Gerrit Lösch: "Saarnataan kenelle saarnataan…

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Markku Meilo

Re: Gerrit Lösch: "Saarnataan kenelle saarnataan…

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

Vieraas kirjoitti:Viimeisimpien tietojen mukaan Hollannin haaratoimisto suljetaan ja Belgiasta potkitaan väkeä pois.
Mä luin, että menis päin vastoin: The Belgium branche of JW in Kraainem will be closed.
The Netherlands branche of JW in Emmen will be reorganized into an ICT devolpment office.
All the oldtimers JW staff in Emmen is told they have to leave, they are dismissed.
Of course it will be explained that the organization is on the move, a blessing from Jehovah.

Onko sulla sitä sulkuluetteloa käsillä, arkistoin omani jollain eksoottisella nimellä, enkä löydä sitä bittihelvetistäni?
"Yksinkertaistamista" sanoi pässi kun päätä leikattiin.
Kaikesta huomaa missä nyt mennään, aiemmin paheksuttu rahanansainta on nostettu hyveeksi. Englannissa ryhdytään rakentamaan ilmaistyövoimalla uutta haarapytinkiä, rahoitukseen kinutaan lahjoituksia. Kun uusi byroo on valmis, niin vanha myydään ja fyrkka lähetetään pääkonttoriin.
Vieraas

Viesti Kirjoittaja Vieraas »

Markku Meilo kirjoitti:Mä luin, että menis päin vastoin:
Totta, sekoitin. Tässä jonkinlaista havainnollistusta viime syksyltä.

Kuva
Video ei ollut ohjeistusvideo.
Markku Meilo

Veli-Hopea kirjoitti:Gerrit kavereineen johtaa kaikki ulos harmagedonin jälkeisestä kaaoksesta...
Tuossa ei ole mitään uutta, Russell peukaloi Raamatun sisältöä vuosisadalla, jotta sai (1914-) maailmanlopun osumaan odotettuun elinaikaansa ja johtaisi joukkonsa yläkertaan, raamattunumerologia kusi kintuille.

Rutherford siirsi maailmanloppua vain sen verran, että varmasti olisi (1925) johtamassa laumaa ilmavoimiin (oli sotaisempi kuin edeltäjänsä). No jäihän Da Judgelle tuon väärän odotuksen ansiosta aikaa vuosikausien dokaamiseen ja vieraissakäyntiin.

Frederick Franz korjasi Russelin vuosisatavedätyksen ja siitä syntyi näppärästi (1975-) maailmanloppu, jonka arkkitehti olisi tietysti niittänyt kunniaa keksinnöstään, ellei kyseessä olisi ollut jullikka.

Nykyoktetti ei eroa lainkaan aiemmasta, he nauttivat palvonnasta, jota heille osoitetaan kun kuleksivat maailmalla valehtelemassa kaikenlaista. Kyseessä on maailmanloppukultti, jonka elinehto on kaiken aikaa ollut aivan nurkan takana oleva maailmanloppu.
Ettäkö mä oonki tyhmä ku en tajua tällasia simppeleitä juttuja..
Reaalitodellisuuteen siirtymisvaiheen vieroitusoireet ovat yleensä harmittomia ja laantuvat ajan oloon.
Markku Meilo

Vieraas kirjoitti:Tässä jonkinlaista havainnollistusta viime syksyltä.
OK, tota kuvaa en olekaan havainnut. Mulla on kateissa ihan tavallinen luettelo, kyllä se löytyy vielä ennen pian kohtaavaa maailmanloppua. Ja jos ei, niin sitten sitä ei enää tarvita kun tossa lähimetsässä vieraileva korppi nokkii mun silmät veks.
Tony

Viesti Kirjoittaja Tony »

Tuollainen lista löytyi luotettavasta lähteestä (Suomi24). Tiedä sitten miten paikkaansapitävä listaus.

1) Alaska
2) Antigua
3) Armenia
4) Austria
5 ) Bahamas
6) Belize
7) Belarus
8) Czech Republic
9) Cyprus
10) Costa Rica
11) Guadalupe
12) Guinea , Africa
13) French Guiana
14) Guyana
15) Hawaii
16) Guatemala
17) El Salvador
18 ) Estonia
19) Honduras
20 ) Ireland
21 ) Israel
22) Iceland
23 ) Latvia
24 ) Lithuania
25 ) Luxembourg
26 ) Malaysia
27 ) Malta
28) Martinique
29) Nepal
30) Nicaragua
31 ) Norway
32) New Zealand
33) Panama
34 ) Puerto Rico
35) Samoa
36 ) Sudan
37) Sweden
38 ) Switzerland
39 ) Togo
40 ) Turkey
41 ) Uruguay
42 ) Jamaica (myynnissa )
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Vastaa Viestiin