Näinkö kävi? Pahus.KN kirjoitti:Nolasit itsesi, varsin monen palstalaisen silmissäWOW
Pahoittelut, jos en ole ymmärtänyt sinun tarvitsevan tämänsorttista vertaistukea. Jos haluat antaa sitä myös muille, olisi varmaankin hyödyllistä keskittyä asiaan eikä henkilöiden ruotimiseen. Erityisesti vanhojen kaivelusta on usein hyvin vähän hyötyä. Pahoittelen myös, jos olen sortunut alatyyliin. Tarkkaan en tiedä mihin viittaat, ehkä lähinnä sitä ovat monien lopullisten poistumistesi muistelu. Mutta kuten sanottua, mikä minä olen sitä arvostelemaan. Ihmisen mieli on häilyvä.KN kirjoitti:Älykkäänä miehenä ymmärrät, että termit viittaavat keskusteluun ja siihen, että minulle voi myös antaa vertaistukea osoittamalla ajatteluni rajoitteet. Siihen sinä et näköjään kykene, vaan alennut alatyyliseen kirjotteluun, vaikka en itse sinua ole millään tavalla mollannut, vaan haastanut siihen, että annat minulle vertaistukea osoittamalla ajatteluni rajoittuneisuus.
Saat anteeksi, tervetuloa taas kerran takaisin.KN kirjoitti:Pyydän anteeksi sitä, että olen luvannut lähteä palstalta pois ja tuottanut monelle, kuten sinulle Vieraas pettymyksen tulemalla takaisin.
Epäilemättä. Sitä on vaan välillä vaikea hahmottaa mainitsemasi poikkeavan tavan vuoksi.KN kirjoitti:Minä olen myös mielestäni WT-seuran uhri, joka jäsentää tätä ongelmaa, muista poikkeavalla tavalla. Vieraas, voitko uskoa, että palsta tarjoaa myös minulle vertaistukea.
Nyt jätän tämän Kovanyrkki-vertaistuen tähän. Jospa vaikka palattaisiin ketjun teemaan, joka on paljon myönteisempi? Käypikö näin?