitä?
Vastaa Viestiin