Seksuaalivähemmistöistä ja heidän oikeuksista

Uskontoon liittymätön keskustelu.

Valvoja: Moderaattorit

Vieraas

Re: Jehovantodistajuus suojaa lesboudelta?

Viesti Kirjoittaja Vieraas »

Itse en hyväksy vasenkätisyyttä. Ennen vasenkätiset pantiin koulussa kirjoittamaan oikealla kuten normaalit ihmiset ja hyvin sen oppivat. Nykyään näitä vasureita on joka paikassa, ovat avoimesti telkkarissakin kätisyyttään esittelemässä ja vapauksia vaatimassa. Sitten jotkut suvikset vielä hyysäävät näitä!

Nyt vasenkätiset ovat jo alkaneet vaatia itselleen erityiskohtelua: erityisiä työkaluja, urheiluvälineitä tai soittimia. Näille poikkeaville on perustettu jopa omia nettikauppoja. Koululaisille on oikein omat kynät ja sakset tehty. Pitäisikö jokaisen vasurilapsen muka saada koulussa erilaiset välineet? No ei todellakaan, yhteiskunnan ei pidä taipua tällaiseen painostukseen. Meillä ei yksinkertaisesti ole varaa siihen, tämä on fakta.

Jotkut vasenkätiset haluaisivat jopa tehdä lapsia toisten vasisten kanssa. Tätä ei laissa tule sallia, koska tuloksena on lisää vasenkätisiä. Mikäli vasurit ja vasureitten hyysääjät saavat tahtonsa läpi, kohta Suomi on kokonaan vasenkätisten hallussa. Vaara on todellinen!

En ole mikään käsirasisti, tunnen itsekin muutaman vasenkätisen pesäpalloseurasta. Ovat ahkeria kyllä ja ihmisinä ihan mukavia. Minua on kuitenkaan turha yrittää vasuriksi houkutella, pysykööt omissa porukoissaan poikkeavaa kätisyyttä harrastamassa. Turha koko ajan pitää meteliä itsestään normikätisten yhteiskunnassa. Minä pidän kiinni mielipiteestäni, minulla on siihen oikeus.
Video ei ollut ohjeistusvideo.
SisarHento

Viesti Kirjoittaja SisarHento »

Vieraas kirjoitti:Itse en hyväksy vasenkätisyyttä. Ennen vasenkätiset pantiin koulussa kirjoittamaan oikealla kuten normaalit ihmiset ja hyvin sen oppivat. Nykyään näitä vasureita on joka paikassa, ovat avoimesti telkkarissakin kätisyyttään esittelemässä ja vapauksia vaatimassa. Sitten jotkut suvikset vielä hyysäävät näitä!

Nyt vasenkätiset ovat jo alkaneet vaatia itselleen erityiskohtelua: erityisiä työkaluja, urheiluvälineitä tai soittimia. Näille poikkeaville on perustettu jopa omia nettikauppoja. Koululaisille on oikein omat kynät ja sakset tehty. Pitäisikö jokaisen vasurilapsen muka saada koulussa erilaiset välineet? No ei todellakaan, yhteiskunnan ei pidä taipua tällaiseen painostukseen. Meillä ei yksinkertaisesti ole varaa siihen, tämä on fakta.

Jotkut vasenkätiset haluaisivat jopa tehdä lapsia toisten vasisten kanssa. Tätä ei laissa tule sallia, koska tuloksena on lisää vasenkätisiä. Mikäli vasurit ja vasureitten hyysääjät saavat tahtonsa läpi, kohta Suomi on kokonaan vasenkätisten hallussa. Vaara on todellinen!

En ole mikään käsirasisti, tunnen itsekin muutaman vasenkätisen pesäpalloseurasta. Ovat ahkeria kyllä ja ihmisinä ihan mukavia. Minua on kuitenkaan turha yrittää vasuriksi houkutella, pysykööt omissa porukoissaan poikkeavaa kätisyyttä harrastamassa. Turha koko ajan pitää meteliä itsestään normikätisten yhteiskunnassa. Minä pidän kiinni mielipiteestäni, minulla on siihen oikeus.
Joo, ja amputaatio-potilaille ei saa tehdä proteeseja!
Mievaan

Re: Seksuaalivähemmistöistä ja heidän oikeuksista

Viesti Kirjoittaja Mievaan »

apua Vieraas, mä oon vasuri ja ylpee siitä ;-)
p0ter0

Viesti Kirjoittaja p0ter0 »

Vieraas kirjoitti:Itse en hyväksy vasenkätisyyttä. Ennen vasenkätiset pantiin koulussa kirjoittamaan oikealla kuten normaalit ihmiset ja hyvin sen oppivat. Nykyään näitä vasureita on joka paikassa, ovat avoimesti telkkarissakin kätisyyttään esittelemässä ja vapauksia vaatimassa. Sitten jotkut suvikset vielä hyysäävät näitä!

