kieroutunut avioseksi

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

rippeli

Re: kieroutunut avioseksi

Viesti Kirjoittaja rippeli »

Eihän sitä hyviä kala- taikka sienipaikkojaan paljasteta muille. Sienipaikalla en siis viittaa mihinkään kiusalliseen intiimialueen kutinaan.
Let me go Master I hate you so
Veli-Hopea

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

Mä oon ainakin kaikista paras. ( Eli siis kaikista surkein enkä ymmärrä naisista mitään.
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
Markku Meilo

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

JarkkeParkkeBabylon5 kirjoitti:Jos haluaa pokata toisen vaimon/miehen, niin kannattaako pokata mieluummin julkisesti "huono sängyssä", jotta voisi ollavarma että kohde on hyvä sängyssä.
Naisten suhteen isot pojat opettivat öljykentän baarissa, että parhaita ovat yli viisikymppiset. Runomuotoa tavoitteleva perustelu on; "they don't tell, they don't yell, they don't swell and they're grateful like hell".
Markku Meilo

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

Veli-Hopea kirjoitti:...enkä ymmärrä naisista mitään.
Olen luotettavilta tahoilta kuullut, että tuo on mitä parhain ja suositettavin olotila. Kyseisten luotettavien tahojen mukaan mielenkiinto naisiin loppuu samalla hetkellä kun naisia alkaa ymmärtämään.
stigma

Viesti Kirjoittaja stigma »

Markku Meilo kirjoitti:
JarkkeParkkeBabylon5 kirjoitti:Jos haluaa pokata toisen vaimon/miehen, niin kannattaako pokata mieluummin julkisesti "huono sängyssä", jotta voisi ollavarma että kohde on hyvä sängyssä.
Naisten suhteen isot pojat opettivat öljykentän baarissa, että parhaita ovat yli viisikymppiset. Runomuotoa tavoitteleva perustelu on; "they don't tell, they don't yell, they don't swell and they're grateful like hell".
Miehillä on muuten sama :) siis noitten 5kymppisten suhteen :oops:
Vastaa Viestiin