Tupakankatkuinen juttu 2
Valvoja: Moderaattorit
-
HyväVeli
Re: Tupakankatkuinen juttu 2
Aloitin tupakoinnin kanssa kun olin vielä mukana. Oli ehkä elämäni tyhmin päätös, siis alottaa tupakointi ei se että lähdin
Olen ollut joitakin aikoja poltamatta pisin ajan jakso oli kaksikuukautta. Ne "lopetukset" on sitten jääny kun tullu elämässä vaikeita ajankohtia, tai kesänkonventti johon on pakko ollu raahautua että pysyy hyvät välit vanhempien kanssa. Viimeaikoina olen harvakseltaan ostanut tupakkaa ja koittanut olla polttamatta niin paljon koska on niin kallista ja ei tee hyvää keuhkoille. En suosittele kenellekkään tupakointia ja itse kannatan sen rajoittamista lisäksi jos siitä joskus luovuttaisiin yhteiskunnallisesti.
-
sorbet
Kerran maistoin. Pahaa oli ja siihen jäi. Nykyään mua inhottaa röökin haju...tänne meidänkin kämppään alakerrasta kiemurtelee hajut...en tykkää. Lapselleni sanonut, että jos aloittaa aikanaan niin samantien loppuu harrastukset. Neiti harrastaa tanssia ja tennistä ja varmaan tulevaisuudessakin urheilee niin en ymmärrä miksi terveitä keuhkoja pitäisi myrkyttää. Yksi ilta ukko haiskahti röökille ja ihan sattumalta tulin kysyneeksi, että polttaako. No oli juuri aloittanut. Meinasi meidän parisuhde loppua siihen. Pidän röökiä myrkkynä ja kulkeutuisi moiset kemikaalit ukon vaatteissa ja sormissa sitten neitiinkin, ei käy.
-
SuurinBabylon
Tupakka taitaa olla jo sen verran pois muodista, että Vartiotornin kuvituksessa käytetään nykyisin kannabissatkää.
http://assets.jw.org/assets/m/w14/20141 ... t_2_xl.jpg
http://assets.jw.org/assets/m/w14/20141 ... t_2_xl.jpg
- Tony
"Access Denied"SuurinBabylon kirjoitti:http://assets.jw.org/assets/m/w14/20141 ... t_2_xl.jpg
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
-
SuurinBabylon
Niinpä näkyy. Tässä toimiva linkki: http://i.imgur.com/NAZaemm.pngTony kirjoitti:"Access Denied"SuurinBabylon kirjoitti:http://assets.jw.org/assets/m/w14/20141 ... t_2_xl.jpg
-
sinner74
- Ylläpitäjä
Aika lailla on jointin näköinen. Toisaalta voi ehkä olla myös peräpuikko?SuurinBabylon kirjoitti: Niinpä näkyy. Tässä toimiva linkki: http://i.imgur.com/NAZaemm.png
And Justice For All
- Jaakko Ahvenainen
Veljeksistä keskimmäinen miettii: "Isoäiti sai sydärin, kun kuuli isoveljen joutuneen linnaan ja pikkuveljen ryhtyneen lepuuttaman hermojaan ruoholla, mitä mä muuta voisin duunata, kuin pitää pipliaa polvella".
-
Markku Meilo
Eri taudille eri lääkkeet, Koraani olisi joissain tapauksissa tehokkaampi apu. Ajatellaan vaikka tapausta, jossa vaimo tanssisi yhden kappaleen vaakamamboa muun kuin miehensä kanssa ja mies vaipuisi epätoivoon asian suhteen, eikä tietäisi miten menetellä uskottoman vaimonsa kanssa. Mies ryhtyisi lukemaan Koraania, kääntyisi íslaminuskoon ja saisi mielenrauhan ajatellessaan kuinka pian näkisi vaimonsa kivityksen ihan kokonaan kuoliaaksi asti saakka.Jaakko Ahvenainen kirjoitti:Veljeksistä keskimmäinen miettii: "Isoäiti sai sydärin, kun kuuli isoveljen joutuneen linnaan ja pikkuveljen ryhtyneen lepuuttaman hermojaan ruoholla, mitä mä muuta voisin duunata, kuin pitää pipliaa polvella".
