Laitaluopioille.

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

KN1

Re: Laitaluopioille.

Viesti Kirjoittaja KN1 »

Tony kirjoitti:
KN1 kirjoitti:Tässä sinä vedät nyt kyllä skeidaa:

KN1 >>Osasyy, kun vaadit nyt rehellistä kirjoittelua on se, että sinunkaltaisille nimenpaljastusuhkailijoille on turhaa antaa liikaa materiaalia.<<

Tony >>Taas mennään ihan omissa sfääreissä.<<
Sovitaan että haastattelet mua tästä siihen sun kirjaan.
Sovitaan näin. Olen vasta saanut kirjoitettua aloituksen A. Härkösen Vartiotorni. org:sta ja siinä esitetyistä väitteistä, Betelin pommmtähtäysikuvista ja nimimerkin Achan uhkailusta siirtää jehovantodistajat leirille.

Vuosia menee, mutta olet aivan symppis tyyppi Tony, joten kirjoitan sinusta vain nimimerkillä ja nätisti :D
Jaakko Ahvenainen

Viesti Kirjoittaja Jaakko Ahvenainen »

KN1 kirjoitti:
Jaakko Ahvenainen kirjoitti:Haluamatta enemmälti puuttua herrojen keskusteluun, pyydän saada kysyä, mitä tämä uusi ja varsin komealta kuulostava termi "laitaluopio" itse asiassa tarkoittaa?
Kysy sitä vaikka Liaksalaiselta JT lääkäriltä samalla, kun kyselet puuttuvasta labralähetteestä.
Ellei asialliseen kysymykseen saa asiallista vastausta suosittelen, että itse, KN1, käännyt lieksalaisen jt-lääkärin puoleen. Ellet itsekään käyttämäsi termin sisältöä tiedä, kenties hän tietää, kuten annat ymmärtää. Samalla voinet kysellä sen reseptin perään. ;)
rippeli

Viesti Kirjoittaja rippeli »

Sitä laitaluopio määritystä kaipailen...
Let me go Master I hate you so
Veli-Hopea

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

rippeli kirjoitti:Sitä laitaluopio määritystä kaipailen...

Laitapuolen kulkijan ja luopion yhdistelmä varmaan. Tarkoitus on kai jollakin tasolla haukkuminen, mikäs muukaan. Villi veikkaus vain kuitenkin
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
Lothar II

Viesti Kirjoittaja Lothar II »

Saatiin taas uusi termi teokraattiseen sanastoon, täällähän on ollut joskus pitkä lista, oliko yli toistasataa, vielä mahtuu.
Viljo

Viesti Kirjoittaja Viljo »

KN1 kirjoitti:Kerro nyt ihmeessä se oikea tarina, kun kerran tiedät 8)
Minulla on Torninvartijan kertomus tallennettuna, mutta kerro ihmeessä käsityksesi, koska tietoa näyttää olevan.
Mulla on aika voimakas mielikuva, että MM on se jo kertonut (tod.näk. useampaan kertaan), mutta mikäli et ole halunnut häntä uskoa, niin aika turhaa lienee minun sitä toistaa. Sinä uskot asian tavalla mikä palvelee omia tarkoitusperiäsi.
"Pienet totuudet syövät isoa valhetta palan kerrallaan" - tuntematon
KN1

Viesti Kirjoittaja KN1 »

Viljo kirjoitti:
KN1 kirjoitti:Kerro nyt ihmeessä se oikea tarina, kun kerran tiedät 8)
Minulla on Torninvartijan kertomus tallennettuna, mutta kerro ihmeessä käsityksesi, koska tietoa näyttää olevan.
Mulla on aika voimakas mielikuva, että MM on se jo kertonut (tod.näk. useampaan kertaan), mutta mikäli et ole halunnut häntä uskoa, niin aika turhaa lienee minun sitä toistaa. Sinä uskot asian tavalla mikä palvelee omia tarkoitusperiäsi.

Harmi rikastuttaa Veljesseuraa vielä läsnäolollani, mutta Viljo rakas, anna nyt vaikkapa noista monista vastauksista edes yksi linkki, missä MM selventää tapausta perusteellisesti.

Muistan yhden tapauksen, jossa hän myönsi, kun oikein lypsin, että idea oli Torninvartijan.

Jos jostain löydät raportin tapahtuneesta, niin olen kovasti iloinen.

