Sekalaista ja sekavaa keskustelua

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Kovanyrkki

Pääluopiot.

Viesti Kirjoittaja Kovanyrkki »

Alueveli kirjoitti:
Nightderanger kirjoitti:
saara kirjoitti: Sanoi, että filmissä oleva kaveri on yksi niistä kolmesta pääluopiosta 8)
Ketkäs ne muut on sanojan mukaan? :D
Minuakin kiinnostaa, kuin myös arvostelukriteerit :D

Lisäksi olisi mielenkiintoista saada vähän pitempikin ranking lista luopioista ja katsoa mille sijalle itse pääsisi 8) :lol:

Voisikohan listaa tiedustella betelistä?
Käsittääkseni Leinonen on joskus erehtynyt nimeämään kolme pääluopiota ja jos oikein muistan ne ovat Torninvartija, Käärmis ja AB.

Kriteerit:

Torninvartija ja AB: valehtelu ja vääristely.

Käärmis: Yleinen sekoilu.

Mielestäni aika on ajanut ainakin Käärmiksen ohi, joka on nyt sijalla 207 (mielestäni)
Torninvartija ehkä sijalla 2 ja fanaatikko AB sijalla 5-6.
Bulibumpa

Re: Pääluopiot.

Viesti Kirjoittaja Bulibumpa »

Kovanyrkki kirjoitti:
Mielestäni aika on ajanut ainakin Käärmiksen ohi, joka on nyt sijalla 207 (mielestäni)
Hienoa ,kun tuo Betelin tilastointi ja listoitus pelaa ilmeisen pitkältä ajalta. Tuotanoin... näin outsiderina voisikos sen pedofiili-listan tuoda näkösälle myös ? Vaikkapa vain ulkomuistista. Ei haittaa vaikka sijat olisivat nykyään muuttuneet. Ranking-listat tuolta overseas vois kans liittää mukaan.
Kaarmis

Viesti Kirjoittaja Kaarmis »

Kovanyrkki kirjoitti:
Nightderanger kirjoitti:
saara kirjoitti: Sanoi, että filmissä oleva kaveri on yksi niistä kolmesta pääluopiosta 8)
------
Käsittääkseni Leinonen on joskus erehtynyt nimeämään kolme pääluopiota ja jos oikein muistan ne ovat Torninvartija, Käärmis ja AB.

Kriteerit:

Torninvartija ja AB: valehtelu ja vääristely.

Käärmis: Yleinen sekoilu.

Täytyypi alkaa vähän petraamaamaan tuossa rankingissa... :D
Uskoakseni aktiivisuus kesän mielenosoituksissa on ollut perusteena aiemmassa listauksessani, mutta tietysti kun olin ahkerin kirjoittaja H2Ossa niin sillä oli osansa asiassa.
Kiitos omasta mielipiteestäsi rankingiin, "yleinen sekoilu"... :lol:
Torninvartija

Viesti Kirjoittaja Torninvartija »

Kovanyrkki kirjoitti:
Torninvartija ehkä sijalla 2
Ei tartte kehua. Raamatun sanoja mukaillakseni, olen vain paha ja kelvoton orja, joka on tehnyt mitä olisi pitänytkin tehdä eli julmuutta ja mielivaltaa nähdessäni olen sitä vastustanut.
"You take the blue pill and the story ends. You wake in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill and you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes."
RaM

Re: Poliisi-TV:n ohjelma huomioitu järjestön sisällä?

Viesti Kirjoittaja RaM »

Kovanyrkki kirjoitti: Teitä poliittisia eläimiä Torninvartija, MM, AB ja muutaman muu, joka näkevät vääryyksiä vain VT-seurassa ei voi ottaa tosissaan. Tai siis minä en ota tosissani teidän kirjoituksia ja pelleilyä, mutta tämä ei tarkoita sitä etteikö joku ottaisi.
Aika outo näkemys. Miksi kuvittelet heidän näkevän vääryyksiä VAIN JT-lahkossa? Oletko todella noin yksioikoinen vai esititkö taas asiasi epäselvästi?

Jos sinä et ota tällä palstalla, joka koskee vain JT-lahkoa ja sen oppeja, olevia kirjoituksia vakavasti vain siksi ettei täällä puhuta muiden lahkojen vääryyksistä, niin se osoittaa myös aivojesi olevan poikkeuksellisen kovaa ainetta... ellei peräti umpiluuta. :evil:

Se, ettet sinä kykene ymmärtämään esitettyjä tosiasioita ei suinkaan tarkoita sitä, etteikö normaalilla ajattelukyvyllä varustettu siihen kykenisi. No senhän huomasit toki itsekin... :twisted:
Kaarmis

Viesti Kirjoittaja Kaarmis »

paavali kirjoitti:
Viljo kirjoitti:
paavali kirjoitti:Mikä voi oikeasti yhdistää Jumalan seurassa viihtyvää ja sellaista jota se ei välttämättä kiinnosta? :)
Miten tuo Jumalan seura voidaan erottaa vaikkapa mielenhäiriöstä?
-------Että jokainen rehellinen ihminen edes toivoisi että todistajat olisivat oikeassa. Sillä heidän oppi antaisi edes pienen toivon ikuisuutta katsoen jne. Ei helvetin kiduttamist ikuisesti. Jumalan sovituksessa olisi jokin järki jne. Kaikki muut opit ovat ihan sairaita, ei jää mitää muuta järkevää selitystä raamatusta. .. :)
Ei jehovantodistajat ole ollenkaan ainoita jotka ei usko helvettiin. Mm. adventistit ei opeta niin. Saatika lukuisat ei-kristilliset uskonnot. Miksi et mieluummin usko hindismiin, buddhismiin ym?
saara

