Tapaaminen Helsingissä 22.9.

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Analysoija

Tapaaminen

Viesti Kirjoittaja Analysoija »

Otatte vastaan tervetulleena myös ilmeisesti melko tuoreenkin ex-todistajan, vaikka kotoisin sieltä missä ei ole Stockmanneja ja talvella tarvitaan turkishaalareita??

(Työkeikka sattunee samoihin aikoihin Kehä III:n suunnalle)

Analysoija
Marilyn

Re: Tapaaminen

Viesti Kirjoittaja Marilyn »

Analysoija kirjoitti:Otatte vastaan tervetulleena myös ilmeisesti melko tuoreenkin ex-todistajan, vaikka kotoisin sieltä missä ei ole Stockmanneja ja talvella tarvitaan turkishaalareita??

(Työkeikka sattunee samoihin aikoihin Kehä III:n suunnalle)

Analysoija
Totta kai ja olet lämpimästi tervetullut, turkishaalareilla tai ilman! Mukavaa että pääset tulemaan!
Quidquid latine dictum sit, altum viditur.
Jaakob

Viesti Kirjoittaja Jaakob »

Allekirjoittanut pyrkii myös raahaamaan keskivertoa suuremman habituksensa paikalle :)
Religion was created when the first conman met the first fool
-Mark Twain
Vellu

Viesti Kirjoittaja Vellu »

Marilyn kirjoitti: Totta kai ja olet lämpimästi tervetullut, turkishaalareilla tai ilman! Mukavaa että pääset tulemaan!
Krhmm... jos okein ymmärsin, niin asu on vapaa mutta pakollinen :) . Jos näin on, niin näiltä näkymin tulisin mitä kernaimmin yhdessä siippani kanssa.
Marilyn

Vellu kirjoitti:Krhmm... jos okein ymmärsin, niin asu on vapaa mutta pakollinen :) . Jos näin on, niin näiltä näkymin tulisin mitä kernaimmin yhdessä siippani kanssa.
Jep! :D Tervetuloa sekä siippa että sinä!
Viljo

Viesti Kirjoittaja Viljo »

Kyllä minunkin täytynee tulla paikalle - kunhan paikka vaan on tiedossa.

Nähdään tapaamisessa, tutut ja tuntemattomat nassut!
Marilyn

Paikka päätetään kunhan on suunnilleen tulijoiden määrä tiedossa... Vaikuttaa kuitenkin paikan valintaan se määrä. Tähän mennessä varmempia ja epävarmempia saapujia on yhteensä 9 ja mukaan mahtuu vielä paljon lisää!

Ehdotuksia paikasta saa myös vapaasti tehdä! :)
Jakke

Viesti Kirjoittaja Jakke »

Marilyn kirjoitti: Ehdotan kolmea vaihtoehtoa...
a) lauantai 1.9.
b) lauantai 8.9.
c) lauantai 22.9.

Ne ei nyt suoranaisesti Jakke ole puolivälissä, mutta... toivottavasti pääset tulemaan!

Kaikki mukaan!
Itsellä on just 15-16.9. firman pippalot ja sen tiimoilta olen pk-seudulla, joten silloin olis voinu jossain törmäillä. Mutta hengessä olen toki mukana, vaikken fyysisesti nyt taida päästäkään :)
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos
Marilyn

Jakke kirjoitti: Itsellä on just 15-16.9. firman pippalot ja sen tiimoilta olen pk-seudulla, joten silloin olis voinu jossain törmäillä. Mutta hengessä olen toki mukana, vaikken fyysisesti nyt taida päästäkään :)
No näin mä vähän uumoilin tuon Kuopion miitti -keskustelun perusteella, mutta ei voi mitään. Toinen kerta sitten. Tai kuka tietää jos me etelän kummitukset lähdemme joku kerta maaseutumatkailemaan. :)
Marilyn

Lisäsin infoa avausviestiin. Eli tapaamisen järjestelytoimikunnan hallituksen (eli minä) päätöksellä (tiukan äänestyksen jälkeen), äänin 3-2 tapaamispaikka on valittu.

