Hyvää Itsenäisyyspäivää 2013

Uskontoon liittymätön keskustelu.

Valvoja: Moderaattorit

KN1

Re: Hyvää Itsenäisyyspäivää 2013

Viesti Kirjoittaja KN1 »

Bergerac kirjoitti:
En ihmettelisi yhtään sitäkään että Suomessa esiintyisi tulevaisuudessa enenevässä määrin mielenosoituksia tyyliin "Allah Akbar" joissa harjoitetaan järjestyshäiriöitä sekä väkivaltaa poliisia, satunnaisia sivullusia, sekä julkista/yksityistä irtaimistoa kohtaan.
Sunkin pitäisi pikku hiljaa aloittaa tajuamaan jotakin asioiden taustoista.

Maahanmuuttoa halusi kukkahattutädit ja Kokoomuksen yrittäjä ja elinkeinoelämäsiipi. Toki perusteet olivat erillaiset.
Kukkahattutädeillä (sdp+vassarit, rkp, vihreät, ym..) humaani maailmankuva, työ organisaatioissa, joka hyötyy pakolaisista esim. SPR ja narsistinen itsensä ylentäminen "hyvänä ihmisenä" (toki toisten rahoilla)

Kokoomuksen (ja muut porvarit)kolleilla halpa työvoima, joka ei paljon järjestäydy. Kilpailu työpaikoista pitää palkat aisoissa. Lisäksi on korkkareillakin sormensa pelissä pakolaisbisneksessä. Asuntojen hinta kysynnän vuoksi pysyy korkealla.

Eliitti ymmärsi, että siirtolaiset nostavat sinunkaltaisten tunteet pintaan, joten ylhäältä he toisaalta hurkastelevat "kansalaisten rasismilla" ja toisaalta taas "maassa maan tavalla" lausahdoksilla. Ydin tässä on siinä, että sinunkaltaiset ihmiset eivät kykene kokonaisuuksien hallintaan ja käyvät siirtolaisten kimppuun. Eliitti saa mellastaa aivan rauhassa, kun sinä ja yuusuf pälyilette toisianne kadulla.

Sitten on älykkäitä miehiä kuten Halla-aho. Täysin urpo älykkö tekee itsestään rikkaan ja nostaa itsensä kansakunnan tietoisuuteen verrattain helposti sanomallaan, joka uppoaa sinunkaltaisiin ihmisiin.

Kaikkiko sattumaa? Ehei sanoisi veli veikkonen.

Siirtolaisuudesta on monen vuosisadan kokemus maailmassa. Kyllä eri puolueiden aivoriihissä oli jonkinmoinen käsitys siitä, mitä tulee tapahtumaan. Vuonna 1990 kun laaja maahanmuutto Suomeen alkoi, niin ensikäden kokemuksia oli jo Euroopasta. Pitkän aikavälin kokemuksia meillä oli jo omasta takaa suomalaisten laajasta maahanmuutosta ulkomaille. Ei pidä olla naivi, se mitä oli tulossa oli päättäjillä tiedossa jo 1990.

Koska eliitti hyötyi asiasta varsin runsaasti, niin Suomen rajat avattiin maahanmuutolle 1990-luvulla. Mielestäni pakolaisuuden suurin hyöty eliitille on ollut sen työvoiman tarjontaa lisäävä vaikutus, palkkakehityksen hillitseminen ja suomalaisten pakoittaminen ostamaan omistusasunto, koska kaupungin asunnot annetaan pakolaisille.

Tässä suuressa näytelmässä nämä sinun vihaamat Yuusufit ja Mohamedit ovat vain välikappaleita.
sinner74
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja sinner74 »

Vaikeaa on ymmärtää paikkojen paskaksi pistämistä minkäänlaisena loogisena kannanottona mihinkään. Pahasta olosta se mahdollisesti kertoo, ellei ilmene että touhua on johdettu joidenkin rähinöintiin erikoistuneiden elämäntapaluusereiden toimesta.

