Seuraavaksi Kanada vastaan. Nyt jos joskus pitää haluta. Nyt saadaan pari päivää lepoa, josko se auttaisi.
Lätkän MM
Valvoja: Moderaattorit
- Tony
Re: Lätkän MM
Latvia sai sitten lopulta itsensä pihalle kisoista ja Suomi pääsi kuin pääsi jatkoon. Aika yllätyksellinen päivä tämäkin. Sveitsin pojat saivat siinä vielä lopussa kaksi-nolla -tilanteessa kaksistaan tyhjästä maalista tolppaan. Latvialla siinä sitten vielä reipas minuutti lahja-aikaa päästä tasoihin.
Aikamoista.
Seuraavaksi Kanada vastaan. Nyt jos joskus pitää haluta. Nyt saadaan pari päivää lepoa, josko se auttaisi.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
-
sinner74
- Ylläpitäjä
Suomi sai uuden elämän, jääkiekkojumalien laupeudenosoituksena. Toivotaan, että se käytetään paremmin kuin edellinen. Yksittäisessä ottelussa kaikki on mahdollista.
And Justice For All
- Jaakko Ahvenainen
Rukouksei on kuultu ja minä olen huono edes arvaamaan. Uskomatonta 3-2 Suomelle ja mahdollisuus mitaleille.
-
Veli-Hopea
"Niin etkös sinä Veli-Hopea sanonut että suomi ei pärjää ja on turnauksen häntäpäässä?"
Ei.. Ei... En sanonut.
Ei.. Ei... En sanonut.
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?
-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
- Jaakko Ahvenainen
Ja tää näistä todennäköisyyksistä. Oon tainnut taas lukea liikaa teokraattista kirjallisuutta.Jaakko Ahvenainen kirjoitti:Mikäli (ja hyvin todennäköisesti) Suomi putoaa kahdeksan joukosta, ei moista ole tapahtunut sitten vuoden 1955, muistelen.
- Tony
Ei kyllä tässä mentiin nyt jatkoon hyvin pitkälti munkilla ja loistavalla maalivahtipelillä. Vaikka yritystä olikin snadisti enemmän kuin aikaisemmissa peleissä, virheitä tuli aika tavalla ja hyökkäys pääsääntöisesti aika ideatonta. Jokisen ja Kontiolan konttaaminen ei sekään auttanut hyökkäyspään peliä.Jaakko Ahvenainen kirjoitti:Ja tää näistä todennäköisyyksistä. Oon tainnut taas lukea liikaa teokraattista kirjallisuutta.Jaakko Ahvenainen kirjoitti:Mikäli (ja hyvin todennäköisesti) Suomi putoaa kahdeksan joukosta, ei moista ole tapahtunut sitten vuoden 1955, muistelen.
Nyt kun munkki jatkuu ja saadaan vastaan koko turnauksen puolivaloilla ajellut Tsekki, niin voi jo alkaa kainosti toivomaan finaalipaikkaa.
Tähän vielä Lehterän haastattelutuokio eilisen pelin jälkeen.
Haastattelija: kommentit ottelusta, oli ihan huikee peli?
Lehterä: Joo, oli ihan hyvä, alotettiin ihan hyvin, taas pyörittiin ja pelattiin ihan hyvin, voitettiin, oli hyvä.
H: Mitä se kertoo tästä joukkueesta kun pystytään voittamaan tommonen joukkue, mikä vilisee NHL-pelaajia, kyllä se jotain kertoo?
L: Niin, se oli ihan täynnä NHL-jätkiä, voitettiin ilman NHL-jätkiä. Oli hyvä.
H: Kommentit omasta pelistä?
L: Ihan hyvä, ei tullu taaskaan tehtyä tyhjistä. Ei ku emmä ollukaan takatolpalla. Eiku emmä tiiäkään miten kävi.
H: Harmittaaks sua?
L: Harmittaa.
H: Ei nyt voi harmittaa tämmösen pelin jälkeen? Ihan oikeesti?
L: Emmä tiiä, menee taas lukee twitteriä ni kaikki vaan haukkuu.
H: Niin tavallan sä oot tyytyväinen että sä pystyit tällee niinku pelin kautta antaa vähän niinku bäkkiin siinä?
L: Just näin.
H: Marjamäki sano toisella erätauolla että porukka nosti ensimmäisen kerran tässä turnauksessa henkeä kopissa, onks tää jengi nyt hitsautunu lopullisesti yhteen?
L: Varmaan joo, emmätiiä.
H: Miltä tää areena tuntu, tää oli varmaan aikamoinen hornankattila, tuntukse tonne jäälle?