Viesti Kirjoittaja saara »

Nightderanger kirjoitti:
Noh, hän ei nyt sattunut muistamaan nimiä :roll: , mutta tod.näk. tarkoitti eniten "esillä" olleita, mm. jäähallilla stadissa

muoks: TAAS olin unohtanut kirjautua! Siis vieras olin minä, Saara :)

korjattu - MM
"We are borg. You will be assimilated. Resistance is futile"
(Star Trek)
Bulibumpa

Viesti Kirjoittaja Bulibumpa »

Kovanyrkki kirjoitti: Teitä poliittisia eläimiä Torninvartija, MM, AB ja muutaman muu, joka näkevät vääryyksiä vain VT-seurassa ei voi ottaa tosissaan. Tai siis minä en ota tosissani teidän kirjoituksia ja pelleilyä, mutta tämä ei tarkoita sitä etteikö joku ottaisi.
Poliitisia eläimiä! Presidentti,pääministeri,ulkoministeri, hallitus, olisivatko he poliittisia eläimiä.? No,jos sen nyt kääntää JT-kielelle niin sehän tarkoittaa esivaltoja. Ja se taasen tarkoittaa,että JT-vankileirissä olevien ei pidä uhmata esivaltoja. Kunnioitusta,kunnioitusta ja nöyryyttä. Hehän ovat saaneet valtansa Jumalalta. Ja Jehova ohjaa aina oikeaan. Joten nyt olisi nöyrtymisen hetki Kovanyrkki. Torninvartija,MM,AB edustavat esivaltoja.
Kovanyrkki kirjoitti:..minä en ota tosissani teidän kirjoituksia...
Jep. Se on terve JT-reaktio. Tosiasioita täytyy väistää.
Kovanyrkki kirjoitti:..näkevät vääryyksiä vain VT-seurassa..
Tuonkaltaista ajattelua on syytä välttää. Se estää rakkaudellisen yhteenkuuluvuuden synnyn. Yrittäkäämme kuitenkin ymmärtää, että vääryyksien näkeminen ei ole meille kompastukseksi .Näin saamme uutta valoa hämärän peitossa oleviin salattuihin totuuksiin.
Uskovan polku on alati kirkastuva kuin aamun koi.
Kovanyrkki kirjoitti:..kirjoituksia ja pelleilyä...
Only God knows !
Lehtiveli
Eläkeläinen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lehtiveli »

Olisi tietysti hyvä jos Kovanyrkki yksilöisi valehtelu/vääristelysyytteet eikä vain heittäisi ajatuksia vailla perusteita.
Kovanyrkki

Lehtiveli kirjoitti:Olisi tietysti hyvä jos Kovanyrkki yksilöisi valehtelu/vääristelysyytteet eikä vain heittäisi ajatuksia vailla perusteita.
Tuota yritin vain asettua veli veikkosen asemaan ja ajattelin mitä listan luoja ajattelisi. Toki laiton sanoja veli veikkosen suuhun, jota pyydän vekeltä nöyrästi anteeksi.
Lista toki on orginal Veken.
Kovanyrkki

Torninvartija kirjoitti:Kovanyrkki kirjoitti:
Torninvartija ehkä sijalla 2
Ei tartte kehua.
Älä unta näe :twisted:
Lehtiveli
Eläkeläinen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lehtiveli »

Olen melkein kateellinen Tornarille & AB:lle :D Olisihan se hienoa päästä Veken Listalle(tm)
Kovanyrkki

RaM kirjoitti:
Aika outo näkemys. Miksi kuvittelet heidän näkevän vääryyksiä VAIN JT-lahkossa? Oletko todella noin yksioikoinen vai esititkö taas asiasi epäselvästi?

Jos sinä et ota tällä palstalla, joka koskee vain JT-lahkoa ja sen oppeja, olevia kirjoituksia vakavasti vain siksi ettei täällä puhuta muiden lahkojen vääryyksistä, niin se osoittaa myös aivojesi olevan poikkeuksellisen kovaa ainetta... ellei peräti umpiluuta. :evil:

Se, ettet sinä kykene ymmärtämään esitettyjä tosiasioita ei suinkaan tarkoita sitä, etteikö normaalilla ajattelukyvyllä varustettu siihen kykenisi. No senhän huomasit toki itsekin... :twisted:
Juuri noilla ominaisuuksilla olen pärjännyt elämässä hyvin, enkä ole vetistellyt joka negatiivistä ajatusta, mitä minusta on lohkottu.

Motto:
HEIKOT SORTUU ELONTIELLÄ.
RaM

Viesti Kirjoittaja RaM »

Kovanyrkki kirjoitti: Juuri noilla ominaisuuksilla olen pärjännyt elämässä hyvin, enkä ole vetistellyt joka negatiivistä ajatusta, mitä minusta on lohkottu.

Motto:
HEIKOT SORTUU ELONTIELLÄ.
Hmmm.... täytyy tunnustaa, että kunnioitan tietyllä tavalla tuota tapaasi suhtautua itseäsi koskeviin kommentteihin.
"Moon meiltä ja muut on meirän krannista!"
Viimeksi muokannut RaM, 17.10.2007 16:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Torninvartija

Viesti Kirjoittaja Torninvartija »

Tuota yritin vain asettua veli veikkosen asemaan ja ajattelin mitä listan luoja ajattelisi.
Ai että Veikko ehkä pitää mua valehtelijana, mutta sinä et kuitenkaan?
Viimeksi muokannut Torninvartija, 17.10.2007 16:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"You take the blue pill and the story ends. You wake in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill and you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes."
Lukittu