Niin, pian joutuvat normaalit ihmiset puun ja kuoren väliin, kun kaikki työkalut ovat vasenkätisille. Itse en tämän vuoksi suostu edes käyttämään symmetrisesti muotoiltuja esineitä, koska se on suvismuotoilijoiden luoma portti vasenkäteistämiselle. :evil: Eihän se nyt ole normaalia kirjoittaa vasemmalla kädellä, kun sotkee musteenkin. Muslimien salaliitto, kun kirjoittavat oikealta vasemmalle, niin vasenkätisyys ei pääse sotkemaan kirjoitusta. Vasenkätiset ovat jo tasa-arvoisessa asemassa, koska ovat vapaita kirjoittamaan oikealla kädellä, kuten normaalitkin, joten heidän vaatimuksiinsa ei tarvitse nöyrtyä. Ajatelkaa edes lapsiparkoja, jotka kirjoittavat vasemmallla kädellä muiden pilkatessa sotkuista jälkeä. Jos pojat tottuvat vasenkätisyyteen, niin voi tulla jopa kiusaus käyttää naisten vaatteita, koska housujen ja takkien vetoketjut ovat vasenkätisiä. :(
Vieraas

p0ter0 kirjoitti:Muslimien salaliitto, kun kirjoittavat oikealta vasemmalle, niin vasenkätisyys ei pääse sotkemaan kirjoitusta.
Juurikin näin. Turha tulla meitä vasenkätisyyskriittisiä syrjimisestä syyttämään, koska jos yrität muslimimaassa kirjoittaa vasemmalta oikealle, niin kylläpä käsi lähtee.
p0ter0 kirjoitti:Jos pojat tottuvat vasenkätisyyteen, niin voi tulla jopa kiusaus käyttää naisten vaatteita, koska housujen ja takkien vetoketjut ovat vasenkätisiä. :(
Tämä on fakta. Vasenkätistely johtaa hyvin usein naisten vaatteisiin ja kohta jo poltetaan kirkkoja. Siinäpähän seuraa suvikset vierestä kun kirkot palaa.
Kapteeni
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kapteeni »

madgyver kirjoitti: Mä jollain tasolla ymmärrän kyllä sen, että joitakin ihmisiä ärsyttää se että homoseksuaalisuus tuodaan usein esiin muodikkaana, trendikkäänä ja jopa tavoiteltavana elämäntapana, ja tehdään jopa yleistyksiä joiden mukaan homoseksuaalit olisivat jotenkin parempia ja hienompia ihmisiä kuin heterot tai homoseksuaalinen elämäntapa olisi jotenkin parempaa kuin heteroelämä.
Mitenkä toisen ihmisen peräsuoleen yhtyminen saattaa olla trendikästä, taikka muodikasta ? :?
Ennenkuin joku teistä uusiluopioista alkaa kiljumaan hinttarimaisesti, että vihaan perseeseenpanijoita, niin voin kertoa, että minun ystäväpiiriini kuuluu monta runkkaria, hinttiä, lesboa, transsia ja jopa pari ruotsalaista. En kuitenkaan ole kaappihintti enkä ruotsalainen. Juuri siitä, että minulla on ei ainoastaan tuttuja vaan ystäviä näitten "poikkeavien" kanssa tiedän, että ei ole elämä helppoa heille eikä varmasti millään tavalla trendikästä. Kysymys on myös siitä, että kuinka moni homo oikeastaan haluaa olla homo jos olisi ollut mahdollisuus valita. Ehkä joku teistä luopioista joka tunnustautuu homoksi voisi tähän vastata. Olisi kiinnostavaa kuulla vastaus ihan oikealta homolta. Eli ulos kaapista nyt rohkeasti. :lol:

Itse pidän homoseksuaalisuutta luonnottomana aivan yksinkertaisesti siitä syystä, että on sitten ateisti tai uskovainen, niin kahden samaa sukupuolta olevan seksi ei johda mihinkään. Yksinkertaistettuna perseeseen panemisella ei saada aikaan suvunjatkoa.
Vieraas

Kapteeni kirjoitti:Itse pidän homoseksuaalisuutta luonnottomana aivan yksinkertaisesti siitä syystä, että on sitten ateisti tai uskovainen, niin kahden samaa sukupuolta olevan seksi ei johda mihinkään. Yksinkertaistettuna perseeseen panemisella ei saada aikaan suvunjatkoa.
Olen kuullut joidenkin pervojen heteroiden harrastavan seksiä kondomin kanssa (tai jopa anaaliin). Näin ei synny lapsia, joten ei voi hyväksyä.
Tony