Kysymys kai kuuluu, että mitä on tehtävissä, jotta mahdollisuuksiinsa tyytymätön kansanosa saadaan mielekkään elämän syrjään kiinni?

Raamatullisiin mittasuhteisiin paisuneen vihan "eliittiä" kohtaan ymmärrän jollain tavalla, sen verran härskiä palkka- ja etupolitiikkaa osakeyhtiöiden hallituksissa ristiin rastiin istuvat pamput ovat toisiaan kohtaan osoittaneet. Sulle ja mulle, "johdon palkkaus täytyy olla globaalin markkinan mukaisella tasolla", muuten hyvät johtajat karkaavat muille maille. Paskat ne mihinkään karkaavat, täällä edes ole niin hyviä johtajia.

Samoin ymmärrän hyvin, että jos täysiä työpäiviä tekevä ihminen ei elä palkallaan, niin alkaahan se vituttaa. Mitään halpatyöreserviä en minäkään Suomesta halua. Silti, toisista töistä maksetaan paremmin kuin toisista, pakko sekin on hyväksyä. Jos oma palkka ottaa päähän, kannattaa kouluttautua ja hankkia parempipalkkainen työ.

Sosiaaliturvan tasosta valittamisen ymmärrän, jos ihminen on tehnyt kaikkensa saadakseen töitä, tai on elämäntilanteessa jossa työnteko ei ole mahdollista. Muutoin se on aika koomista. Vastikkeellinen sosiaaliturva ei minun mielestäni ole huono ajatus, mutta sen käytännön järjestämisessä on tietysti omat ongelmansa.
And Justice For All
Tony

Viesti Kirjoittaja Tony »

Kuva
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Bergerac

Viesti Kirjoittaja Bergerac »

KN1 kirjoitti:
Bergerac kirjoitti:
En ihmettelisi yhtään sitäkään että Suomessa esiintyisi tulevaisuudessa enenevässä määrin mielenosoituksia tyyliin "Allah Akbar" joissa harjoitetaan järjestyshäiriöitä sekä väkivaltaa poliisia, satunnaisia sivullusia, sekä julkista/yksityistä irtaimistoa kohtaan.
Sunkin pitäisi pikku hiljaa aloittaa tajuamaan jotakin asioiden taustoista.

Maahanmuuttoa halusi kukkahattutädit ja Kokoomuksen yrittäjä ja elinkeinoelämäsiipi. Toki perusteet olivat erillaiset.
Kukkahattutädeillä (sdp+vassarit, rkp, vihreät, ym..) humaani maailmankuva, työ organisaatioissa, joka hyötyy pakolaisista esim. SPR ja narsistinen itsensä ylentäminen "hyvänä ihmisenä" (toki toisten rahoilla)
Olen kerrankin samaa mieltä. Eli demokratia on luonut mahdollisuuden tai avannut tien mielestäni osittain tarpeettomalle maahanmuutolle ja samaan aikaan myös luonut tilanteen jossa maahanmuuttajien pohjasakkaa ei välttämättä saada palautettua kotimaahansa mikäli hivenen rikastavat meidän kulttuuria lainsäädännön vastaisesti. Ymmärrän toki senkin, että tietyt kansainväliset sopimukset asettavat kiintiö ym vaatimuksia.
Valitettavasti tie on käynyt jo siihen suuntaan että demokratia ei uskalla tehdä isompia muutoksia, toivottavasti edes pienempiä. Syystä että: rasistikortti, kansainväliset "vaatimukset", uskonto-kortti, uskallus puuttuu, ei halua julkisemmin keskustella maahanmuuton aiheuttamista varjopuolista, ei halua todeta että keskitetään voimavaroja ensisijaisesti oman maan hoitamiseen ja vasta sen jälkeen resursseja toisten maiden ongelmien setvimiseen.