Miksi tapaus on minulle niin merkityksellinen. Itsensä varsin rehelliseksi nostanut Markku Meilo ei itse kertonut tapauksesta mitään. Torninvartija kertoi asiasta vahingossa H2o:ssa, joten sen jälkeen aloin asiasta pommittamaan. Kuukausia asia A. kiellettiin B. minulle vittuiltiin aivan surutta.
Minkäänlaista selvyyttä asiaan en saanut. Vanhigossa yhdistin Torninvartijan kaksi provoilua A. Markku Meilon kanssa B. kameramiehen kanssa, vaikka kysymyksessä oli eri provoilut.

Jossain vaihessa Meilo vastasi vältellen, vittuillen minulle ja sekoillen jostakin oksennusrefleksistä konventtipaikan lähistöllä. Toisen kerran Meilo vastasi verrattain asiallisesti ja vieritti geissiä Torninvartijan niskaan.

Selvitettävää vielä:
1. Kuinka kauan ennen konventtia provoilu suunniteltiin?
2. Miksi provoilu nähtiin tarpeelliseksi.
3. Tallennettiinko järjestysmiesten keskustelua. (aika loogista, että kyllä)
4. Missä tallenteet oli ajateltu julkaista.
5. Olisko tallenteet olleet osa mahdollista tutkintapyyntöä järjestysmiehistä.
6. Oliko Torninvartijalla toimintasuunnitelmaa, jotta mahdollisimman mehukas tallenne saataisiin nauhalle?
7. Onko toimintanne mielestänne moraalisesti oikein?
8. Miksi vaikenitte ja aluksi kielsitte asian?
9. Onko tämä ainutkertainen provoilu, vai onko pimennossa useita operaatioita?
10. Kuuntelitteko tallenteita yhdessä, suuremmalla joukolla?
11. Ketä muita oli provoilussa mukana?
12. Ketkä muut tiesivät provoilusta, ennen "kiinni jäämistä"
13. Kuka radiolaitteet omisti?
14. jne.....
Viimeksi muokannut KN1, 24.02.2014 16:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
SuurinBabylon

Viesti Kirjoittaja SuurinBabylon »

Ihan uteliaisuudesta kysyn, mikä on arvon KN1:sen tavoite laitaluopioiden temmellysten "paljastamisella"? Kosto, jonkinlainen puhdistautuminen tai avautuminen, tiedonvälitys, vai mikä? :o

Minäkin kaipaisin myös määritelmää tuolle "laitaluopio" termillesi.
KN1

Viesti Kirjoittaja KN1 »

SuurinBabylon kirjoitti:Ihan uteliaisuudesta kysyn, mikä on arvon KN1:sen tavoite laitaluopioiden temmellysten "paljastamisella"? Kosto, jonkinlainen puhdistautuminen tai avautuminen, tiedonvälitys, vai mikä? :o

Minäkin kaipaisin myös määritelmää tuolle "laitaluopio" termillesi.
Olen ymmärtänyt, että luopiot pitävät vapautta suuressa arvossa. P-Koreaa ja muita suljettuja valtioita ei arvosteta ja niitä verrataan WT-seuraan.

Vapaudessa on se ikävä ominaisuus, että myös niitä, jotka esittävät kritiikkiä voidaan seurata kriittisesti. Ei tämä nyt sen kummenpaa.

laitaluopio mielenkiintoinen termi? Jätetään jotakin arvoitukseksi.
rippeli

Aika hauska tuo KN1:n lista.
Se vähän ihmetyttää, että miksi oletetaan, että isompi porukka olisi ollut suunnittelemassa tuota provokaatiota?
Minusta se oli hieno hetki luopioitten historiassa. Saatiin nettiin näyte siitä, miten oksettava lahko kohtelee pois jääneitä ja jätettyjä.
Varmasti oli etukäteen suunniteltu ja hyvä niin. Saatiin juttu filmattua. Se huutaminen maassa oli ehkä vähän liikaa, mutta muuten tuotiin aika hyvin esille lahkolaisten nynnyily ja paskantärkeys. Piti oikein laittaa oikeat vartijat poistamaan suhteellisen hintelä Valkila konventista. Lahkolaisilla yleisönpalvelijoilla ei muna, eikä järki riittänyt.
Varmaan aika monta rukousta esitettiin jossain jäähallin pukusuojassa tuon järkyttävän hyökkäyksen jälkeen. Käsipyyhkeillä kuivailtiin housuja kun jännäpissa lirahti puvunlahkeeseen. Siis kun joku erotettu koitti filmata julkista puhetta. Vieläkin jotkut lahkoon jämähtäneet jaksavat miettiä tuota kauheaa hyökkäystä lahkoa vastaan. Joku on jopa päättänyt omistaa elämänsä sille, että muistelee sitä kuinka Valkilaa pahoinpideltiin.
KN1

