Ajatella, miten erikoista on että erottuaan todistajista menee johonkin toiseen lahkoon. Tuntuis että miksi ihmeessä? Mutta ihmismieli on mikä on.Polyester kirjoitti:... tai jos edustaa ns. kilpailevaa firmaa, muistaa ettei omakaan tuote välttämättä kestä tutkimista laboratoriossa.
Zeb Freestone project
Valvoja: Moderaattorit
-
YksinäinenSusi
Re: Zeb Freestone project
Ihmisellä on oikeus yksilönä - määrätä oma kohtalonsa.
-
Polyester
Kai niistä jotain saa, kun melko suosittuja kuitenkin ovat. Myös väkivaltaisia, pettäviä tai hyväksikäyttäviä kumppaneita tuntuu joidenkin kohdalle osuvan useammin kuin pelkkä todennäköisyys antaisi aihetta odottaa. Jotkut kiertävät useammankin lahkon, toisille riittää yksi kerta, eivätkä kaikki lahkot ole uskonnollisia.JarkkeParkkeBabylon5 kirjoitti:Ajatella, miten erikoista on että erottuaan todistajista menee johonkin toiseen lahkoon. Tuntuis että miksi ihmeessä? Mutta ihmismieli on mikä on.
Näitä Youtube-videoita löytyy paljonkin. Tätä on jo vähän vaikea ymmärtää: pyöritään kenttäilevän jehovantodistajan perässä kovaäänisen kanssa
Vieraillaan valtakunnansalilla
Ja konventtipaikalla jollakulla palaa käämit
Jehovantodistajien julistustyö on julkista ja videokamerat kaikilla. Tervetuloa nykyaikaan.
- Tony
Järjestö ei ilmeisesti pitänyt Zebin projektista.

https://www.reddit.com/r/exjw/comments/ ... it-android

https://www.reddit.com/r/exjw/comments/ ... it-android
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
- Nukahtanut
Ei jokanen saakaan järjestöltä henkilökohtaisesti kirjettä!
Tais Zebin puheet osua arkaan paikkaan.
Mutta vakavammin ajateltuna, todistajat häiriköi tavallisia ihmisiä yhtenään ovilla ramppaamalla. Miten se on sallittua, mutta salilla rukoilu ei?
Mutta vakavammin ajateltuna, todistajat häiriköi tavallisia ihmisiä yhtenään ovilla ramppaamalla. Miten se on sallittua, mutta salilla rukoilu ei?
"You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig."- The Good, The Bad and The Ugly
- Tony
Zeb näytti vastanneenkin järjestölle.Nukahtanut kirjoitti:Ei jokanen saakaan järjestöltä henkilökohtaisesti kirjettä!![]()

"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
-
J Hepatiitti
Love is in the air. Very truly yours. 
"I used to be a good person. I think there's something seriously wrong with me." -Veikko Leinonen