L: Ei oikeestaan. Aika samanlainen kuin muutkin.
H: Ukko on ihan pihalla, mä päästän sut pois.
L: Nää on kaikki samanlaisii kysymyksii, ei jaksa enää. (Naurua)
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
-
Veli-Hopea
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?
- Tony
-
sinner74
- Ylläpitäjä
Ai ai, Konna tulee saamaan tuosta vielä sapiskaa. Hauskaahan tuo on näin katsojan näkökulmasta, mutta herkkähipiäinen mediaväki vetää vetää taatusti sepelit nenään tuosta. Herra Kalervo Kummolalla voi olla kohta Petri-pojalle asiaaVeli-Hopea kirjoitti:Kontiolan haastattelu![]()
And Justice For All
-
rippeli
Nauratti 
Suoriin kysymyksiin suoria vastauksia.
Kontiolalla oli ehkä turnauksen huonoin peli, joten ton vitutuksen ymmärtää.
Suoriin kysymyksiin suoria vastauksia.
Kontiolalla oli ehkä turnauksen huonoin peli, joten ton vitutuksen ymmärtää.
Let me go Master I hate you so
-
Bergerac
Ennustukset meni siis päin jotain.
Onneksi Suomi voittaa, toivon näin, Tsekin, mutta ne perkeleen kuvainolliset lukuisat kymmenet harhasyötöt (vaikka hyvä tarkoitus toki osaltaan noissa) Kanukkeja vastaan pitää korjata.
Siis Suomelle peukut edelleen pystyyn seuraavassa matsissa.
Onneksi Suomi voittaa, toivon näin, Tsekin, mutta ne perkeleen kuvainolliset lukuisat kymmenet harhasyötöt (vaikka hyvä tarkoitus toki osaltaan noissa) Kanukkeja vastaan pitää korjata.
Siis Suomelle peukut edelleen pystyyn seuraavassa matsissa.
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
-
mirjam123
Suomi-Tsekki 1-3, sorry
-
Bergerac
Challenges acceptedmirjam123 kirjoitti:Suomi-Tsekki 1-3, sorry
Suomelle 3-2
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
-
jext
Olen kyllä ensimmäistä kertaa täysin puulla päähän lyöty, kun kisoissa kävi näin. Olin varma, että puolivälierissä tiputaan viimeistään, mitalista en osannut edes haaveilla ensimmäisen kahden pelin jälkeen.
Tosin tässä tilanteessahan ollaan kyllä aikalailla Rinteen ansiosta ja onneakin on ollut yllättävän paljon matkassa.
Siitä olen iloinen, että osa noista nuorista pojista on melko nopeita luistelemaan ja heillä on halua yrittää maaleja, vaikkei paikka täydellinen olisikaan. Löytyy taistelutahtoa. Jokinen on ollut turhan näkymätön, Kontiola oli pihalla Kanada-pelin ja kultavuoden maalitykki Immonen on laskujeni mukaan tehnyt vain kaksi maalia.
Onneksi on Rinne. Ja Pakarinen, Palola ja Haula, jotka jaksavat ainakin yrittää saada kaikin keinoin sen kiekon maaliin.
Karalahden hehkutusta en ymmärrä, Komarov on jo hoitamassa taklauspuolen, joten en ymmärrä Karalahden asemaa, kun se ei osaa edes tehdä taklauksia saamatta rangaistuksia.
Tosin tässä tilanteessahan ollaan kyllä aikalailla Rinteen ansiosta ja onneakin on ollut yllättävän paljon matkassa.
Siitä olen iloinen, että osa noista nuorista pojista on melko nopeita luistelemaan ja heillä on halua yrittää maaleja, vaikkei paikka täydellinen olisikaan. Löytyy taistelutahtoa. Jokinen on ollut turhan näkymätön, Kontiola oli pihalla Kanada-pelin ja kultavuoden maalitykki Immonen on laskujeni mukaan tehnyt vain kaksi maalia.
Onneksi on Rinne. Ja Pakarinen, Palola ja Haula, jotka jaksavat ainakin yrittää saada kaikin keinoin sen kiekon maaliin.
Karalahden hehkutusta en ymmärrä, Komarov on jo hoitamassa taklauspuolen, joten en ymmärrä Karalahden asemaa, kun se ei osaa edes tehdä taklauksia saamatta rangaistuksia.
Älä suostu olosuhteiden uhriksi.
- Jaakko Ahvenainen
Huh, huh, mikä matsi nyt tai peli yleensäkin Suomelta! En olisi uskonut. Seuraavaksi finaali, vastassa Venäjä. Pääasia: Tre Kronor on voitettu.