Millaista porukkaa?

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Vieras

Re: Millaista porukkaa?

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Vartiotorni 1.11.2000 s.19
Tämä lehti on toistuvasti kannustanut nuoria opettelemaan jonkin ammatin tai hankkimaan joitakin hyödyllisiä taitoja - ollessaan yhä koulussa, mikäli mahdollista. Minkä tavoitteen saavuttamiseksi? Saadakseen varallisuuttako? Ei. Pääasiallinen syy on se, että he kykenevät elättämään itsensä kunnolla aikuisina ja palvelemaan Jehovaa niin täysin kuin mahdollista, erityisesti kokoaikaisessa palveluksessa. Usein on kuitenkin käynyt niin, että maallisen uran tavoittelu on saanut nuoret miehet ja naiset pauloihinsa siinä määrin, että palvelus jää heidän mielessään taka-alalle. Jotkut eivät harkitse kokoaikaista palvelusta lainkaan. Miksi eivät?
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

"Saadakseen varallisuuttako? Ei.-----
maallisen uran tavoittelu on saanut nuoret miehet ja naiset pauloihinsa siinä määrin, että palvelus jää heidän mielessään taka-alalle Jotkut eivät harkitse kokoaikaista palvelusta lainkaan. Miksi eivät?"

Vartiotorniseura pyrkinee salaamaan ja pukemaan salavaatteisiin oman omaisuuden hankintansa ja keräämisensä, niin että se ei tulisi esimerkiksi värvätyille. Kuitenkin voisi vartiotorniseuran oma esimerkki olla tärkeä tekijä.

Neuvot lahjoittaa asunto lahkolle, johon tämä sitten armollisesti antaisi asumisoikeuden täytyy olla tajuttavissa myös temppuna ottaa toiselle kuuluva omaksi.

Sehän sitouttaa lahkoon. Onko sitten oikeudellisesti ongelmaton asia, lahja on periaatteessa mahdollinen ja siten voisi olla toisaalta kyse asiattomasta vaikuttamisesta, tai miten ne juristit sitä nimittänevätkin, toisaalta mahdollisesta perumismahdollisuudesta jos heti sattuisi silmät avautumaan ja mieli muuttumaan, nimittäin jos lahko olisi hakemassa häätöä, huh-huh kun on kauhea aihe.
Bergerac

Viesti Kirjoittaja Bergerac »

PAHA kirjoitti:
Tony Syrjänen kirjoitti:
PAHA kirjoitti:
Ventovieras kirjoitti:Jehovantodistajat ovat pääsääntöisesti työväenluokkaista ja kouluja käymätöntä kansaa eli jossain määrin tietämätöntä ja sivistymätöntä. Tätä asiaa selitetään Paavalin sanoilla:
1Kor.1:26 Sillä katsokaa, veljet, omaa kutsumistanne: ei ole monta inhimillisesti viisasta, ei monta mahtavaa, ei monta jalosukuista,
Painivatko siten entiset jt:t myös samassa sarjassa? (Tämä ei ole tarkoitettu loukkaukseksi.)
KYLLÄ. TÄTÄ PALSTAA LUKEMALLA VOIT HUOMATA ETTÄ SUURI OSA KIRJOITTAJISTA ON SEKÄ KOULUJA KÄYMÄTTÖMIÄ ETTÄ TIETÄMÄTTÖMIÄ. MAHDOLLINEN SIVISTYS ON KOTOISIN VARTIOTORNILTA.
Mielenkiintoista analysointia henkilöltä, joka ei osaa kirjoittaa kuin caps lock päällä.
ONKO MUKA SUN NÄPPÄIMISTÖSSÄ JOTAIN PIENIÄ KIRJAIMIA? MIKÄ SE SEMMOINEN TIETOKONE ON?
Lievä OT:
En tiedä Tonyn tai sinun näppäimistön/tietokoneen asetuksista, mutta minun näppäimistö/tietokone oletuksena (ilman minun tekemiä erillisiä toimenpiteitä) tarjoaa enemmän pieniä kirjaimia kuin jatkuvasti isoja kirjaimia.

Myönnän kyllä että mm. Gatesin softat automaattisesti tietyissä tilanteissa laittavat ison kirjaimen näkyviin mutta harvemmin tarjoavat jatkuvaa isoa kirjainta.

Myönnän myös sen että esim. minun näppäimistössä on visuaalisesti näkyvissä vain isot kirjaimet. Mutta ilman caps:iä niistä useimmin tulee esiin pienet kirjaimet.
Lievä OT Off.

Ei mulla muuta. Mun mielestä tällä hetkellä jatkuvat isotkin kirjaimet tänne sopivat jos joku niin haluaa itseään ilmaista.
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
Vastaa Viestiin