Töhriminen

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Vieraas

Re: Töhriminen

Viesti Kirjoittaja Vieraas »

sinner74 kirjoitti:Käsittääkseni Manskun sali ei enää ole edes käytössä? En tiedä miksi.
Täh?
Video ei ollut ohjeistusvideo.
sinner74
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja sinner74 »

Vieraas kirjoitti:
sinner74 kirjoitti:Käsittääkseni Manskun sali ei enää ole edes käytössä? En tiedä miksi.
Täh?
Mun sekoilua. Linkissä sanottiin että "ei päivittäisessä käytössä", ja jostain toisesta yhteydestä minulle on jäänyt (varmaan myös virheellinen) mielikuva, että ko. salista pyritään/on pyritty eroon.
And Justice For All
Vieraas

Viesti Kirjoittaja Vieraas »

sinner74 kirjoitti:Mun sekoilua. Linkissä sanottiin että "ei päivittäisessä käytössä", ja jostain toisesta yhteydestä minulle on jäänyt (varmaan myös virheellinen) mielikuva, että ko. salista pyritään/on pyritty eroon.
Ok, tämä selvensi. Jos oikein muistan, niin se taitaa olla näitä omaksi ostettuja leffateattereita. Ainakin mainospaikkanahan se on pk-seudun paras sali.

Edit: typo
Viimeksi muokannut Vieraas, 11.10.2012 12:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Video ei ollut ohjeistusvideo.
Bergerac

Viesti Kirjoittaja Bergerac »

Vieraas kirjoitti:
sinner74 kirjoitti:Mun sekoilua. Linkissä sanottiin että "ei päivittäisessä käytössä", ja jostain toisesta yhteydestä minulle on jäänyt (varmaan myös virheellinen) mielikuva, että ko. salista pyritään/on pyritty eroon.
Ok, tämä selvensi. Jos oikein muistan, niin se taitaa olla näitä omaksi ostettuja leffateattereita. Ainakin mainospaikkahan se on pk-seudun paras sali.
Laittaessaan myyntiin tuon paikan, Seura saattaisi saada kilahtamaan ihan kivan summan kassaan.
Toki paikan hyödyntäminen muihin sanotaanko parempiin tarkoituksiin vaatisi kenties huomattavaa peruskorjausta/muutosta.

Ja eihän sitä tiedä vaikka mahdollisessa myyntitilanteessa Seura turvautuisi tiedotusjohtaja veli V Leinosen kiinteistömarkkinointi-firman palveluksiin.
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
Mievaan

Viesti Kirjoittaja Mievaan »

Kyl se toiminassa tietääkseni on. Yritän kyllä tietoisesti menemättä koksa aikoihin siitä ohi, siks en voi varmana sanoa mitään sen käytöstä. Eks siel just tehty iso remppa reailu vuos sitte tai jotain. En ny heti usko, et se olis myynnissä. Samoin Hämeentien sali on kait rempattu.
Kaarmis

Viesti Kirjoittaja Kaarmis »

Täytyy varmaan käydä tsekkaamassa. "Hei mut sittehä sä myöhästyt saunasta?" -Ei, ajattelin vain käydä kääntymässä. :)
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
Viljo

Viesti Kirjoittaja Viljo »

Mievaan kirjoitti:Eks siel just tehty iso remppa reailu vuos sitte tai jotain.
Jep, pilkottiin neljäksi pieneksi saliksi. Hämeentien salin rempasta en ole lukenut, mutta ehkä sielläkin on tehty saman suuntaista.
"Pienet totuudet syövät isoa valhetta palan kerrallaan" - tuntematon
Vastaa Viestiin