Sivu 2/20

Re: Silminnäkijä, TV2, 10.1.2011

Lähetetty: 15.12.2010 17:02
Kirjoittaja YksinäinenSusi
Sanoisin että Leikko Veinosen on vaikea olla eri mieltä beetelin virallisen linjan kanssa , hänethän potkaistaisiin sieltä pois , ja edessä olisi asunnon haku ja työpaikan haku ja pitäisi kai asua sen aikaa teltassa metsässä ett nuo löytyisi. :o

Re: Silminnäkijä, TV2, 10.1.2011

Lähetetty: 15.12.2010 17:07
Kirjoittaja Vieras
Onhan sitä ollut omatuntopakolaisia ihan pääkallopaikalta asti.

Re: Silminnäkijä, TV2, 10.1.2011

Lähetetty: 15.12.2010 17:20
Kirjoittaja kirjallisuusveli
JarkkeParkkeBabylon5 kirjoitti:Sanoisin että Leikko Veinosen on vaikea olla eri mieltä beetelin virallisen linjan kanssa , hänethän potkaistaisiin sieltä pois , ja edessä olisi asunnon haku ja työpaikan haku ja pitäisi kai asua sen aikaa teltassa metsässä ett nuo löytyisi. :o
Asuuko Veikko muka Betelissä? Minulla on ollut asiasta erilainen käsitys, mutta olen kyllä voinut erehtyä tässäkin asiassa.

Re: Silminnäkijä, TV2, 10.1.2011

Lähetetty: 15.12.2010 17:34
Kirjoittaja Vieras
Ja työkin taitaa olla kiinteistönvälitysalalla? Niin olen kuullut.

Re: Silminnäkijä, TV2, 10.1.2011

Lähetetty: 15.12.2010 20:43
Kirjoittaja Kaarmis
kirjallisuusveli kirjoitti:
JarkkeParkkeBabylon5 kirjoitti:Sanoisin että Leikko Veinosen on vaikea olla eri mieltä beetelin virallisen linjan kanssa , hänethän potkaistaisiin sieltä pois , ja edessä olisi asunnon haku ja työpaikan haku ja pitäisi kai asua sen aikaa teltassa metsässä ett nuo löytyisi. :o
Asuuko Veikko muka Betelissä? Minulla on ollut asiasta erilainen käsitys, mutta olen kyllä voinut erehtyä tässäkin asiassa.
Ainakin jossain vaiheessa Veikko käsittääkseni asui Beetelin omistamassa kämpässä Beetelin ulkopuolella, eihän perheellinen mies voi Beetelisä asua... Tää tieto on kuitenkin kai 18 vuotta vanha.

Muuten olen erittäin kiitollinen että näistä ohjelmista etukäteen varoitetaan jehovantodistajia. Kielto katsoa on tehokkain kannustin katsomiseen... :D

Re: Silminnäkijä, TV2, 10.1.2011

Lähetetty: 15.12.2010 21:17
Kirjoittaja Bergerac
Kaarmis kirjoitti:
kirjallisuusveli kirjoitti:
JarkkeParkkeBabylon5 kirjoitti:Sanoisin että Leikko Veinosen on vaikea olla eri mieltä beetelin virallisen linjan kanssa , hänethän potkaistaisiin sieltä pois , ja edessä olisi asunnon haku ja työpaikan haku ja pitäisi kai asua sen aikaa teltassa metsässä ett nuo löytyisi. :o
Asuuko Veikko muka Betelissä? Minulla on ollut asiasta erilainen käsitys, mutta olen kyllä voinut erehtyä tässäkin asiassa.
Ainakin jossain vaiheessa Veikko käsittääkseni asui Beetelin omistamassa kämpässä Beetelin ulkopuolella, eihän perheellinen mies voi Beetelisä asua... Tää tieto on kuitenkin kai 18 vuotta vanha.

Muuten olen erittäin kiitollinen että näistä ohjelmista etukäteen varoitetaan jehovantodistajia. Kielto katsoa on tehokkain kannustin katsomiseen... :D
Mikäli oikein muistelen (voin olla väärässä, eikä jaksa nyt pistää netti-söörchiä) niin muistaakseni tuolloinpana Betel omisti asunnon jossa Veke asusteli. Samoin muistaakseni Veken oma kiinteistövälistysfirma piti osoitteenaan tuota samaista paikkaa. Voin nyt kyllä muistaa väärin joten anteeksi etukäteen ja korjaan editillä mikäli muistelen väärin.