(en näe siinä sinänsä mitään akuuttia ongelmaa mikäli USA:sta, Kanadasta, Sudanista siirtyy Suomeen henkilö työperäisissä asioissa. Kunhan edelleen muistaa olla rikastuttamatta Suomen kulttuuria vastoin Suomen lakeja)
(suhtaudun jostain syystä kieltämättä skeptisesti näihin jotka kertovat että passi ja diplomi-insinööri-todistus ja perhe-todistukset ja syntymätodistukset jäivät syömään santaa kun "piti lähteä pakoon" kuoleman uhalla, ja toki kertoma kotimaankielellä puhumattakaan englannista. En väitä että valehtelisivat näissä tilanteissa mutta mutta kas ihmeellistä että mikäli näissä tilanteissa ko asiakirjat hukkuisivat yllättäen hiekkamyrskyyn...<- Tämä tosin hivenen karrikoituna ja hivenen huumorilla)

SPR:stä tuli mieleen keskustelutilaisuus jossa oli paikalla SPR:n edustaja. Karrikoiden hänen mielestä "tilannetta parannetaan" jos esim miljoona leiriltä otetaan Suomeen esim välittömästi 100 henkilöä. Perusteli että ne keillä äärimmäinen hätä, niitä pitää auttaa. Unohti sen että vastaava äärimmäinen hätä on ehkä myös sadoillatuhansilla/miljoonilla. Hänelle ei käsittääkseni kelvannut se, että ongelmia pitäisi hoitaa siellä paikan päällä ja kohdemaassa ja korjata asiat siellä, eikä siirtää niitä muualle. Tärkeintä , jos oikein otaksuin hänen mielipiteensä,että äkkiä sata tai muutama (kokonaisvaltaisesti ajatellen miljoonista) saadaan Suomeen.

Sivumennen Ohessa Ajankohtaisen Kakkosen dokumentti vaasasta vuosien takaa:
http://www.youtube.com/watch?v=fsXk0_v9Gho

Yllätys yllätys, toinen näistä pakolaisstatuksella Suomeen saapununeista veijareista käsittääkseni ohjelman ulostulon jälkeen (pidempi aikaväli) tuomittiin sittemmin mm. raiskauksesta ja muista kulttuurin rikastamisista. En pysty vahvistamaan mutta olen antanut itselleni ymmärtää että toinenkin veijari tainnut ottaa tuomioita oikeudessa. Kenties vaasalaiset tietävät paremmin ja varmentavat tai korjaavat jos olen väärässä.
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
Bergerac

Tony kirjoitti:Kuva
Aleksi iltalehdessä kirjoitti:Tehtiin mitä piti ja miltä tuntui, mutta olihan se aika rankka kokemus. Kädet sidottiin selän taakse ja väännettiin. Minut vietiin autoon ja yöksi putkaan. Siellä [mielenosoituspaikalla] oli aika kovat rähinät ja poliisilla aika väkivaltaiset otteet, Aleksi kertoo kokemuksiaan.
Nyt meni Aleksi hieman väärin.

Te "ryhmänä" aloititte väkivaltaisuudet ja nyt ilmeisesti itket sitä että tuli vähän nokkaan poliisilta.
(kokonaan eri asia jos et itse tehnyt a yhtään b mitään vaan ainoastaan seurasit taustalta tapahtumia ja vain ja ainoastaan sen takia sait nekkuun poliisilta esim väärinkäsityksen johdosta ; tosin en pitäisi tätä skenaarioita todennäköisenä)

Olen äärimmäisen rehellinen kun yleistettynä totean että valitettavasti sait poliisilta liian hyvää kohtelua. Mieluummin olisin nähnyt sinut kierimässä paloauton letkujen voimasta pitkin katua kuin uitettu koira ja sen jälkeen "mukavan rivakkaita" toimenpiteitä sinua kohtaan poliisin taholta ; enemmän ja helvetin paljon voimakkaammin mitä kuvailit lehdessä.
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Vieraas

