Kyllä, Kroatian armeijalta 1600-luvulta. Onhan näitä muitakin: pakanallinen lasien kilistely on kielletty, mutta pakanallinen vihkisormus sallittu. Hallintoelin päättää, ei omatunto.Veli-Hopea kirjoitti:Ylipään krakojen alku lienee militaria taustainen?
Se ei herraa haittaa yhtään. Vai olenko väärässä?
Anthony Morris paheksuu liian tiukkoja vaatteita
Valvoja: Moderaattorit
-
Vieraas
Re: Anthony Morris paheksuu liian tiukkoja vaatteita
Video ei ollut ohjeistusvideo.
-
Veli-Hopea
Vieraas kirjoitti:Kyllä, Kroatian armeijalta 1600-luvulta. Onhan näitä muitakin: pakanallinen lasien kilistely on kielletty, mutta pakanallinen vihkisormus sallittu. Hallintoelin päättää, ei omatunto.Veli-Hopea kirjoitti:Ylipään krakojen alku lienee militaria taustainen?
Se ei herraa haittaa yhtään. Vai olenko väärässä?
Tjaa-a. Minkähänlainen hieno muoti-ilmiö luomus sitä saataisiinkaan aikaiseksi, jos luotaisiin hahmo kaikella kielletyllä varustelulla?
Alkuunsa tuo hahmo voisi olla :
esim:
-Mies, jolla on pitkä tukka.
-Tiukat housut
-Kävellessä kilistelisi laseja
Listaa voitte jatkaa ja joku saa piirtää tuosta kuvan sitten. Senhän täytyy olla todistajalle kuin pahin iljetys mitä kauheimmasta kauhuelokuvasta, mikä luo ikuisia traumoja ja painajaisia.
Siitä minä voisin sitten printata itselleni paidan.
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?
-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
-
Vieraas
Mies jolla on pitkä tukka ja parta, ja joka vastustaa uskonnollisten johtajien sääntöjä. Tuostahan tulee joku tuttu hahmo mieleen?Veli-Hopea kirjoitti:-Mies, jolla on pitkä tukka..
Video ei ollut ohjeistusvideo.
-
Veli-Hopea
Ei kelpaa. Kassit oli liian hyvin ilmastoitu.Vieraas kirjoitti:Mies jolla on pitkä tukka ja parta, ja joka vastustaa uskonnollisten johtajien sääntöjä. Tuostahan tulee joku tuttu hahmo mieleen?Veli-Hopea kirjoitti:-Mies, jolla on pitkä tukka..
- Tony
Fanikuvan mukaan Morris näyttää pitävän sateenkaaren sävyistä. Toinen mikä krakan väristä tulee mieleen, on Sparlock the Warrior Wizard.Veli-Hopea kirjoitti:Täällä olis Morrikselle muutaka krakavaihtoehto

"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
- Tony
Busted.

"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
-
Veli-Hopea
Hehee
busted todellakin . Toinen käsikin lienee veljen kankussa kiinni , ellei jopa muualla.. Sen verran kaveri irvistää.
Sori vaan mutta kunnioitus kyseisiä herroja kohtaan on laantunut olemattomiin sen jälkeen kuin kuvitelmat heidän asemasta selkeni ja heräsin prinsessaunesta. Tämä kahdeksikko, morris mukaanlukien ei edusta mitään "oikeata" jumaluutta. Sehän pitäisi olla hyvin yksinkertaista. Nykyään on vaikea ymmärtää miksi joku edes niin kuvittelee...
Sori vaan mutta kunnioitus kyseisiä herroja kohtaan on laantunut olemattomiin sen jälkeen kuin kuvitelmat heidän asemasta selkeni ja heräsin prinsessaunesta. Tämä kahdeksikko, morris mukaanlukien ei edusta mitään "oikeata" jumaluutta. Sehän pitäisi olla hyvin yksinkertaista. Nykyään on vaikea ymmärtää miksi joku edes niin kuvittelee...
-
Kaarmis
Ostaisin heti jos olis ylipäänsä krakoille mitääääään käyttöä. Naiset mua kyllä enimmäkseen kiinnostaa, mut jos oon 30%sti homo niin aihepiiri kiinnostaa, kyllä. 
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
-
Festus
Jopa brittimedia liitti ToMon höpinät artikkeliinsa.
http://www.mirror.co.uk/news/uk-news/lo ... dy-4627705
http://www.mirror.co.uk/news/uk-news/lo ... dy-4627705
"Mehän ei mitään tietoja olla sillä tavalla kerätty"
-
stigma
Jo on. Siis haluisiko teistä joku tulla RobinHood-sukkiksissa meille leikkiin
Ai mut ei se käykään, ois ihan homoo leikkiä roolileikkejä naisen kanssa. Aaarggh. Kuin voi ihmisotus olla pönttö pimeenä ja selittää ihan tosissaan tollasia. Paappaa ei taida kukaan olla vieny krakasta kiskoen. Se on toooosi heteroa 
Ehkä mä murehdin aakkosiani ihan turhaan.
Ehkä mä murehdin aakkosiani ihan turhaan.
-
Veli-Hopea
Batman, Robin ja supermies istui Morriksen kanssa kahvilla Lartsan kahvilassa. Morriksella oli aika akward fiilis 
Jos Morris olis batman, puku olis hiphop tyylinen
Jos Morris olis batman, puku olis hiphop tyylinen