Viesti Kirjoittaja KN1 »

rippeli kirjoitti:Aika hauska tuo KN1:n lista.
Se vähän ihmetyttää, että miksi oletetaan, että isompi porukka olisi ollut suunnittelemassa tuota provokaatiota?
Minusta se oli hieno hetki luopioitten historiassa. Saatiin nettiin näyte siitä, miten oksettava lahko kohtelee pois jääneitä ja jätettyjä.
Varmasti oli etukäteen suunniteltu ja hyvä niin. Saatiin juttu filmattua. Se huutaminen maassa oli ehkä vähän liikaa, mutta muuten tuotiin aika hyvin esille lahkolaisten nynnyily ja paskantärkeys. Piti oikein laittaa oikeat vartijat poistamaan suhteellisen hintelä Valkila konventista. Lahkolaisilla yleisönpalvelijoilla ei muna, eikä järki riittänyt.
Varmaan aika monta rukousta esitettiin jossain jäähallin pukusuojassa tuon järkyttävän hyökkäyksen jälkeen. Käsipyyhkeillä kuivailtiin housuja kun jännäpissa lirahti puvunlahkeeseen. Siis kun joku erotettu koitti filmata julkista puhetta. Vieläkin jotkut lahkoon jämähtäneet jaksavat miettiä tuota kauheaa hyökkäystä lahkoa vastaan. Joku on jopa päättänyt omistaa elämänsä sille, että muistelee sitä kuinka Valkilaa pahoinpideltiin.
Juuri noin käy, kun asioita ei viitsitä selvittää. Hyvä herra, sulla meni nyt provoilut sekaisin tai sitten Meilo todella oli mukana molemmissa provoissa.
Mielipiteesi Torninvartijan kiljumisesta oli kympin huomio.
rippeli

Oli mukana, taikka ei ollut. En tiedä, koska en ollut paikalla, enkä muutenkaan tiennyt asiasta ennenkuin se ilmestyi nettiin.
Mutta hyvää provoilua joka tapauksessa. Jopa niin hyvää, että se on jäänyt joidenkin mieltä kaihertamaan vuosikausiksi. Mutta valehtelua en kyllä havainnut Tuomiopäivä-videossa.
sinner74
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja sinner74 »

KN1 kirjoitti: laitaluopio mielenkiintoinen termi? Jätetään jotakin arvoitukseksi.
Haetaanko tässä kuvaavaa termiä ikäänkuin äärimmäiselle (mitä sitten ikinä se voisikaan olla käytännössä) luopiokäyttäytymiselle? Ääriluopio?
And Justice For All
KN1

Viesti Kirjoittaja KN1 »

rippeli kirjoitti:Oli mukana, taikka ei ollut. En tiedä, koska en ollut paikalla, enkä muutenkaan tiennyt asiasta ennenkuin se ilmestyi nettiin.
Mutta hyvää provoilua joka tapauksessa. Jopa niin hyvää, että se on jäänyt joidenkin mieltä kaihertamaan vuosikausiksi. Mutta valehtelua en kyllä havainnut Tuomiopäivä-videossa.
Olet muuten ensimmäinen luopio, joka reilusti myöntää sen, että ainakin osa tästä luopiopelleilystä on pelkkää provoilua :D Asioita tehdään vittuilun ilosta.
Annan tuolle tunnustukselle arvoa, sillä nyt koen, että vuosien työ on tuottanut tulosta.
KN1

Viesti Kirjoittaja KN1 »

sinner74 kirjoitti:
KN1 kirjoitti: laitaluopio mielenkiintoinen termi? Jätetään jotakin arvoitukseksi.
Haetaanko tässä kuvaavaa termiä ikäänkuin äärimmäiselle (mitä sitten ikinä se voisikaan olla käytännössä) luopiokäyttäytymiselle? Ääriluopio?
No, okei minä kerron.

Laitaluopio on äärimmäisen rakastettava ihminen. Ihminen, jolla on sydän paikallaan ja joka kirjoittaa ja puhuu aina totta. Laitaluopio on ihminen, joka on jokaisen äidin unelmavävy.
Laitaluopio antaa bussissa paikan vanhukselle ja taluttaa sokean oikeaoppisesti suojatien yli.
Laitaluopio on niin rehellinen, että epäilevä oinas, kuten minä luulee laitaluopion tekstiä valheeksi, mutta suuressa ja avarassa sydämessään, laitaluopio antaa sen(kin) anteeksi.
Lukittu