Viesti Kirjoittaja Vieraas »

Bergerac kirjoitti:SPR:stä tuli mieleen keskustelutilaisuus jossa oli paikalla SPR:n edustaja. Karrikoiden hänen mielestä "tilannetta parannetaan" jos esim miljoona leiriltä otetaan Suomeen esim välittömästi 100 henkilöä. Perusteli että ne keillä äärimmäinen hätä, niitä pitää auttaa. Unohti sen että vastaava äärimmäinen hätä on ehkä myös sadoillatuhansilla/miljoonilla.
Jos satun joskus putoamaan kaivoon ja huutelen apua, toivon, että ohikulkija ei satu olemaan kovin kyyninen.

"Eipä siitä ole hyötyä, että sinulle tikkaat antaisin, maailmassa kuule kärsii niin moni muukin. Ei se siis varsinaisesti mitään auta, että sinä sieltä kuiville pääset. Saatat sitäpaitsi varastaa mun kalliilla rahalla ostamani tikkaat."
Video ei ollut ohjeistusvideo.
KN1

Viesti Kirjoittaja KN1 »

Tony kirjoitti:Kuva
Niin kaveri pidätettiin poliisin hevostalleilla, kun oli hevosta hakkaamassa :oops:

Niin ei tainnut aivan olla.

Poliisi käytti hevosia aseena ja verrattaen kovalla vauhdilla ajoi mielenosoittajien sekaan. Päätös hevosten tuomisesta "kehään" oli poliisin.

Kylmän viileästi ajatellen, tuollaisella tekstillä pyritään vetoamaan tunteisiin "nyyh, löivät hevosta" Media on tuohon tarttunut, koska se on niin helppoa ja pinnallista. Todellisuudessa, kun usea hevonen rynnii kohti, niin silloin ei olla millään eväsretkellä, jossa poneja silitellään. Kysymys oli konfliktista, jossa vastapuolen kalustoon kuului hevonen.

Jotta seuraavassa rähinässä irtoaisi suurempia nyyhkypisteitä, niin poliisi voisi ottaa mukaan muutaman karitsan. Kiinaan voisi laittaa tilaus vetämään muutamasta Pandakarhusta.
Jos ei muuta, niin rähinän jälkeen kisat nyyhkyttelystä poliisi voittaisi kirkkaasti.
Tony

KN1 kirjoitti:Poliisi käytti hevosia aseena ja verrattaen kovalla vauhdilla ajoi mielenosoittajien sekaan. Päätös hevosten tuomisesta "kehään" oli poliisin.
Ja osallistuminen laittomaan mielenosoitukseen taas on mielenosoittajien päätös. Väärin ja laittomasti toiminut osapuoli oli vain ja ainoastaan mielenosoittajajoukko.

Tulee mieleen eräs tapaus jossa poliisi oli lähtenyt pysäyttämään kaupungilla epäilyttävää autoa. Auto ei pysähtynyt vaan lähti karkuun ja ajoi keskellä kaupunkia seinään sillä seurauksella että yksi matkustaja kuoli. Uhrin tuttavapiiri piti syyllisenä poliisia.

Aikuisten maailmassa päävastuu näissä tapauksissa on sillä joka toimii väärin tai laittomasti.
Kylmän viileästi ajatellen, tuollaisella tekstillä pyritään vetoamaan tunteisiin "nyyh, löivät hevosta"
Kyse on naurettavan ja vastuuttoman teon havainnoillistamisesta naurettavaksi ja vastuuttomaksi.