En itseasiassa tiedä missä Veke tänä päivänä asustelee. Vaiko vanhassa.

Re: Silminnäkijä, TV2, 10.1.2011

Lähetetty: 16.12.2010 10:38
Kirjoittaja RaM
Vekan konttuuri ja asuinpaikka. Eli ihan peetlehemin vieressä oleva paritalo.

Re: Silminnäkijä, TV2, 10.1.2011

Lähetetty: 16.12.2010 12:37
Kirjoittaja Vieras
Nyt kun lahkon mielestä on aikaa niin vähän jäljellä niin saisi myydä ja laittaa rahat vaikkan johonkin lahkouhrien auttamistyöhön.

Re: Silminnäkijä, TV2, 10.1.2011

Lähetetty: 16.12.2010 17:36
Kirjoittaja Vieras
Perustettu 1983. Eikö harma ole tullut sen jälkeen jo monta kertaa?

Re: Silminnäkijä, TV2, 10.1.2011

Lähetetty: 16.12.2010 19:21
Kirjoittaja Vieras
Mietin tuossa aina välillä jtn "kampanjaa" valtakunnansalien lähellä oleville ilmoitustauluille...milloin milläkin sisällöllä. Nyt tekisi mieli laittaa mainos: JEHOVANTODISTAJA!
ÄLÄ KATSO
SILMINNÄKIJÄ 13.1
TV 2 KLO 22.00

Re: Silminnäkijä, TV2, 10.1.2011

Lähetetty: 16.12.2010 20:23
Kirjoittaja Bergerac
RaM kirjoitti:Vekan konttuuri ja asuinpaikka. Eli ihan peetlehemin vieressä oleva paritalo.
Kiitos ;-)

Laitan pari linkkiä lisää:

http://www.fonecta.fi/karttahaku/puutar ... C%20vantaa
"sikariporras"

http://www.fonecta.fi/karttahaku/Mets%C ... 0%20VANTAA

http://asunnot.oikotie.fi/talo/106287/m ... e-6-vantaa
jos pätäkkää löytyy riittävästi niin saattaisi jopa ehkä irrota...

Re: Silminnäkijä, TV2, 10.1.2011

Lähetetty: 16.12.2010 21:40
Kirjoittaja Bergerac
Ja liittyen FIN Jehovan Todistajien tiedotusjohtajan mainintoihin (kyllä, vanhoja mutta nostan esiin):

Ko 1. tiedostusjohtaja (muitakin tiedottajia on julkisuudessa esiintynyt mutta ilmeisesti Veke edelleen numero uno):
Kuva

Veke ja yhden käden laskettu määrä sekä muuta *aska**:

http://www.youtube.com/watch?v=ddHwpfFGLUw

Re: Silminnäkijä, TV2, 10.1.2011

Lähetetty: 16.12.2010 23:06
Kirjoittaja walter
Vieras kirjoitti:Onhan sitä ollut omatuntopakolaisia ihan pääkallopaikalta asti.

Vaatii suurta rohkeutta,nöyryyttä ja rehellisyyttä jättää "puolijumalan" asema hallintoelimen jäsenenä ja hypätä taloudellisesti turvattomaan maailmaan vanhoilla päivillään.

Raymond Franz uskalsi ja jätti perinnön josta voi hyötyä lukemattomat ex-jt:t.

Re: Silminnäkijä, TV2, 10.1.2011

Lähetetty: 17.12.2010 10:21
Kirjoittaja Vieras
Katsokaa Veken ilmettä haastattelun kohdassa 3min. 49s. tarkemmin. ( siis suupieltä )
Ilme on tavallinen silloin, kun ihmiseltä vaaditaan liikaa, tai kun hän kokee kiusallisen yllätyksen. Huuliin takertuvien hampaiden tehtävä on estää nopeat mielenilmaisut.

Re: Silminnäkijä, TV2, 10.1.2011

Lähetetty: 17.12.2010 13:33
Kirjoittaja SonOfJesus
Vieras kirjoitti:Veke varmaan jaksaa puhua asioita katsojille parhain päin, mutta kuinka kauan hän jaksaa tehdä sitä samaa itselleen?
Henkilökohtainen mielipiteeni on, että Veke on samassa asemassa kuin Jeesuksen ajan vanhimmat. Hänen ei tarvitse itselleen selitellä. Hänellä on asiat hyvin eikä näe mitään syytä muuttaa tilannettaan. "Jotka hyödyntävät täysin maailmaa, olkoot kuin eivät hyödyntäisi."