Jos leikitellään ajatuksella että alkoholi kiellettäisiin, mitä voisi olla seurauksena...
Negatiivista?
-Yhteiskunnan alkoholin haittoja selvittävä ja lieventävä organisaatio jäisi työttömäksi nykyisessä muodossaan. Ei ole muuten ihan pikku organisaatio...
-Valtion verotulot tipahtaisivat dramaattisesti
-Merkittävä elinkeino, alkoholin tuottaminen ja anniskelu, lakkaisi. Monta ja taas monta kilometritehtaalle.
-Voisiko ihmisillä enää olla hauskaa?
Positiivista?
-Osan alkoholin haittoja paikanneista työllistäisi Viinapoliisi. Keittäjät kyykkyyn!
-Lainkuuliaisilta ihmisiltä vietäisiin todellisuudesta pakenemisen keino. Parhaassa tapauksessa johtaisi siihen, että perheitä yhdistyy, miehiä raitistuu, itse kukanenkin miettisi tekosiaan navetan edessä eikä takana. Huonoimmassa tapauksessa todellisuutta pakenemista tarvitaan niin paljon, että sen kieltämisen seuraukset ovat murheellisempia kuin sitä edeltävä tilanne.
-Ihmiset oppisivat pitämään hauskaa oikeasti?
Huuruisen höyryisää
Valvoja: Moderaattorit
-
sinner74
- Ylläpitäjä
Re: Huuruisen höyryisää
And Justice For All
-
RaM
Ja mihin minä puolipultsariparka sitten joutuisin jos alko kiellettäisiin? Takaisin paratiisijonoonko vai? Siellä on jokaisella omat viini- ja viikunapuunsa. 
- Jaakko Ahvenainen
Viroon, Latviaan, Liettuaan, Venäjälle.RaM kirjoitti:Ja mihin minä puolipultsariparka sitten joutuisin jos alko kiellettäisiin?