Viljo kirjoitti:KN1 kirjoitti:Kerro nyt ihmeessä se oikea tarina, kun kerran tiedät

Minulla on Torninvartijan kertomus tallennettuna, mutta kerro ihmeessä käsityksesi, koska tietoa näyttää olevan.
Mulla on aika voimakas mielikuva, että MM on se jo kertonut (tod.näk. useampaan kertaan), mutta mikäli et ole halunnut häntä uskoa, niin aika turhaa lienee minun sitä toistaa. Sinä uskot asian tavalla mikä palvelee omia tarkoitusperiäsi.
Harmi rikastuttaa Veljesseuraa vielä läsnäolollani, mutta Viljo rakas, anna nyt vaikkapa noista monista vastauksista edes yksi linkki, missä MM selventää tapausta perusteellisesti.
Muistan yhden tapauksen, jossa hän myönsi, kun oikein lypsin, että idea oli Torninvartijan.
Jos jostain löydät raportin tapahtuneesta, niin olen kovasti iloinen.
Miksi tapaus on minulle niin merkityksellinen. Itsensä varsin rehelliseksi nostanut Markku Meilo ei itse kertonut tapauksesta mitään. Torninvartija kertoi asiasta vahingossa H2o:ssa, joten sen jälkeen aloin asiasta pommittamaan. Kuukausia asia A. kiellettiin B. minulle vittuiltiin aivan surutta.
Minkäänlaista selvyyttä asiaan en saanut. Vanhigossa yhdistin Torninvartijan kaksi provoilua A. Markku Meilon kanssa B. kameramiehen kanssa, vaikka kysymyksessä oli eri provoilut.
Jossain vaihessa Meilo vastasi vältellen, vittuillen minulle ja sekoillen jostakin oksennusrefleksistä konventtipaikan lähistöllä. Toisen kerran Meilo vastasi verrattain asiallisesti ja vieritti geissiä Torninvartijan niskaan.
Selvitettävää vielä:
1. Kuinka kauan ennen konventtia provoilu suunniteltiin?
2. Miksi provoilu nähtiin tarpeelliseksi.
3. Tallennettiinko järjestysmiesten keskustelua. (aika loogista, että kyllä)
4. Missä tallenteet oli ajateltu julkaista.
5. Olisko tallenteet olleet osa mahdollista tutkintapyyntöä järjestysmiehistä.
6. Oliko Torninvartijalla toimintasuunnitelmaa, jotta mahdollisimman mehukas tallenne saataisiin nauhalle?
7. Onko toimintanne mielestänne moraalisesti oikein?
8. Miksi vaikenitte ja aluksi kielsitte asian?
9. Onko tämä ainutkertainen provoilu, vai onko pimennossa useita operaatioita?
10. Kuuntelitteko tallenteita yhdessä, suuremmalla joukolla?
11. Ketä muita oli provoilussa mukana?
12. Ketkä muut tiesivät provoilusta, ennen "kiinni jäämistä"
13. Kuka radiolaitteet omisti?
14. jne.....