Sivu 3/3

Re: HUIKEAA KASVUA!

Lähetetty: 25.11.2010 16:13
Kirjoittaja Aaac
Joulukuun km:stä voisi löytyä joitakin "kohokohtia" ilmoituksista.
RaM kirjoitti:Tuli mieleeni, että loppuvuoden lehdissä lienee perinteisesti jonkinlaista tilastotietoa vuoden aikana kastetuista (mm. kesän konventit) sekä jäsenmäärästä. Jos jollain on ko. lehdet, niin voisiko etsiä ja kertoa, mitä niissä sanotaan.
Kastetutkin (eli lapset) ovat muuten jo pääsääntöisesti rekisteröityjä Jehovan todistajia, mikäli tuota -91 ohjetta on noudatettu!

Re: HUIKEAA KASVUA!

Lähetetty: 26.11.2010 18:48
Kirjoittaja Tony
Kaarmis kirjoitti:
Vieras kirjoitti:.

Jos (oikeusministeriö ?) päättää maksamisesta, tulisi sinne saattaa asiallinen informatiivinen kirje, että miksi lahko saisi avustusta valtiolta, mutta eivät tuen tarpeessa olevat uskonnon, lahkon, uhrit.
Toivottavasti tuota vastavuoroista rahaa saa jompikumpi yhdistyksemme, siis Toipumisapu Kartetut ry tai Uskontojen Uhrien Tuki UUT ry... Anomukset ovat kumpikin yhdistyksistä RAY:lle jättäneet, nyt pidämme vain peukkuja.
Voi olla että koko järjestelmä menee uusiksi.

http://suomenkuvalehti.fi/jutut/talous/ ... -on-laiton