Anthony Morris paheksuu liian tiukkoja vaatteita
Valvoja: Moderaattorit
-
Kaarmis
Re: Anthony Morris paheksuu liian tiukkoja vaatteita
Valtakunnanpalveluksemme olikohan vuodelta 2001 (on se mulla tossa jossai mut en jaksa ruveta tarkistaan) erotettujen karttamisesta lainaa toistuvasti 15.11.1981 vartiotornia auktoriteettinaan, mistähän syystä?
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
-
SuurinBabylon
Vartiotorni lainaa itseään auktoriteettinä. Mitenköhän tämäkin on saatu tungettua rivijäsenten kurkusta alas? Eikö Raamattu pitänyt olla tärkein? Ainiin, mutta senkin suhteen on kyse siitä mitä Raamattu "todella" opettaa, eli mitä hallintoelin sanoo siitä. Omien aivojen käyttöhän on tässäkin suhteessa kielletty.
-
dorisveera
Taitaa olla vitsimiehiä tää Anthony Morris, ei voi olla tosissaan : ) vai onko noin hulluksi menny jeppuloiden touhu??.. Aina vaan hullumpaa...
-
Kivikko
VP 8/2002, lainaa tosiaan mainitsemaasi VT:a, sekä VT 15.4.88:a.Valtakunnanpalveluksemme olikohan vuodelta 2001 (on se mulla tossa jossai mut en jaksa ruveta tarkistaan) erotettujen karttamisesta lainaa toistuvasti 15.11.1981 vartiotornia auktoriteettinaan, mistähän syystä?
Tässä selaillessa hyppäsi myös VP 11/82 ohje, jota tuskin kannattaa liian kirjaimellisesti pukeutumisohjeena ottaa:
6 Henkilökohtaisista tarpeistamme huolimatta meidän kaikkien tulisi pukeutua rakkauteen ja nöyryyteen.
-
sinner74
- Ylläpitäjä
Tuo on niin homo pukeutumisohje, ettei Anthonyn toinen suupieli tainnut olla ihan perillä toisen suupielen aiemmasta ohjeesta.Kivikko kirjoitti:6 Henkilökohtaisista tarpeistamme huolimatta meidän kaikkien tulisi pukeutua rakkauteen ja nöyryyteen.
Hyi sinua, Anthony!
And Justice For All
-
sorbet
Ei voi olla totta. Ensin nauratti tämän Anthonyn kommentit ja nyt vaan itkettää. Miten joku voi olla noin suvaitsematon ja perustella noin naurettavasti asioita. Ei tälläisten tyyppien pitäisi päätä puhumaan lasten tai nuorten kuullen.
- Tony

"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
- Tony
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
-
Vieraas
Eikö näin epäonnista sanavalintaa kutsuta nimellä freudilainen lipsahdus?Tony kirjoitti:Happea!(katso kokonaan)

Video ei ollut ohjeistusvideo.
- Tony
Priceless!Vieraas kirjoitti: Eikö näin epäonnista sanavalintaa kutsuta nimellä freudilainen lipsahdus?
Kaimapojalla oli siinä tukenaan myös varteenotettavalta kuulostava tutkimus. Sisaret olivat kertoneet hänelle, että hekään eivät pidä siitä jos mies pitää tiukkoja housuja. Vaikea löytää luotettavampaa tutkimusasetelmaa kuin hallintoelimen jäsen kyselemässä sisarilta heidän mielipiteistään (lause saattaa sisältää sarkasmia).
♪♫♪ everybody's talking 'bout my tight pants.. ♫♪♫
-
rippeli
Menee vähän sanaleikittelyksi, mutta kyllähän sen ymmärtää, että Hallintoelin ahdistuu tiukoissa housuissa.
Let me go Master I hate you so
-
sinner74
- Ylläpitäjä
rippeli kirjoitti:Menee vähän sanaleikittelyksi, mutta kyllähän sen ymmärtää, että Hallintoelin ahdistuu tiukoissa housuissa.
Moittivat hallintoelintä jäykäksi. Ihmekös tuo, kun pitää päättää mielikuvitusta stimuloivista elämän ja kuoleman kysymyksistä, kuten miten suhtautua miesten tiukkoihin housuihin.
Jos äänestys menee tasan, syntyykö nahkapäätös?
And Justice For All
-
Eksynyt
Tällä puheella saatiin kiellettyä yksi ammatti veljiltä. Miespuoliset vaatesuunnittelijat todennäköisesti leimataan automaattisesti homoseksuaaleiksi Jehovan todistajien kesken.
- Tony
Ainakin kynnys hakeutua ko. alalle on jatkossa kohtuuttoman korkea.Eksynyt kirjoitti:Tällä puheella saatiin kiellettyä yksi ammatti veljiltä. Miespuoliset vaatesuunnittelijat todennäköisesti leimataan automaattisesti homoseksuaaleiksi Jehovan todistajien kesken.
-
Veli-Hopea
Täällä olis Morrikselle muutaka krakavaihtoehto:
http://www.zazzle.co.uk/gay+pride+ties
Ylipään krakojen alku lienee militaria taustainen?
Se ei herraa haittaa yhtään. Vai olenko väärässä?
http://www.zazzle.co.uk/gay+pride+ties
Ylipään krakojen alku lienee militaria taustainen?
Se ei herraa haittaa yhtään. Vai olenko väärässä?
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?
-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.