Viesti Kirjoittaja Tony »

Kapteeni kirjoitti:Itse pidän homoseksuaalisuutta luonnottomana aivan yksinkertaisesti siitä syystä, että on sitten ateisti tai uskovainen, niin kahden samaa sukupuolta olevan seksi ei johda mihinkään. Yksinkertaistettuna perseeseen panemisella ei saada aikaan suvunjatkoa.
Ehkäisy heteroseksissä lienee sitten yhtä luonnotonta.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
p0ter0

Viesti Kirjoittaja p0ter0 »

Kapteeni kirjoitti: Mitenkä toisen ihmisen peräsuoleen yhtyminen saattaa olla trendikästä, taikka muodikasta ? :?
Oletko tullut ajatelleeksi, että on muodikasta olla avoimesti oma itsensä, eikä niinkään tuo yhdyntäpuoli?
Kapteeni kirjoitti: Kysymys on myös siitä, että kuinka moni homo oikeastaan haluaa olla homo jos olisi ollut mahdollisuus valita. Ehkä joku teistä luopioista joka tunnustautuu homoksi voisi tähän vastata. Olisi kiinnostavaa kuulla vastaus ihan oikealta homolta. Eli ulos kaapista nyt rohkeasti. :lol:
En tunnustaudu, mutta kuinka moni haluaisi olla vasenkätinen sellaisessa yhteisössä, missä oikeakätisyyteen painostetaan ja kaikki työkalut ja muut käyttöliittymät on suunniteltu oikeakätisille? Tai kuinka moni oikeasti haluaa olla poikkeuksellisen pitkä, lyhyt, iso- tai pienijalkainen jne. yhteisössä, mikä on suunniteltu keskimittaisia varten?
Kapteeni kirjoitti: Itse pidän homoseksuaalisuutta luonnottomana aivan yksinkertaisesti siitä syystä, että on sitten ateisti tai uskovainen, niin kahden samaa sukupuolta olevan seksi ei johda mihinkään. Yksinkertaistettuna perseeseen panemisella ei saada aikaan suvunjatkoa.
Ehkäisy on myös luonnotonta, kuten moni muukin asia. Vaikka suvunjatkaminen onkin biologisesti seksin primäärifunktio, niin ihmiset kuitenkin harrastavat sitä useinmiten ihan muista syistä, kuin tietoisesti hankkiakseen jälkeläisiä. Luonnonmukaisuuteen vetoaminen on siis melko heikko lähtökohta tällaisissa asioissa. Mikäli asiaa taas ajatellaan parisuhteen kannalta, niin siihen liittyy paljon muutakin, kuin yhdyntä. Jos nyt kuitenkin ajattelemme homoskeksuaalisuutta luonnottomana, niin mitä sitten? Mitä sen perusteella pitäisi päätellä ja tehdä?
Tony

Kapteeni kirjoitti:Kysymys on myös siitä, että kuinka moni homo oikeastaan haluaa olla homo jos olisi ollut mahdollisuus valita.
Tämä oli mielenkiintoinen esitys. Koetko itse 'valinneesi' heterouden, ikäänkuin monivalintatehtävänä?

Monet homoseksuaalit ovat olleet kaapissa nimenomaan siksi että he eivät ole saaneet olla sitä mitä ovat. Miksi kukaan olisi kaapissa ja tulisi sieltä ulos, jos uhkana on (kuten usein valitettavasti on ollut) läheistensä syvä halveksunta, hylkääminen ja joissain maissa jopa kuolemantuomion pelko? Silti nämä ovat tulleet kaapista ja olleet reilusti sitä mitä ovat. Koetko että nämä ihmiset ihan huvikseen uhkapelaavat elämällään tai ihmissuhteilla?
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
SisarHento

Viesti Kirjoittaja SisarHento »

Tony kirjoitti:
Kapteeni kirjoitti:Kysymys on myös siitä, että kuinka moni homo oikeastaan haluaa olla homo jos olisi ollut mahdollisuus valita.
Tästä aiheestan, kun muutama vuosi takaperin keskustelimme homoseksuaalipoikani kanssa, sanoi hän, että vaikka hänelle tarjottaisiin vain yksi pilleri ja hän näin muuttuisi heteroseksuaaliksi, ei hän sitä pilleriä ottaisi. Toisin sanoen hän haluaa olla juuri se, mikä hän on.
Tony

SisarHento kirjoitti:Tästä aiheestan, kun muutama vuosi takaperin keskustelimme homoseksuaalipoikani kanssa, sanoi hän, että vaikka hänelle tarjottaisiin vain yksi pilleri ja hän näin muuttuisi heteroseksuaaliksi, ei hän sitä pilleriä ottaisi. Toisin sanoen hän haluaa olla juuri se, mikä hän on.
Näin se menee. Samalla tavalla aika harva heterokaan olisi ottamassa tätä hypoteettista pilleriä jos siitä 'muutuisi' homoseksuaaliksi.
Kapteeni
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kapteeni »

