Suomen lippu liehumaan valtakunnansalin pihaan?

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Kivikko

Re: Suomen lippu liehumaan valtakunnansalin pihaan?

Viesti Kirjoittaja Kivikko »

Pohjimmiltaan miellän huorankin (kansallisuudesta riippumatta) rehellisemmäksi kuin mitä JW.ORG on.
Aika paha, mutta niin minäkin. Jos vertaa kaupan käyntiä niin kyllä huora kertoo suoremmin mitä on tarjolla ja mitä maksaa. Näin olen antanut minulle muiden kertoa. Ja ilmeisesti lopun tuleminenkin on pikaisempaa kuin mitä Jt:iden kertoman lopun pikainen tuleminen :) :roll:
Markku Meilo

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

Kivikko kirjoitti:Näin olen antanut minulle muiden kertoa.
Mun empiirinen tieto rajoittuu yhteen otokseen noin 40 vuotta sitten Maltan tanssiravintolasta, yksi tanssittamani kaunis leidi kertoi ihan avoimesti mitä perusdzigdzig sisältää ja mitä maksaa (muistaakseni noin 100 FIM).

Ei kuitenkaan tullut kauppoja, oli kapeasta kiinni, eli karsastin jo silloin sitä kun naisen rintsikan mikälie olkahihna näkyy minkälie mekon kapean minkälie olkahihnan rinnalla olkapäällä (tarkoituksella tai tarkoituksetta). Tuota kaupan estänyttä asustekosmeettista pikkusyytä en kuitenkaan paljastanut tälle söpölle leidille, ehkä minä olin se epärehellisempi tuossa tilanteessa.

Raamatuntutkijat ja jehovantodistajat ovat jo yli vuosisadan verran lupailleet jumalan valtakunnan taholta kaikenlaista kaunista, mutta katteettomaksi osoittautunutta. Onneksi ihmiskunta ei ole jäänyt istuen odottelemaan noita harhakuvia. Tämä lippujuttu on oiva esimerkki kaksista punnuksista, joista törkein lienee UN/DPI/NGO-liitännäisjäsenyys ja lähelle pääsee Meksikon viranomaisten lahjonta, jossa asevelvollisuus suoritettiin rahalla, jotta sai cartillan, joka oli ajokortin saamisen edellytys.
YksinäinenSusi

Viesti Kirjoittaja YksinäinenSusi »

kun olin Loviisan voimalaitoksella töissä, niin työkaverit ihmettelivät että miksi minä en lähde huoriin heidän kanssaan, niin sanoin että kun minä olen ehtinyt jo niitä kaikkia naida, niin ei ole tarvis enää, eihän sitä nyt viitsi samaa kahta kertaa panna
Ihmisellä on oikeus yksilönä - määrätä oma kohtalonsa.
Veli-Hopea

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

Jos vertaa kaupan käyntiä niin kyllä huora kertoo suoremmin mitä on tarjolla ja mitä maksaa.
Tämä ei pidä laisinkaan paikkaansa. Asia on vain kärjistynyt julkisuudessa.
Todellisuudessa huoralla on suuremmoinen etu palvella asiakasta ja ottaa mielellään lahjoituksia vastaan hyvän palveluksen edistämiseksi.
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
Vastaa Viestiin