Paikaksi sopisi hallituksen mielestä hyvin sekä keskustelun että ruokailun että juomisen mahdollistava ravintola. Alustava tapaamispaikka siis on Chico's Salomonkatu, osoite Salomonkatu 1 (Lasipalatsin vieressä). Jos paikka muuttuu, ilmoitan!

Lisäksi pyydän ilmoittamaan tulostasi viimeistään tapaamista edeltävällä viikolla eli viikolla 37, jolloin minulle jää aikaa tehdä pöytävaraus! Thanks! :)
Witless

Viesti Kirjoittaja Witless »

Marilyn kirjoitti:Lisäsin infoa avausviestiin. Eli tapaamisen järjestelytoimikunnan hallituksen (eli minä) päätöksellä (tiukan äänestyksen jälkeen), äänin 3-2 tapaamispaikka on valittu.

Paikaksi sopisi hallituksen mielestä hyvin sekä keskustelun että ruokailun että juomisen mahdollistava ravintola. Alustava tapaamispaikka siis on Chico's Salomonkatu, osoite Salomonkatu 1 (Lasipalatsin vieressä). Jos paikka muuttuu, ilmoitan!

Lisäksi pyydän ilmoittamaan tulostasi viimeistään tapaamista edeltävällä viikolla eli viikolla 37, jolloin minulle jää aikaa tehdä pöytävaraus! Thanks! :)
Tulen myös ehdottomasti moikkaamaan tuttuja! :)
If you think you understand quantum theory, you don't understand quantum theory.
- Richard Feynman
RaM

Viesti Kirjoittaja RaM »

Jos olosuhteet ja Jehova sen sallivat, niin pyrin olemaan kanssanne läsnä tuossa tilaisuudessa nauttimassa siitä ainutlaatuisesta yhdessäolon tunteesta sekä opetuksesta, jota vain Veljesseuran jäseniltä voi saada. :twisted:
Markku Meilo

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

RaM kirjoitti:Jos olosuhteet ja Jehova sen sallivat...
Älä unohda Hammaskeijua, joka näilläkulmin säätelee elämääni, Hammaspeikon ja Halitoosin ohella. No nyt tämän yleismuistutuksen jälkeen pääsen asiaan; eikö yksityisviestini ole saavuttanut sinua? Siis se, jonka olen unkefäär kolme viikkoa sitten matkansaattanut?

Asia ei ole lainkaan pikainen ja palaan siihen 22. päivän tapaamisessa, (hieman) ennen hallittua juopumistani.

Lisäys:

Tarkistin asian ja yv on lähetetty 7. elokuuta klo 11.10. Ellei ole saapunut perille, niin bittihukka on perinyt viestin.
Pyrkimykseni olkoon kaikkia miellyttävän keskusteluilmapiirin luominen.
Nezumi

Viesti Kirjoittaja Nezumi »

Bittihukka on ehkä uudempi, mutta kohtalaisen kunnioitettava niin ikään näin sähköisen viestinnän aikana. Sen vallassa kun näyttää olevan jokainen lähtevä kirjoitus yms joka nettiin tahi henkilöltä toiselle on suunnattu..pääsevätkkö perille vai hukkuvatko matkalle. :)
"You don't have to keep smiling for someone else..It's okay to smile for your own sake. "
RaM

Viesti Kirjoittaja RaM »

Markku Meilo kirjoitti:Älä unohda Hammaskeijua, joka näilläkulmin säätelee elämääni, Hammaspeikon ja Halitoosin ohella. No nyt tämän yleismuistutuksen jälkeen pääsen asiaan; eikö yksityisviestini ole saavuttanut sinua? Siis se, jonka olen unkefäär kolme viikkoa sitten matkansaattanut?

Lisäys:

Tarkistin asian ja yv on lähetetty 7. elokuuta klo 11.10. Ellei ole saapunut perille, niin bittihukka on perinyt viestin.
Saman perheen jäseniä tuo Hammaskeiju ja Jehova. Sama kai kummalta kysyy lupaa... kunhan sorruin inhorealismiin.
:twisted:

Yv:ssä palaute.
Vastaa Viestiin