kieroutunut avioseksi
Valvoja: Moderaattorit
-
rippeli
Re: kieroutunut avioseksi
Eihän sitä hyviä kala- taikka sienipaikkojaan paljasteta muille. Sienipaikalla en siis viittaa mihinkään kiusalliseen intiimialueen kutinaan.
Let me go Master I hate you so
-
Veli-Hopea
Mä oon ainakin kaikista paras. ( Eli siis kaikista surkein enkä ymmärrä naisista mitään.
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?
-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
-
Markku Meilo
Naisten suhteen isot pojat opettivat öljykentän baarissa, että parhaita ovat yli viisikymppiset. Runomuotoa tavoitteleva perustelu on; "they don't tell, they don't yell, they don't swell and they're grateful like hell".JarkkeParkkeBabylon5 kirjoitti:Jos haluaa pokata toisen vaimon/miehen, niin kannattaako pokata mieluummin julkisesti "huono sängyssä", jotta voisi ollavarma että kohde on hyvä sängyssä.
-
Markku Meilo
Olen luotettavilta tahoilta kuullut, että tuo on mitä parhain ja suositettavin olotila. Kyseisten luotettavien tahojen mukaan mielenkiinto naisiin loppuu samalla hetkellä kun naisia alkaa ymmärtämään.Veli-Hopea kirjoitti:...enkä ymmärrä naisista mitään.
-
stigma
Miehillä on muuten samaMarkku Meilo kirjoitti:Naisten suhteen isot pojat opettivat öljykentän baarissa, että parhaita ovat yli viisikymppiset. Runomuotoa tavoitteleva perustelu on; "they don't tell, they don't yell, they don't swell and they're grateful like hell".JarkkeParkkeBabylon5 kirjoitti:Jos haluaa pokata toisen vaimon/miehen, niin kannattaako pokata mieluummin julkisesti "huono sängyssä", jotta voisi ollavarma että kohde on hyvä sängyssä.