Sen lisäksi, toki, "nyyh, löivät hevosta". Vähiten se hevonen oli tapahtumien kulkuun syyllinen. Tämän tason etiikka on peruskauraa, joka ei jostain syystä ole uponnut osan mielenosoittajista tajuntaan. Taas aivan massiivisen vastuutonta toimintaa.
Media on tuohon tarttunut, koska se on niin helppoa ja pinnallista. Todellisuudessa, kun usea hevonen rynnii kohti, niin silloin ei olla millään eväsretkellä, jossa poneja silitellään. Kysymys oli konfliktista, jossa vastapuolen kalustoon kuului hevonen.
Näistä osapuolista toisella oli laillinen peruste kalustolleen ja paikallaololleen. Toisella ei. Sen osapuolen edustaja joka näkee tilanteen ja tietää toimivansa ilman laillista perustetta, kantaa ensisijaisesti vastuun toimistaan.
Jotta seuraavassa rähinässä irtoaisi suurempia nyyhkypisteitä, niin poliisi voisi ottaa mukaan muutaman karitsan. Kiinaan voisi laittaa tilaus vetämään muutamasta Pandakarhusta.
Jos ei muuta, niin rähinän jälkeen kisat nyyhkyttelystä poliisi voittaisi kirkkaasti.
Jotta seuraavassa rähinässä olisi edes pientä järkeä, se kannattaisi toteuttaa laillisesti ja ilman myötähäpeää aiheuttavaa päätöntä terrorismia.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
KN1

Viesti Kirjoittaja KN1 »

[quote="Tony"]

Olen kanssasi täysin eri mieltä, mutta en ala jankkaamaan asiasta.

Toivon toki, että mielenosoitukset tulevaisuudessa kovenee ja itse Sauli Niinistö sasi kokea samoja asioita mitä poliisin hevoset 6.12.2013
Bergerac

Vieraas kirjoitti:
Bergerac kirjoitti:SPR:stä tuli mieleen keskustelutilaisuus jossa oli paikalla SPR:n edustaja. Karrikoiden hänen mielestä "tilannetta parannetaan" jos esim miljoona leiriltä otetaan Suomeen esim välittömästi 100 henkilöä. Perusteli että ne keillä äärimmäinen hätä, niitä pitää auttaa. Unohti sen että vastaava äärimmäinen hätä on ehkä myös sadoillatuhansilla/miljoonilla.
Jos satun joskus putoamaan kaivoon ja huutelen apua, toivon, että ohikulkija ei satu olemaan kovin kyyninen.

"Eipä siitä ole hyötyä, että sinulle tikkaat antaisin, maailmassa kuule kärsii niin moni muukin. Ei se siis varsinaisesti mitään auta, että sinä sieltä kuiville pääset. Saatat sitäpaitsi varastaa mun kalliilla rahalla ostamani tikkaat."
Lisätään nyt vielä tämä tähän tuon lainauksen jatkoksi:
Bergerac kirjoitti: Hänelle ei käsittääkseni kelvannut se, että ongelmia pitäisi hoitaa siellä paikan päällä ja kohdemaassa ja korjata asiat siellä, eikä siirtää niitä muualle.
Asiaan liittyen:
Tottakai ainakin itse henkilökohtaisesti autan sinut kaivosta ylös, kuten kenet tahansa, mikäli tilanne kohdalle sattuu juuri sillä hetkellä ja tilanteen havaitsen.
Jos kuvainnollinen "kaivoontippuminen" (sisältäen mitä tahansa) on enemmän pääsääntö kuin poikkeus joissakin valtioissa, niin kyllä ongelmat pitää ratkaista siellä paikan päällä eikä siirtää ongelmien ratkaisua toimittamalla populaatiota vuodesta toiseen toisiin valtioihin ; mahdollisten ongelmien edelleen jatkuessa lähtövaltioissa.
Bergerac

KN1 kirjoitti:
Olen kanssasi täysin eri mieltä, mutta en ala jankkaamaan asiasta.

Toivon toki, että mielenosoitukset tulevaisuudessa kovenee ja itse Sauli Niinistö sasi kokea samoja asioita mitä poliisin hevoset 6.12.2013
Olen jyrkästi eri mieltä, mutta en ala jankkaamaan asiasta.

