Pari ajatusta tälle päivälle

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

sinner74
Ylläpitäjä

Re: Pari ajatusta tälle päivälle

Viesti Kirjoittaja sinner74 »

rippeli kirjoitti:Jos naisille sallittaisiin lyhyt tukka, niin kohta pitäisi sitten sallia homostelu ja eläimiinsekaantuminenkin. Ja nekrofilia.
Jotain rotia sentään hei.
Tai kuten Fantasioimisen Armolahjan omaava ystävämme, hallintoeläimen elimellinen osa Anthony Morris ongelman kuvailisi:
Heidän tukkansa on sellainen, jota kutsutaan "lepakkomaiseksi". Se tarkoittaa, että jos heillä on hiukset näkyvillä, se on erittäin lyhyt ulottumatta olkapäille asti, hyvin lyhyt. Haluan teidän sisarien miettivän seuraavaa: Monet, monet lepakot työskentelevät hiusmuotoilun parissa ja tekevät suunnittelutyötä. He rakastavat, kun leikkaat hiuksesi lyhyeksi. Kyllä...saatat naureskella. En pidä sitä hauskana. Se on iljettävää! Ajattelepa sitä kovasti. Et näytä niin hyvältä kuin luulet näyttäväsi, paitsi lepakoille...Näytät iljettävältä!
And Justice For All
rippeli

Viesti Kirjoittaja rippeli »

Kiitos Sinnerille päivän nauruista.
Mistä kekkasit tuon? Vai onko toi puhe oikeasti olemassa?
Let me go Master I hate you so
sinner74
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja sinner74 »

rippeli kirjoitti: Mistä kekkasit tuon? Vai onko toi puhe oikeasti olemassa?
Muokkasin hieman ao. ketjusta löytyvää "jäsennystä":
http://veljesseura.org/foorumi/viewtopic.php?f=1&t=6061
And Justice For All
Vieraas

Viesti Kirjoittaja Vieraas »

Elizium kirjoitti:- Ovatko JT:t ulkonäkökeskeisiä? Olen kyllä huomannut miten lähes kaikki tapaamani JT- naiset ovat viimeisen päälle meikattuja ja laitettuja, löytyy muotivaatteita jne. Viime vuoden muistonvietossa olin todella yllättynyt siitä miten rohkeita joidenkin nuorten naisten asut olivat. Siis ihan tämmöisen tavallisen maailmallisen ihmisen näkökulmastakin todella paljastavia.
Tämähän oli niitä harvoja syitä odottaa piirikonventtia innolla. Jotenkin jäi vain männä vuosikymmeninä sellainen kuva, että sitä helman kriittistä pistettä testailtiin lähes mikrometrien tarkkuudella. Eli ei nyt mitään roiskeläppämallia ollut liikenteessä, liekö meno muuttunut riettaammaksi?

Olisi kiva kuulla asiantuntijakommentti ulkonäkökysymyksissä tarkalta JT-äidiltäni, mutta tuskin alkaa Luopiolle™ dissaamaan omia joukkojaan vaikka mieli tekisi.
Video ei ollut ohjeistusvideo.
rippeli

Viesti Kirjoittaja rippeli »

Joskus vuosia sitten olin Tampereella konventissa. Istuttiin ruokalan puolella, koska poika oli niin pieni, että makasi lastenvaunuissa.
Vastapäätä minua, kahden pöydän päässä, istui sisar, jolla oli kotelomekko lyhyellä helmalla. Koska pöydissä ei ollut pöytäliinoja, niin rouvan alaosasto näkyi aika hyvin pöydän alta. Tuulen ohuet pitsialkkarit, kaikki näkyi läpi. Ei raukka tajunnut istua siveästi, koska luuli pöydän peittävän kalleutensa. 2,5h meni aika mukavasti, vaikka en muista ohjelmasta juurikaan mitään. Sen muistan, että oma vaimo tökki kyynärpäällä kun huomasi katseeni harhailevan :D
Let me go Master I hate you so
Suurenmoinen etu

Viesti Kirjoittaja Suurenmoinen etu »

Ei tosiaankaan ollut mun lapsuudessa lupa askarrella poroa jouluna. Puhumattakaan et olis piirtänyt kuvistunnilla kynttilän niin kuin muut.
Kynsilakka

Viesti Kirjoittaja Kynsilakka »

rippeli kirjoitti:Joskus vuosia sitten olin Tampereella konventissa. Istuttiin ruokalan puolella, koska poika oli niin pieni, että makasi lastenvaunuissa.
Vastapäätä minua, kahden pöydän päässä, istui sisar, jolla oli kotelomekko lyhyellä helmalla. Koska pöydissä ei ollut pöytäliinoja, niin rouvan alaosasto näkyi aika hyvin pöydän alta. Tuulen ohuet pitsialkkarit, kaikki näkyi läpi. Ei raukka tajunnut istua siveästi, koska luuli pöydän peittävän kalleutensa. 2,5h meni aika mukavasti, vaikka en muista ohjelmasta juurikaan mitään. Sen muistan, että oma vaimo tökki kyynärpäällä kun huomasi katseeni harhailevan :D
Heh, rippeli, kiitos konventtikuvaelmasta. Sen verran on sanottava, että nainen harvoin, hyvin harvoin, ei ehkä juuri koskaan, istu jalat levällään pikku mekossa tietämättään mitä tekee. Eli kyllä sulle nyt tarjoiltiin näkymät perille sakka ihan tiedostaen, näin uskon. :lol:
Meni pahasti ohi aiheen mutta oli pakko selventää :)
Jaakko Ahvenainen

