Parjaus minua vastaan on alkanut olen luusereiden p-johtaja

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

MäSama

Re: Parjaus minua vastaan on alkanut olen luusereiden p-johtaja

Viesti Kirjoittaja MäSama »

Japi-40 kirjoitti:Kirjoitin aikaisemmin tästä eräästä Jehovan todistajasta joka kysyi tyttäreltäni onko isäsi viisastunut ja tullut mukaan totuuteen. Nyt tämä sama tyyppi kirjoittelee tyttärelleni facebookiin ja haukkuu minua luuseriksi joka on vajonnut hyvin hyvin alas, hän sanoi myös näin "En usko,että moni jotka ovat eronneet järjestöstä ovat tipahtaneet niin alas kuin isäsi. Isäsi on luusereiden puheenjohtaja" Että tälläinen Jehovan todistaja idiootti haukkuu minua.

Sama tyyppi yrittää saada myös tyttärtäni takaisin Jehovan todistajiin mutta tyttäreni vain nauraa tyypin jutuille.

Ei voi sanoa muuta kuin aivopesu on tehnyt tehtävänsä tähän tyyppiin. Kyllähän tuollainen haukkuminen ottaa päähän mutta väliäkö sillä.
Uskon henkilökohtaisesti että kovin moni Jehovantodistaja ei vajoa kovin alas, mutta nuorten naisten kohdalla he voivat saada hyvinkin ristiriitaisen luonnon, Kristuksen uskonnossa kun ovat. Ja Kristuksen luokse he kuvittelevat pääsevänsä nuorten naisten ja avioliittojen kautta. Missään nimessä tämä ei ole oikea ratkaisu, koska samalla he tulevat herättäneeksi kaikista vanhimpia henkiä jotka ovat olleet nukuksissa suurimmin osin koko nykyihmisen olemassaolon ajan. Kun tulen ja neitsyyden henget herätetään väärässä Kristuksessa, ei lopputuloksena voi olla muuta kuin sota. Sota ihmisten välillä.
Massetar

Re: Parjaus minua vastaan on alkanut olen luusereiden p-johtaja

Viesti Kirjoittaja Massetar »

MäSama kirjoitti: Uskon henkilökohtaisesti että kovin moni Jehovantodistaja ei vajoa kovin alas, mutta nuorten naisten kohdalla he voivat saada hyvinkin ristiriitaisen luonnon, Kristuksen uskonnossa kun ovat. Ja Kristuksen luokse he kuvittelevat pääsevänsä nuorten naisten ja avioliittojen kautta. Missään nimessä tämä ei ole oikea ratkaisu, koska samalla he tulevat herättäneeksi kaikista vanhimpia henkiä jotka ovat olleet nukuksissa suurimmin osin koko nykyihmisen olemassaolon ajan. Kun tulen ja neitsyyden henget herätetään väärässä Kristuksessa, ei lopputuloksena voi olla muuta kuin sota. Sota ihmisten välillä.
Tämä keskustelu ei taida enää kuulua tähän ketjuun, mutta en malta olla kysymättä. Miten Kristuksen luokse pääsee avioliiton kautta? Miten nämä tulen ja neitsyyden henget herätetään? Miksi nämä henget ovat olleet nukuksissa niin kauan? Onko Kristus väärä sellaisenaan, vai pelkästään Jehovan todistajilla?
Vastaa Viestiin