Toivon että poliisien toiminta jatkossa kovenisi 500% mikäli mielenosoitukset (koskee kaikkia mielenosoituksia sekä myös mahdollisesti mielenosoituksiin suoraan liittymätöntä väkivaltaista/vandalismi-käytöstä) siirtyvät väkivallan ja vandalismin pariin.

Mun puolesta poliisi voisi näissä tilanteissa (väkivallan ja vandalismin alkaessa) ottaa käyttöön reippaasti enemmälti voimatoimenpiteitä mukaanlukien sähkölamauttimet ja mun puolesta vaikka kumiluodit + palokunnan vesiletkut. Koskien siis vain näitä väkivalta/vandalismi -huligaaneja. Jos siinä joku vandaali loukkaantuu (kuten sen jälkeen kun on käynyt poliisia huitasemassa mailalla) vaikka pahastikin niin ei haittaa minua tippaakaan , kantakoon vastuunsa ja itkunsa ihan itse kun on leikin aloittanut. Ja vielä tarkemmin sanottuna ei minua haittaa pätkänkään vertaa vaikka joku poliisin kimppuun käynyt väkivalta-vandaali mielenosoittaja saisi poliisin sähkölamauttimesta sydänkohtauksen (voi tuo kohtaus iskeä myös muistakin syistä sattumalta samaan aikaan) ja siitä mahdolliset viime kädessä sukulaisia masentavat todella ikävät seuraukset. <- En kokisi edes mitään sympatiaa.
Viimeksi muokannut Tony, 08.12.2013 17:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Lainaus korjailtu
KN1

Viesti Kirjoittaja KN1 »

Bergerac kirjoitti:
Mun puolesta poliisi voisi näissä tilanteissa (väkivallan ja vandalismin alkaessa) ottaa käyttöön reippaasti enemmälti voimatoimenpiteitä mukaanlukien sähkölamauttimet ja mun puolesta vaikka kumiluodit + palokunnan vesiletkut. Koskien siis vain näitä väkivalta/vandalismi -huligaaneja. Jos siinä joku vandaali loukkaantuu (kuten sen jälkeen kun on käynyt poliisia huitasemassa mailalla) vaikka pahastikin niin ei haittaa minua tippaakaan , kantakoon vastuunsa ja itkunsa ihan itse kun on leikin aloittanut. Ja vielä tarkemmin sanottuna ei minua haittaa pätkänkään vertaa vaikka joku poliisin kimppuun käynyt väkivalta-vandaali mielenosoittaja saisi poliisin sähkölamauttimesta sydänkohtauksen (voi tuo kohtaus iskeä myös muistakin syistä sattumalta samaan aikaan) ja siitä mahdolliset viime kädessä sukulaisia masentavat todella ikävät seuraukset. <- En kokisi edes mitään sympatiaa.
Tuossa on jo fantasioinnin makua :oops:

Piristetään vähän :D
Bergerac kävelee sateisella Mannerheimintiellä ja murheissaan hän miettii perussuomalaisten uusimpia kannatuslukuja "voi hitto, näillä luvuilla ei uutta jytkyä tule" hän ajattelee. Kulman takaa yhtäkkiä somalinainen Habiba tulee ja törmää Bergeraciin. Molemmat mätkähtävät Mannerheimintielle Bergerac alle ja Habiba Bergeracin päälle. Bergerac tuntee, kuinka nuoren naisen kiinteät rinnat painautuvat hänen t-paitaansa vasten, lisäksi Bergerac tuntee kivikovien nännien paineen ihollansa. Habiba tuntee maatessaan Bergeracin päällä, että reittä painaa ainakin 20cm elin, joka tuntuu olevan niin paksu, että Habiban suusta pääsee tukahdutettu huokaus.

