Konventissa mokaamassa?

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

odette80

Re: Konventissa mokaamassa?

Viesti Kirjoittaja odette80 »

Myötähäpeää tunsin kanssa noista huudoista. Jo siksikin ettei ne sopineet suomalaiseen kulttuuriin. Muutenkin aina jaksettiin vaahdota miten afrikkalaiset veljet ja sisaret niin kauniisti lujalla äänellä laulavat. So??

Itse en koskaan tykännyt julkihoilannasta. Joten mumisin vain jotain. Taas sitä samaa yhteen muotittamista mistä jo jossain puhuin!
Kynsilakka

Viesti Kirjoittaja Kynsilakka »

Joo, olen ollut lavalla useamman kerran. Kuulun niihin esimerkki tapauksiin, jep, innokas ravari. Ei tunnu nololta nyt, silloin tuli ihan aidosti tehtyä, mitä tuli tehtyä mutta ei mitään noloa tunnetta ole tullut. Miksi ihmeessä edes olisi?
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Meillä aiheutui lähinnä paremman puoliskon innokkuudesta, että jatkuvasti hän oli lavalla ja jatkuva ohjelmien valmistelu vei aikaa yhteisiltä hetkiltä ja normaalilta perhe-elämältä eivätkä vanhimmat käsittäneet, että ei saisi yhtä perhettä liikaa rasittaa. Yritin puhua, että eiköhän hillitä vähän tätä osallistumista, että kaikki jaksaisivat, mutta kuten tunnettua, mikään ei ole VT-seuralle tarpeeksi.

Nämä lavaesiintyjät ovat käsittääkseni yleensä opetelleet "vuoroasanansa", kyseessä ei ole haastattelu samassa mielessä kuin esim. TV:ssä näkee. Haastateltavien erinomaisuus ei aina pidä paikkaansa, mutta tämä on osa manipulatiivista sosiaalisuutta: pyritään tekemään kuten nuo esiinnostetut tekevät. - Ja olet taas askelen verran lujemmin kiinni kansainvälisen, maailmanlaajuisen veljesseuran kyutkennässä!

Totta phuen yritin itsekin matkia kuin apina ja pitää kotitukistelua, mikä päätyi aina perheriitaan. Lapsiperheiden asiat eivät käytännössä todellakaan suju kuin nuo valmiit esiintymisnäytteet.
Tony

Viesti Kirjoittaja Tony »

Vieras kirjoitti:Nämä lavaesiintyjät ovat käsittääkseni yleensä opetelleet "vuoroasanansa", kyseessä ei ole haastattelu samassa mielessä kuin esim. TV:ssä näkee.
Joo, no kysehän noissa 'haastatteluissa' on mainoksesta, että sikäli ne ovat samanlaisia kuin - ainakin mainokset - TV:ssa. Niiden toinen tarkoitus on toimia propagandana jäsenille, jotta jokainen joka tuntee suorittavansa vt-seuralle vähemmän tunnollisesti kuin haastateltavat, tuntisi piston sydämessään ( = oman huonommuutensa).

Jos niiden tarkoitus olisi peilata todellisuutta, mitään tarkkaan harjoteltuja vuorosanoja ei olisi.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
odette80

Viesti Kirjoittaja odette80 »

Itse muutamaa tuttua seuranneena lavalla kuulostaa todellakin kiillotetulta. Sinällään totta, mutta osa jää kertomatta. Mm. viunan juonti + muut vastaavat.
Bergerac

Viesti Kirjoittaja Bergerac »

Tässä yhteydessä voisi kysyä oletko ollut JT-erityisetuuden omaavissa tehtävissä konventeissa ; kuten yleisönpalvelijana jotka seuraavat esim ilman rintamerkkiä olevia tai normaaliin vaatetukseen pukeutuvia sekä ns julkisia ex-jehovan todistajia ? Olen ymmärtänyt että etenkin ex- "julkimo" -Jehovan Todistajien suhteen joissakin konventeissa olisi ennalta laadittuja (ehkä liioiteltuja) suunnitelmia. Voin olla väärässäkin.

Katselin tänään youtubesta (taas uudelleen) dataa pohjoiskoreasta. Jostain ihmeen syystä havaitsin samankaltaisuutta jonkun uskonnollisen lahkon suhteen. 8)

Ei helvetti. :twisted:
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
Vastaa Viestiin