RE: Maistuuko Mustamakkara

Uskontoon liittymätön keskustelu.

Valvoja: Moderaattorit

RE: Maistuuko Mustamakkara

En ole maistanut
8
25%
Olen maistanut ja toimii ok
12
38%
Olen maistanut ja maku ei ok
2
6%
En halua maistaa: (miksi ?)
7
22%
Uskonnollisen syyn takia en edes maista(miksi?)
1
3%
Jotain muuta, kerro lisää
1
3%
En halua vastata
1
3%

Ääniä yhteensä: 32

Markku Meilo

Re: RE: Maistuuko Mustamakkara

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

Viljo kirjoitti:Juolahti mieleen, että kenties jehovantodistaja maistaisi verimakkarassa hemoglobiinista peräisin olevan raudan...
Olen kyllä maistanut veren raudan suussani, mutta mustaa makkaraa syödessä en muista raudan makua. Mutta en ole myöskään sitä porukkaa, joka elää syödäkseen, vaan syön elääkseni.
- sehän ei pilkkoutune kevyemmiksi alkuaineiksi.
Mutta ei ole nykyisen Vt-veriläträysdirektiivin paheksuma, vaikka maistuisikin. Lisää puolukkaa, niin kyllä se peittyy.
Bergerac

Viesti Kirjoittaja Bergerac »

Tapola kertoi Tamperelaisessa kirjoitti:Tapola tuo markkinoille uutuuden, Mustamakkarapiirakan.
– Tätä on pohdittu aiemminkin, ja tehty kokeilujakin. Nyt lähdetään markkinoille, kertoo Tapolan markkinointipäällikkö Antti Vaittinen.
Ihan OK syötävä, mutta ei voita sitä pelkää makkaraa.

Ja tämäkin tuote sopii mm vilpittömille Jehovan Todistajille koska itse se VERI on valmistuksen yhteydessä käsittääkseni pilkkoontunut Seuran sallimiin osiin. 8)
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
Veli-Hopea

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

Tänään ihan ensimmäistä kertaa ostin ryynimakkaraa. Tarkistin erikseen ja joo, kyllä tässä mallissa oli verta mukana. Söinpä yhden , en minkään kapinoinnin takia vaan henkisen puolen takia ja mielenkiinnosta, miten ne ajatukset mahtaisivat muuttua. Aikaisemmin on ollut jt-syistä nollatoleranssi, ainakin henkisellä puolella.

Ajattelin, jos tämä muuttaisi ajatuksia yms. Vielä en osaa tunnustella josko mikään muuttui.
No, paratiisilippu revittiin :D

Katsotaan miten ajatukset menee, ajan kanssa.
En nyt tavaksi ota, en tykännyt, mutta onpahan kokeiltu.

Kai tämä oli kokeilu, kuinka se vaikuttaa näihin syvästi juurtuneisiin asioihin. Johan sitä on nautittu seuran tulkinnalla fraktioina yms. (verta ja osia) yksi sun toinenkin.
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
Markku Meilo

Ryynäri on tosimiehen herkkua, mulla on ryynäriä kaiken aikaa pakkasessa. Vierailla paikkakunnilla zoomailen aina ryynäreitä ja teen hankintoja. Tällä hetkellä mun ykkönen on perniöläinen rukiinen riistaryynäri. Ryynärissä on sekin etu, ettei vaimo syö sitä, kuten ei keitettyä kieltäkään, joka on mun toinen herkku.
Bergerac

Viesti Kirjoittaja Bergerac »

Markku Meilo kirjoitti:Ryynäri on tosimiehen herkkua, mulla on ryynäriä kaiken aikaa pakkasessa. Vierailla paikkakunnilla zoomailen aina ryynäreitä ja teen hankintoja.
Tuo kuulostaa hyvältä ; etenkin kun eri alueitten sanotaanko pientuottajillakin sekä isommillakin on käsittääkseni tarjolla paljon maukasta omaa "paikallista" tuotantoa.
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
Kaarmis

Viesti Kirjoittaja Kaarmis »

Musta makkaran takia meillä Suomessakin tehdään näitä perheidenyhdistämispäätöksiä.
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
Veli-Hopea

Ajatushan oli itselläni se, että näin toimiessa pääsisin tuosta mielessä kummittelevasta "veri-möröstä", mutta kun sitä on vaipoista asti kirottu, ei ainakaan yhden ryynimakkaran voimin mieli suvaitsevaisemmaksi muuttunut. En ihmettele kyllä. Syvään on juurrutettu tuo mörkö.

Ihan jees maku, mutta pieni vastenmielisyys kummittelu takaraivossa räyhäsi.
No, ei tämäkään mikään helppo juttu voi olla ja moni varmasti painii samojen ajatusten kanssa.

Sama kai se olis jos pienestä asti olis esim. Sianliha tai ranskanleipä mörötetty. Huonosti sen nielasis..

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
Markku Meilo

Ilmeisesti ruokarukouksesta pääsee helpommin eroon kuin muista ruokaan liittyvistä tottumuksista. Mitä sianlihaan (ja viinaan) tulee, niin kaksi muslimia vielä helposti karttaakin, mutta yksinolevalle maistuu joskus oikein hyvin. Kerran kysyinkin sianlihasta ja vastaus oli, ettei riko ko. sääntöä muiden muslimien nähden. Se on se kompastuttaminen näköjään muillakin kuin todistajilla.

Rimanalitus tässä sarjassa on kunnon lärvit vetänyt turkkilainen muslimi (jolle tarjoiltiin öljytyömaan baarissa, koska esitti olevansa turkkilainen kristitty). Hemmo pääsi tunnelmaan ja alkoi mollata jumalaansa, jolloin kysyimme kuinka moinen on mahdollista. Tyyppi vastasi, että Allah ei ymmärrä englantia.
Nimrod

Viesti Kirjoittaja Nimrod »

Taitaa jeppuloilla olla kaikkien aikojen huonoin tasapaino? Tuntuvat kompastuvan melkein mihin vain.
"Kuka on jumala, niin että minun pitäisi totella hänen ääntään? En tunne ketään jumalaa." -Mahtava metsästäjä
artoodetoo

Viesti Kirjoittaja artoodetoo »

Nyt kun on tullut syötyä mustaa useammankin kerran, niin kyllähän se hyvää on, etenkin jos kuori on mukavan rapsakka. Ja unohtakaa puolukkahillo, sinapin kanssa se on parasta :) Uskomattoman hyvin lähtee nälkä kun syö ihan pienenkin palan mustaa.
Veli-Hopea

Hyvä jos muille maistuu. Mulla nuo loput 3 ryynäriä homehtuu kaappiin. Ei vaan pysty, liian hapokasta.

Vastaa Viestiin