Habiba ja Bergerac nousevat anteeksi pyydellen ylös. Habiba katsoo Bergeracin sinisiin arjalaisiin silmiin ja ajattelee "tuota miestä haluaisin maistaa" mutta hänen samalla posket alkavat punoittaa, koska Habiba häpeää sitä ajatusta, mitä hän todella haluaisi maistaa. Bergerac katsoo tumman ruskeisiin silmiin ja on hämillään. Nainen on kaunis ja kaapun altakin naiselliset muodot pistävät silmiin. Bergerac tajuaa, että nainen on hänestä kiihottunut.

Bergerac ja Habiba katsovat 20 sekuttia toisiaan silmiin. Habiba tietää, että se on hänelle kiellettyä, mutta "nyt tai ei koskaan" hän ajattelee. Bergerac tietää, että tälläinen tilaisuus tulee vain kerran elämässä ja Bergerac on toiminnan mies ja alkaa tapahtua.

Bergerac ja Habiba kirjautuvat hotelli Presidenttiin. Hotellin pehmeässä sängyssä suomalainen liha, kohtaa pehmeän, tumman ja kiinteän nuoren somalinaisen ihon. Hotellihuoneessa tapahtuu jotain sellaista, josta kumpikaan ei aijo hiiskua kenellekkään.

Rohkea Habiba katsoo kiihkeän hetken jälkeen Bergeracia sinisiin silmiin ja sanoo "veit neitsyyteni, haluaisin sinusta jonkin muiston" Bergerac nostaa kaulalta hopeisen leijonariipuksen ja laittaa sen hellästi Habiban kaulalle. Habiba sanoo Bergeracille "kiitos, tämän riisun vasta kun menen naimisiin" Bergerac ajattelee, että haluaisin olla se mies, mutta samalla itsekkin tajuaa tilanteen mahdottomuuden.
Habiba lähtee antaen suukon Bergeracille. Bergeracin maailma on mullistunut.

:oops: :oops: :oops: :oops:

Aivan varmuuden vuoksi TARINA ON FIKTIO siis kn1 omasta likaisesta mielikuvituksesta.
Tony

Mielenosoittajat heittävät rauhanomaisesti laudanpätkällä hevosta -> hevonen säikähtää ja ottaa pari reippaampaa askelta eteenpäin -> kännissä oleva mielenosoittaja haahuilee katsomatta ympärilleen ja säikähtänyt hevonen osuu känniseen haahuilijaan -> poliisin syy.

Kyllähän tässä jonkinlaisia naurettavuuden ennätyksiä rikotaan.

http://www.riemurasia.net/video/Kummeli ... rko/133555
Kaarmis

Viesti Kirjoittaja Kaarmis »

KN1, nyt me alettiin päästä asiaan, uuuuh.

Tony, joo, pappani käänsi hevosille selkänsä joskus talvisodassa ja sai joko hevosenkengän tai itäystävän pusuntapaisen päähänsä. Joutui siitä puoleksi vuodeksi lasarettiin, melkein kuali sillä reissulla. Kumpaan osoitteeseen mun pitää oma vaatimukseni kivusta ja särystä sekä henkisestä tuskasta toimittaa, Venäjän suurlähetystöön vai Suomen armeijalle? Vai kenties Hippokseen?
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
SuurinBabylon

Viesti Kirjoittaja SuurinBabylon »

Virkistävää nähdä Veljesseurassa oikeaa keskustelua, vähän kärkästäkin sellaista. Nettivideoiden perusteella tuo mielenosoittaminen tosiaan näytti humalaisten riehumiselta. Mausteena oli tietenkin hevosen töytäisemäksi joutuneen vasemmistohenkisen(?) suomalaisen "rauhaa ja solidaarisuutta" -kommentti.

Kun ihminen on toimeton, esimerkiksi työttömänä, aika käy tylsäksi. Menestys herättää kateutta ja vitutusta on aikaa rakentaa päivästä toiseen. Kun sitten nettitrolli tarjoaa mahdollisuuden "mielenosoittamiseen", totta kai se käytetään hyväksi ja käydään purkamassa turhautumista oikein urakalla. "Hei kaikki, mäkin olen olemassa!"
Vastaa Viestiin