Viesti Kirjoittaja Jaakko Ahvenainen »

Ariadna kirjoitti:Miehillä kasvaa hiukset siinä missä naisillakin.
Ariadna, salli mun olla eri mieltä. Mä haluun erivapauden, Kekkonenkin halus ja Paavali. Ne tosin ei kysyneet todistajilta, joskaan Kekkosesta en oo satavarma.
Jaakko Ahvenainen

Viesti Kirjoittaja Jaakko Ahvenainen »

Markku Meilo kirjoitti:Jos kinkulla olisi sorkka jäljellä, niin se muistuttaisi erehdyttävästi sian takaosaa, jolloin alkaisi uudet ongelmat moosekselaisen saastaisuuden suhteen. Saamani opin mukaan poron voi siis piirtää kunhan ei piirrä poron kinttuihin sorkkia.
Perkkele. Ettei vain silläki ois olle sorkkat, mutta joo, porol onkin koparat tai, no, sorkkat sitte, mut onhan ne talvel piilos, siäl lumes, onha ja märeehtiihä se, eiks märehttiki.

Siasta mää en o varma. Saattaisha se vaikka märehttiki, jollo, vaik sill oiskn sorkkat, mut se ei märehtis, niin sillo se ois saastane. Joo, kyl sika märehtii. Siks sit vois syörä, mut ei tiätenkkä joulun, jos se on joulusika se. Muutoi kyl.

Ei, kyl mää ny menin ihan sekasi näitte ruokki keske ja piiträmiste. Mää syän kaurapuuro joulun ja piirrän kaurasuurimos kuva. Näis se on hyvä. Täst ei viäl kukka o sanonu mittä.
Ariadna

Viesti Kirjoittaja Ariadna »

Jaakko Ahvenainen kirjoitti:Ariadna, salli mun olla eri mieltä. Mä haluun erivapauden, Kekkonenkin halus ja Paavali. Ne tosin ei kysyneet todistajilta, joskaan Kekkosesta en oo satavarma.
Annettu on!

Karhut saa olla metsässä.

Lisäys: Ihan olin unohtaa sen Lieksassa tuhojaan tehneen otuksen... liekö sun vuoksi...?
Markku Meilo

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

Filippos kirjoitti:Meillä ostettiin kinkut joulun jälkeen ku sai halvalla.
Mutsi oli sen verran kiinni joulussa, että selitysten kera kinkku valmistui jouluksi, mutta ei tietenkään ollut joulukinkku, joka piti minulle sitten aikuisiällä todistella eri jouluina eri tavoin.

Kun tanskalainen kinkku rantautui halvalla Suomeen, niin vuosia ostin niitä yleensä kaksi. Toisen kärtsäsin jouluksi (lähinnä itselleni ja koiralle) ja toisen pääsiäisen ja juhannnuksen välimaastossa.

Vt-Jehovalla on maailmoja syleilevä ongelma seurata seuraajiensa hiustenlähdön lisäksi mm. ruokailutottumuksia. Kiitospäivän kalkkuna ei ole sopivaa ruokaa kanadalaiselle jehovantodistajalle, mutta amerikkalaiset jehovantodistajat mukaanlukien muu maailma saa silloin syödä kalkkunaa. Amerikkalaiselle jehovantodistajalle kalkkuna ei ole soveliasta marraskuun neljäntenä torstaina, mutta kanadalaiset mukaanlukien muu maailma saa silloin syödä kalkkunaa huoletta. Näiden lisäksi oletan Jehovan vahtivan mitä seuraajansa syövät Grenadassa 25. lokakuuta ja Japanissa 23. marraskuuta.

Kiitospäivän pohjalta oletan, että Jehovalla on USA:ssa eri ohjeet (joulu)kinkun nautintaan eri osavaltioihin.
Markku Meilo

rippeli kirjoitti:Jos naisille sallittaisiin lyhyt tukka, niin kohta pitäisi sitten sallia homostelu ja eläimiinsekaantuminenkin. Ja nekrofilia.
Jotain rotia sentään hei.
Pelkona myös se, että tuossa ohessa naiselle ja lapsille pitäisi antaa ihmisarvo jt-kultissa.
Elizium

Viesti Kirjoittaja Elizium »

Onkohan myös parran suhteen tullut lievennyksiä, kun tällä viikolla näin parrakkaan JT:n?!
Veli-Hopea

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

Filippos kirjoitti:Enpä muista nähneeni isommissa marketeissa kinkkuja myytävän ihan joulukinkku-nimellä. Harmaasuolattua tms. ne ovat vaan olleet.

No en ala väittelemään mitättömistä asioista

http://www.google.fi/search?q=joulukink ... P9d2xI#i=1

Sen verran merkityksetön seikka.
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
Markku Meilo

Elizium kirjoitti:Onkohan myös parran suhteen tullut lievennyksiä, kun tällä viikolla näin parrakkaan JT:n?!
Ote on lientynyt, mutta pääsääntöisesti parrakas ei pääse etenemään hengellisessä ravintoketjussa. Etelä-Amerikassa viikset ovat olleet sallittuja kautta aikain, Jehova katselee joitain asioita Saatanan asiasinjärjestemää mukaillen.
Vastaa Viestiin