Randilla ja xjt:llä yhteinen pohja

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

RaM

Viesti Kirjoittaja RaM »

Tuosta raamatun kertomasta Jumalan vihasta ja väkivallasta tuli mieleeni antaa teille kaikille neuvo, millä vältätte saamasta Jumalalta turpaanne.

12:6 sillä jota Herra rakastaa, sitä hän kurittaa; ja hän ruoskii jokaista lasta, jonka hän ottaa huomaansa."
12:7 Kuritukseksenne te kärsitte; Jumala kohtelee teitä niinkuin lapsia. Sillä mikä on se lapsi, jota isä ei kurita?


Minä olen todennut toimivaksi keinoksi sen, että kun pysyttelee mahdollisimman kaukana tuosta Jumalan rakkaudesta, niin ei tule turpaan. Doc voi vapaasti ottaa vihjeestä vaarin. Ihmisten on paljon mukavampi tulla vastaanotolle, kun ei lekurin naama ole kuin katujyrän alle jäänyt.
RaM

Viesti Kirjoittaja RaM »

L kirjoitti:Mitä tapahtuu, kun tuota magneettipalmua ja pajua yrittää naulata yhteen...?
Saamari. Tuostahan täytyy tulla ilmeisen vesitiivis rakenne. Turhaan minä olen Nooan arkkia halveerannut.
Markku Meilo
Viestit: 13450
Liittynyt: 24.04.2007 10:28

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

L kirjoitti:Mitä tapahtuu, kun tuota magneettipalmua ja pajua yrittää naulata yhteen...?
Jos naulaaminen suoritetaan paramagneettisella naulalla syntyy ikikiikkuja.
Pyrkimykseni olkoon kaikkia miellyttävän keskusteluilmapiirin luominen.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Pajullahan on lukemattomia hyviä ominaisuuksia. Se on musikaalinenkin, joka vain odottaa hetkeä päästä jonkin, vaikka viimesijassa jehovantodistajankin huulille erikoismuotoiltuna pätkänä puhallettavaksi. Se osaa kasvattaa pikkuisia vekaroita ja kutsuu itseään siinä tarkoituksessa sadististen jehovantodistajien ja muidenkin kouraan.
RaM

Viesti Kirjoittaja RaM »

Hävettää aikaisempi vedenpaisumusta ja Parkkusen teorioita väheksyvä kirjoitteluni. Tuollainen paramagneettisilla nauloilla tehty erikoisrakenteinen arkki yhdessä ilmakehän sähköisen jännitteen kanssa on ilmanmuuta voinut aikaansaada nuo vesisähköpyörreporat.
Lehtiveli
Eläkeläinen
Viestit: 1741
Liittynyt: 13.04.2007 10:07
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lehtiveli »

RaM taitaa nyt kyllä vitsailla? :twisted:
Jakke
Viestit: 1843
Liittynyt: 28.04.2007 18:23
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Jakke »

Lehtiveli kirjoitti:RaM taitaa nyt kyllä vitsailla? :twisted:
Pientä sarkasmin käryä ilmassa, kieltämättä :D
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos
Lehtiveli
Eläkeläinen
Viestit: 1741
Liittynyt: 13.04.2007 10:07
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lehtiveli »

Hieman kuin venäjän tulipalot viimekesänä... 8)
RaM

Viesti Kirjoittaja RaM »

Älkääs nyt pojat. Suhtaudun noihin asioihin yhtä suurella vakavuudella, kuin vt-seura tieteeseen. :P
Vastaa Viestiin