RaM kirjoitti:Tuli mieleeni, että loppuvuoden lehdissä lienee perinteisesti jonkinlaista tilastotietoa vuoden aikana kastetuista (mm. kesän konventit) sekä jäsenmäärästä. Jos jollain on ko. lehdet, niin voisiko etsiä ja kertoa, mitä niissä sanotaan.
Kastetutkin (eli lapset) ovat muuten jo pääsääntöisesti rekisteröityjä Jehovan todistajia, mikäli tuota -91 ohjetta on noudatettu!
HUIKEAA KASVUA!
Valvoja: Moderaattorit
-
Aaac
- Viestit: 1644
- Liittynyt: 28.04.2007 15:11
Re: HUIKEAA KASVUA!
Joulukuun km:stä voisi löytyä joitakin "kohokohtia" ilmoituksista.
Religionsfri.
- Tony
- Viestit: 7521
- Liittynyt: 28.04.2007 07:38
Re: HUIKEAA KASVUA!
Voi olla että koko järjestelmä menee uusiksi.Kaarmis kirjoitti:Toivottavasti tuota vastavuoroista rahaa saa jompikumpi yhdistyksemme, siis Toipumisapu Kartetut ry tai Uskontojen Uhrien Tuki UUT ry... Anomukset ovat kumpikin yhdistyksistä RAY:lle jättäneet, nyt pidämme vain peukkuja.Vieras kirjoitti:.
Jos (oikeusministeriö ?) päättää maksamisesta, tulisi sinne saattaa asiallinen informatiivinen kirje, että miksi lahko saisi avustusta valtiolta, mutta eivät tuen tarpeessa olevat uskonnon, lahkon, uhrit.
http://suomenkuvalehti.fi/jutut/talous/ ... -on-laiton
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja