Miten kertoa JT taustasta?
Valvoja: Moderaattorit
-
lavanpalvelija
Re: Miten kertoa JT taustasta?
No minä sovelsin avoimmuuden menetelmää ja olen kertonut uskonnostani aina. Ehkä sillä voi jotain väärikäsityksiä välttää-- toisaalta helposti leimautuu taustansa
kanssa pöhlöksi, näin minä ainakin koin. Asia ei paljoa jaksa ympäristöä kiinnostaa. Kaikenlaisia hölmöläisiä kun on pilvin pimein.
kanssa pöhlöksi, näin minä ainakin koin. Asia ei paljoa jaksa ympäristöä kiinnostaa. Kaikenlaisia hölmöläisiä kun on pilvin pimein.
Varjo seuraa, halusit tai et.
-
toolman
Vähän poiketen. "Ja tämä vasarakkiin on kun mulu...piä" (elämän vonkamies)Vieras kirjoitti:miten siihen peukalon haltija kommentoi.
tool ja öl on elämää.
-
sinner74
- Ylläpitäjä
Oma kokemukseni on, että exyyttään ei kannata ensimmäisenä joka paikassa kailottaa, mutta jos sen siltä tuntuessa sanoo, niin seurauksena on yleensä kirjaimellinen tai kuvaainnollinen olankohautus. Normaali-ihmisiä sinussa kiinnostaa nykyisyys*, ei menneisyys.
*Poikkeuksiksi lasketaan tyttöystävät, jotka tarvitsevat tekosyytä bänkseihin. Tekosyytä voi tosin käyttää EU-säädöksen perusteella vain 1-70 vuotta sen esilletulon jälkeen, mutta ajattelin kuitenkin varoittaa, jos suhteenne on vielä kovin nupullaan.
*Poikkeuksiksi lasketaan tyttöystävät, jotka tarvitsevat tekosyytä bänkseihin. Tekosyytä voi tosin käyttää EU-säädöksen perusteella vain 1-70 vuotta sen esilletulon jälkeen, mutta ajattelin kuitenkin varoittaa, jos suhteenne on vielä kovin nupullaan.
And Justice For All
-
Vieras
Bänksit on ihan oma lukunsa, voi teoriassa olla parempi antaa bänksille oma tilaisuutensa hetimmiten, myöhemmin se voi olla tuskallisempi, toisaalta kunkin kannattaa laskea sen varaan että tekosyyn tarve hiipuu. Oliko muuten kyse legendaarisesta maalivahti Gordon Bänksistä ?
-
Vieraas
Juuri näin. Hämmästyin itse kun tajusin että eipä tuo lahkotausta nyt kauheasti muita kiinnosta. Olen vähentänyt puhumista siitä, mutta kertonut aina avoimesti jos tulee puhe vaikka armeijan käymisestä tms.sinner74 kirjoitti:Oma kokemukseni on, että exyyttään ei kannata ensimmäisenä joka paikassa kailottaa, mutta jos sen siltä tuntuessa sanoo, niin seurauksena on yleensä kirjaimellinen tai kuvaainnollinen olankohautus. Normaali-ihmisiä sinussa kiinnostaa nykyisyys*, ei menneisyys.
-
toolman
Tai yksi mahdollisuus on kertoa että hän on ollut VT-seuran sääntöjen vanki.
tool ja öl on elämää.
-
Vieras
Jos siitä kuulija kiinnostunut on, niin voinee sanoa että se tosiaan on suunniteltu äärimmäiseksi miellyttämiseksi se värväyksen alku ja siitä se lähtee liikkeelle ikäänkuin huomaamatta, kohta on hylännyt ystävänsä ja toistelee enempää ajattelematta ulkoaopittuja oppilauseita.
- Jaakko Ahvenainen
Vaivaako maksa, maksaako vaivan, vaiko maksa maksaa maksaa.
-
odette80
Yllättävän helposti ja häpeilemättä olen kertonut taustastani vertaa siihen etten todistajan ollessa kertonut kellekkään asiasta. Oli jopa kavereita joiden kanssa vuosia liikuin ja he eivät tienneet ja ei tiedä vieläkään, mutta asialla ei ole väliä enää.
Suurin osa jotka asiasta tietää olivat vain aha? Ei ihmisiä juurikaan kiinnosta, vaikka todistajat väittää tai antavat sellaisen kuvan että heti alkaa vaino jos menee sanomaan että joo olen todistaja.
Ainoaksi ongelmaksi uudessa paikassa koen että kun sanoo jollekkin että olen entinen jt niin se luulee että olen vieläkin. Eräs on kaverini joka kertoo kaikille että olen todistaja. Vaikka olen sanonut etten ole ollut vuosiin. Monet hänen tutut luulee sitten että yritän käännyttää häntä ja pitävät minua vaarallisena
Suurin osa jotka asiasta tietää olivat vain aha? Ei ihmisiä juurikaan kiinnosta, vaikka todistajat väittää tai antavat sellaisen kuvan että heti alkaa vaino jos menee sanomaan että joo olen todistaja.
Ainoaksi ongelmaksi uudessa paikassa koen että kun sanoo jollekkin että olen entinen jt niin se luulee että olen vieläkin. Eräs on kaverini joka kertoo kaikille että olen todistaja. Vaikka olen sanonut etten ole ollut vuosiin. Monet hänen tutut luulee sitten että yritän käännyttää häntä ja pitävät minua vaarallisena
-
SonOfJesus
Muistin juuri, että minulla oli yhteen aikaan tarve järkyttää esimerkiksi työkavereita: "Niin se oli melkein heti, kun pääsin vankilasta ..."Vieraas kirjoitti:Juuri näin. Hämmästyin itse kun tajusin että eipä tuo lahkotausta nyt kauheasti muita kiinnosta. Olen vähentänyt puhumista siitä, mutta kertonut aina avoimesti jos tulee puhe vaikka armeijan käymisestä tms.
SonOfJesus
Laki ja Seura toimivat kasvattajina: kaikki mikä ei tapa, kasvattaa.
Laki ja Seura toimivat kasvattajina: kaikki mikä ei tapa, kasvattaa.
-
lavanpalvelija
Vankilaoloni vuoksi minulle kertyi hyviä vasemmistolaisia kavereita. Kommunistit ilmeisesti arvostivat kaikenlaista rettelöintiä vallitsevaa yhteikuntajärjestystä vastaan.
Varjo seuraa, halusit tai et.