Alueveli kirjoitti:KN kirjoitti:KN
Moikka Kovanyrkki.
Tätä ketjua tai foorumia ylipäätään ei ole tarkoitettu kahdenkeskisten ongelmien selvittämiseen. Jo foorumia perustettaessa tehtiin päätös, ettei suomi24 riitoja raahata tänne.
Veljesseura foorumille varsin suotuisa ratkaisu, kun tiedossa on, kuinka tämän foorumin ylläpitäjät, modet ja kirjoittajat käyvät (ovat käyneet) purkamassa tuntojaan Suomi.24:ssä. Minulla ei ollut riitaa Tonyn kanssa, Tony vain päätti uhkailla, jonka toin esiin, koska se mielestäni toi varsin erillaisen kuvan asioista, kuin Tonyn varsin hyvä "tahdomme vain parasta" kirjoitus. Uhkailu ei ole minulle uutta, minua on uhkailtu hengenlähdöstä alkaen, mutta toki olen myös itse sanansäilää käyttänyt takavuosina.
Se, että rajaatte Suomi.24 tekstit pois on epäreilu. Osa tämän palstan kirjoittajista on mylvinyt sellaisella tavalla Suomi.24:ssä, että rehellisyyden nimissä pitäisi rajata sitten vaikka Veikko Leinosen puheet ja kirjoitukset pois konventissa ja vaikkapa lehdistössä. Voitaisiin rajata vaikkapa vanhinten töppäykset oikeuskomiteoissa pois jne....... Mielestäni yhdenkään henkilön tempaukset, teki henkilö ne missä tahansa, on kyseisen henkilön henkilöhistoriaa. Tuollainen rajaus on johtanut siihen, että varsin asialliset kirjoittajat Veljesseurassa, ovat käyttäytyneet, kuin siat pellossa Suomi.24:ssä (vähemmissä määrin nykyään).
JT-aiheista keskusteluhistoriaa on niin paljon Suomi.24:ssä, että mielestäni tuollainen rajaus on epäreilu ja suosii kaksinaismoralismia.
Se siitä. YRITÄN pitää pienen miettimis ja rauhoittumistauon kirjoittelussa.
KN