"Tällaista mä oon aina halunnu", sanoo maanjäristyksen uhri kun traktaatin saa.
No, tarkoitus voi traktaatin ojentajilla tietysti olla hyvä ja toiminta valtakunnansalilla saadun valmennuksen mukaista, mutta jotenkin vaan aina ällöttää onnettomuuksien keskellä Vartiotornin haluttomuus antaa konkreettista apua ja halukkuus muuten vaan mässäillä tilanteella oman agendansa edistämiseksi. Olisivat mieluummin vaikka hiljaa.
Ehkä maanjäristykset eivät maapallon alkuperäisiin spekseihin kuulu, mutta kun Aadam ja Eeva rikkomuksensa tekivät, onhan se oikeudenmukaista rangaista heidän jälkeläisiään tälläkin tavalla.
Mistä voi saada lohdutusta? Italia mainittu
Valvoja: Moderaattorit
-
Polyester
-
Markku Meilo
Re: Mistä voi saada lohdutusta? Italia mainittu
!960-luvulla oli joku Vt-artikkeli Pelastusarmeijasta ja artikkelin henki oli se, että parasta hyväntekeväisyyttä on Vt-opetuksen saarnaaminen. Yksi yksityiskohta jäi mieleen ja se oli Pelastusarmeijan hierarkia, joka on sukua armeijan hierarkialle. Tulipa sitten pian yhdellä ovella eteen kysymys siitä mikä on suhtautuminen Pelastusarmeijaan. No räkänokkana latelin ton hierarkiahomman pahana piirteenä. Nyt viluttaa muinainen tietämättömyyteni, Vt-seurallahan on ollut tarkka-ampujia, seurakunnat olivat aiemmin komppanioita, oli pioneeriä, sotalaivaa jne.Polyester kirjoitti:...mutta jotenkin vaan aina ällöttää onnettomuuksien keskellä Vartiotornin haluttomuus antaa konkreettista apua ja halukkuus muuten vaan mässäillä tilanteella oman agendansa edistämiseksi. Olisivat mieluummin vaikka hiljaa.
- Nukahtanut
Re: Mistä voi saada lohdutusta? Italia mainittu
Joo ei todistajien naapureitakaan kiinnosta talon uudelleenrakennus, tai vanhan korjaaminen. Kaikista parasta heille on se hassu pieni lehdykkä kädessä ja ehkä joku raamatunjae mielessä. Se lämmittää hyvin iltahämärässä taivasalla.Polyester kirjoitti:"Tällaista mä oon aina halunnu", sanoo maanjäristyksen uhri kun traktaatin saa.
No, tarkoitus voi traktaatin ojentajilla tietysti olla hyvä ja toiminta valtakunnansalilla saadun valmennuksen mukaista, mutta jotenkin vaan aina ällöttää onnettomuuksien keskellä Vartiotornin haluttomuus antaa konkreettista apua ja halukkuus muuten vaan mässäillä tilanteella oman agendansa edistämiseksi. Olisivat mieluummin vaikka hiljaa
"You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig."- The Good, The Bad and The Ugly