Sotshin olympialaiset

Uskontoon liittymätön keskustelu.

Valvoja: Moderaattorit

Suomen olympiajoukkueen mitalimäärä

1
1
8%
2
2
15%
3
3
23%
4
2
15%
5
1
8%
6
2
15%
7
1
8%
8
0
Ei ääniä
9
0
Ei ääniä
10
0
Ei ääniä
11
0
Ei ääniä
12 tai enemmän
1
8%

Ääniä yhteensä: 13

Tony

Re: Sotshin olympialaiset

Viesti Kirjoittaja Tony »

Jaahas, Lehtonen maaliin. Rask pipinä. Ei vaikuttane asiaan radikaalisti.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Tony

Vieraas kirjoitti:Erik Karlsson.
Fan också. :)
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Bergerac

Viesti Kirjoittaja Bergerac »

Tony kirjoitti:Ja sitten veikkauksia legendaarisesta Suomi-Ruotsi -väännöstä.
No se peli meni siinä, nyt sitten katsellaan kuka tulee vastaan Lauantaina. Ja La-pelin Suomi hoitaa väkisin kotiin.

Taidan veikata USA:ta Suomen kanssa skabailemaan.
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
Tony

Bergerac kirjoitti:Taidan veikata USA:ta Suomen kanssa skabailemaan.
No minä sitten ihan vain periaatteen vuoksi Kanadaa. 8)
Bergerac

Tony kirjoitti:
Bergerac kirjoitti:Taidan veikata USA:ta Suomen kanssa skabailemaan.
No minä sitten ihan vain periaatteen vuoksi Kanadaa. 8)
1-0 Kanadalle ... , tosin peliä paljon jäljellä. :wink:
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Bergerac

Tiukka matsi tulossa, mutta pronssiveikkaus sisään:

FIN-USA 4-2
Tony

Pronssiotteluissa on välillä iloteltu maaleilla ihan huolella. Toivottavasti saadaan tänäänkin maaleja ja hyvä peli. :)
sinner74
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja sinner74 »

Teemu Selänteen maajoukkueura sai arvoisensa peijaiset. Teemun historian tuntien, en kuitenkaan laittaisi päätäni pantiksi, etteikö äijä vielä seuraavissakin olympialaisissa jäällä hiihtele :) Tuskinpa nyt kuitenkaan.

Mie en käsitä. Suomi pelasi tänään paljon paremmin kuin eilen. Vai sittenkin, oliko Ruotsi vaan niin pirun hyvä?

Kanada voittaa kultaa, vaikka toivon että Ruotsi voittaisi.
And Justice For All
Jaakko Ahvenainen

Viesti Kirjoittaja Jaakko Ahvenainen »

WAUTSI, mikä matsi! Mutta noi tuomarit, YÄK! Kaksi rankkaria ihan turhasta. Rask pelasi mahtavan pelin. Ehkä pari jäähyä vähemmän oli sittenkin ok.

Niih. Pronssi pitää voittaa, hopealle riittää häviö.
Vieraas

Viesti Kirjoittaja Vieraas »

Enpä itse olisi uskonut, että näin komeasti ottelu Suomelle menisi. Oma vaatimaton veikkaukseni voiton syistä on, että toinen joukkue halusi voittoa vähän enemmän kuin toinen.

Jääkiekkohistoriaan jäävä tapaus tämä on varmasti, kun ainakin kolme maajoukkueveteraania päätti uransa komealla voitolla. Komeaa sekin, että Teemu Selänne ratkaisi kahdesti yhdessä seuraavan suurlupauksen Mikael Granlundin kanssa. Selänteen nyt päättyvällä urallahan ennätyksiä riittää:
Raimo Kilpiö trophy, Most gentlemanly player in the SM-liiga 1990–91, SM-liiga All-Star Team 1990–91, 1991–92, Aarne Honkavaara trophy, Leading goal-scorer in the SM-liiga 1991–92, SM-liiga championship 1991–92, Finnish ice hockey player of the year 1993, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2006, 2012. Calder Memorial Trophy, Rookie of the year 1992–93, NHL All-Rookie Team 1992–93, First Team All-Star 1992–93, 1996–97, Played in NHL All-Star Game 1993, 1994, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2002, 2003, 2007, Second Team All-Star 1997–98, 1998–99, Maurice "Rocket" Richard Trophy, Leading goal-scorer 1998–99, Bill Masterton Memorial Trophy Dedication and perseverance 2005–06, Stanley Cup champion 2006-07. NHL record most goals by a rookie, NHL record, most goals by a Finnish-born player, career, Wpg/Phx franchise record most goals, single season 1992–93, Wpg/Phx franchise record most points, single season 1992–93, Wpg/Phx franchise record consecutive games with a goal, March 15–April 1, 1993, Anaheim franchise record most goals, career, Anaheim franchise record most goals, single season 1997–98, Anaheim franchise record most assists, career, Anaheim franchise record most points, career, Anaheim franchise record most points, single season 1996–97, Anaheim franchise record most power play goals, career, Anaheim franchise record most power play assists, career, Anaheim franchise record most power play points, career, Anaheim franchise record most games played, career, Anaheim franchise record most hat tricks, career, Anaheim franchise record consecutive games with a goal, October 21–November 10, Most points in Olympic competition, career, EJC All-Star Team 1988, World Championship Most Valuable Player, 1999, World Championship All-Star Team 1999, Best Forward of the Olympic Game, 2006, Olympic All-Star Team 2006
Video ei ollut ohjeistusvideo.
Tony

Kylläpä on Ruotsi lapanen tässä finaalissa. Uskallan väittää että Suomi olisi saattanut antaa enemmän vastusta.
Jaakko Ahvenainen

Viesti Kirjoittaja Jaakko Ahvenainen »

Ei mitenkään kehuttava loppuotteluksi. Kanada vei, Ruotsi vikisi, mutta kuka on hän, joka voitti tämän mitskuarvailun. Onnittelen, Esa.
Tony

Darn. Sieltä kun olisi tullut mitali esimerkiksi lumilautailusta ja toinen naisten lätkästä, niin olisin säkäillyt oikean tuloksen.

No, nyt kävi näin. Ihan kohtuulliset kisat, sitten kuitenkin.
Tony

Mielenkiintoista spekulaatiota.

Suomalainen dopingasioiden huippuasiantuntija Timo Seppälä pelkisti minulle asian seuraavasti: "Pseudoefedriinistä ei voi kärytä, jos lääkkeitä on ottanut ohjeiden mukaan. Raja-arvot ovat käytännössä niin suuret, että käry tulee vain, jos on nauttinut puhdasta pseudoefedriiniä". Raja-arvoja nostettiin kaksi vuotta sitten juuri sen vuoksi, ettei spekulaatioille jätetä sijaa.

http://blogit.mtv.fi/porttila/2014/02/2 ... e-erehdys/
Jakke

Viesti Kirjoittaja Jakke »

Jakke kirjoitti:Nyt kun kisat on jo hyvässä vauhdissa, on helppo veikata kahta mitalia. Juon hatullisen Stolichnayaa, mikäli veikkaukseni heittää enemmän kuin yhdellä mitalilla.
Auts. Näinhän tässä sitten kävi, että se on lähdettävä viinakauppaan :lol:
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos
Vastaa Viestiin