Vieraas kirjoitti:
Olen kuullut joidenkin pervojen heteroiden harrastavan seksiä kondomin kanssa (tai jopa anaaliin). Näin ei synny lapsia, joten ei voi hyväksyä.
En nyt kirjoittanut mistään huvipanosta, vaan jos asiaa katsoo suuremmasta perspektiivistä. Asia kun on yksinkertaisesti niin, että homosuhteesta tai eläimiin yhtymisestä ei jälkeläisiä tule. Jos ne ensimmäiset sammakot taikka Aatami eivät olisi olleet heteroita, niin huonosti olisi käynyt.

Pistetään oikein tieteellisellä kaavalla, jotta saadaan nostettua sivistyksen tasoa, mitä mieltä olette?

homo + homo = 0

hetero + hetero = 1, 2, 3.... seitsämän miljardia. ( siitä huolimatta, että jotkut ovat juksanneet ja käyttäneet kortonkia)

Täytyy myöntää, että olen minäkin syyllistynyt kortonkin käyttöön vaikka vaimo onkin katollilainen. (Pienempi paha katollilaiselle, kuin tuo pillerin käyttö. :lol: )
Tosin lapsia on jo ympäri palloa joten sukua on tullut jatkettua vaikka sekaverisiä ovatkin. :D Vanhimmat lapset jo aikuisia, pienin lapsi kolme vuotias ja muut siltä väliltä eli saanko luvan käyttää kondoomia jatkossa ? :wink:

Ps. out-topiccina. Meillä oli lastenhoitajana transvestiitti, kun nuorin lapsi oli konttausiässä. Ja oli muuten tosi hyvä sellainen. Tapasin käydä kaljalla baarissa hänen kanssaan. Hieno ihminen, mutta kärsi yksinäisyydestä. Olisittepa nähneet turistien ilmeet, kun mentiin kaljalle. :lol:
loikkarisusi

Viesti Kirjoittaja loikkarisusi »

Kapteeni kirjoitti: --
Kysymys on myös siitä, että kuinka moni homo oikeastaan haluaa olla homo jos olisi ollut mahdollisuus valita. Ehkä joku teistä luopioista joka tunnustautuu homoksi voisi tähän vastata. Olisi kiinnostavaa kuulla vastaus ihan oikealta homolta. Eli ulos kaapista nyt rohkeasti. :lol:
Minäpä olen nimenomaan valinnut seksuaalisen suuntautumiseni, koska en ole luonnostani lainkaan himokas ennen kuin tunnen rakastamani persoonan todella hyvin. En siis ole koskaan tuntenut ruumiillista halua tiettyyn sukupuoleen. Tämän vuoksi aloin jo hyvin nuorena yksinkertaisesti punnita sukupuolten hyviä puolia, tyypillisiä ja yksilöillä esiintyviä ominaisuuksia ja eroavaisuuksia ja pohtia, millainen yhdistelmä olisi itselleni paras mahdollinen jos joskus ottaisin jonkun kumppanikseni lyhyeksi tai pitkäksi aikaa. Tätä periaatetta olen myöhemminkin elämässäni soveltanut suhteissani.
Kapteeni kirjoitti: Itse pidän homoseksuaalisuutta luonnottomana aivan yksinkertaisesti siitä syystä, että on sitten ateisti tai uskovainen, niin kahden samaa sukupuolta olevan seksi ei johda mihinkään. Yksinkertaistettuna perseeseen panemisella ei saada aikaan suvunjatkoa.
Vai niin, entäpä jollei halua lapsia? Silloinko ei saisi harrastaa seksiäkään? Entä ne, jotka eivät kykene samaan omia lapsia vaikkapa hedelmättömyyden vuoksi? Olisihan täysin luonnotonta, jos tällaisilla henkilöillä olisi seksuaalisia tarpeita.
loikkarisusi

Viesti Kirjoittaja loikkarisusi »

Kapteeni kirjoitti:--

homo + homo = 0

hetero + hetero = 1, 2, 3.... seitsämän miljardia. ( siitä huolimatta, että jotkut ovat juksanneet ja käyttäneet kortonkia)

--
Hmmm...

Tai ehkäpä sitten

homo + homo = 0

hetero + hetero = 1, 2, 3.... seitsämän miljardia. ( siitä huolimatta, että jotkut ovat juksanneet ja harrastaneet seksiä omaan sukupuoleensa kuuluvan kanssa) :mrgreen:
Vastaa Viestiin