-
Markku Meilo
Markku Meilo kirjoitti:Eri taudille eri lääkkeet, Koraani olisi joissain tapauksissa tehokkaampi apu. Ajatellaan vaikka tapausta, jossa vaimo tanssisi yhden kappaleen vaakamamboa muun kuin miehensä kanssa ja mies vaipuisi epätoivoon asian suhteen, eikä tietäisi miten menetellä uskottoman vaimonsa kanssa. Mies ryhtyisi lukemaan Koraania, kääntyisi íslaminuskoon ja saisi mielenrauhan ajatellessaan kuinka näkisi pian vaimonsa kivityksen ihan kokonaan kuoliaaksi asti saakka.Jaakko Ahvenainen kirjoitti:Veljeksistä keskimmäinen miettii: "Isoäiti sai sydärin, kun kuuli isoveljen joutuneen linnaan ja pikkuveljen ryhtyneen lepuuttaman hermojaan ruoholla, mitä mä muuta voisin duunata, kuin pitää pipliaa polvella".
-
Lottopallo
Piippumies olen. 7 piippua omistan, joita vaihtelen tilanteen, fiiliksen ja tupakkalajin mukaan. Mitään erityistä riittiä minulla ei piipunpolttoon ole. Rentouttavaa, tyylikästä, hyvänmakuista ja tuoksuista.
-
Kaarmis
Taas puuttuu tykkäysnappi.
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
-
Markku Meilo
Snaga on katoavaa kansanperinnettä, aiemmin esimerkiksi Paavo Salmensuulla (TV-meteorologi) oli snaga messissä. Samoihin aikoihin jt-seurakunnassa kiellettiin lakusnagan ja -röökin skruudaaminen.Lottopallo kirjoitti:Piippumies olen. 7 piippua omistan, joita vaihtelen tilanteen, fiiliksen ja tupakkalajin mukaan. Mitään erityistä riittiä minulla ei piipunpolttoon ole. Rentouttavaa, tyylikästä, hyvänmakuista ja tuoksuista.
-
Peeveli
Tupakka ja nuuska pitäis heittää nyt tämänvuoden puolella pois..tupakkiin kylläki jo kyllästynyt, sitäkin ehtinyt vetää se 15vuotta mutta tuo nuuska onkin hankalampi homma..saas nähä miten onnistuu.
...Mess with the best, fuck the rest
-
Veli-Hopea
Jaakko Ahvenainen kirjoitti:Veljeksistä keskimmäinen miettii: "Isoäiti sai sydärin, kun kuuli isoveljen joutuneen linnaan ja pikkuveljen ryhtyneen lepuuttaman hermojaan ruoholla, mitä mä muuta voisin duunata, kuin pitää pipliaa polvella".
Jouduin ottamaan ihan kuvat tämän tekstityksen rinnalle ja meni ihan päivän tekstistä
Kiinnostaisi tietää miten nykyään menee. Kenties Isoäiti menehtyi ja on jo haudattu, isoveljen kakkosta hoonataan sängynjalalla , jonka alias on linnassa "lempi-liisa" ja pikkuveli asuu Gobin autiomaassa teltassa?
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?
-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
-
Lottopallo
Piipunpoltto on kyllä valitettavan katoavaa perinnettä. Puolituttu tupakkakauppias tosin sanoi, että laji on ollut lievässä nosteessa jonkin aikaa. Ei siitä tosin voi samanlaista ilmiötä tulla mitä se oli 60-70 luvuilla. Onhan se nykyään todella marginaalinen tupakankäyttömuoto ja todella tuntematon sivistyneenkin nykynuorison keskuudessa. Julkisilla paikoilla piippua poltellessa saa kyllä runsaasti oudoksuvia ja vähän ihaileviakin katseita osakseen.Markku Meilo kirjoitti:Snaga on katoavaa kansanperinnettä, aiemmin esimerkiksi Paavo Salmensuulla (TV-meteorologi) oli snaga messissä. Samoihin aikoihin jt-seurakunnassa kiellettiin lakusnagan ja -röökin skruudaaminen.Lottopallo kirjoitti:Piippumies olen. 7 piippua omistan, joita vaihtelen tilanteen, fiiliksen ja tupakkalajin mukaan. Mitään erityistä riittiä minulla ei piipunpolttoon ole. Rentouttavaa, tyylikästä, hyvänmakuista ja tuoksuista.
Salmensuuta en ole koskaan livelähetyksessä nähnyt, kun olen senverran nuori. Voisi tulla kalossinkuva perseelle, jos esimerkiksi Pekka Pouta alkaisi retroilemaan ja piipunvarrella osoittelisi sääkarttoja.