Todistajien perättömiä huhuja
Valvoja: Moderaattorit
-
rippeli
Re: Todistajien perättömiä huhuja
Yksi huhu, jota oikein ruokitaan konventtilavalta on kansainvälinen luopiojärjestö.
Let me go Master I hate you so
-
jak
Puhuvatko ne oikeasti luopiojärjestöstä? J avielä kansainvälisestä. Miten siihen voi liittyä?rippeli kirjoitti:Yksi huhu, jota oikein ruokitaan konventtilavalta on kansainvälinen luopiojärjestö.
-
rippeli
No ainakin silloin, kun mä vielä kävin konventeissa, niin siitä jaksettiin kertoa luopiopuheissa.
Suomalaisilla luopioilla on siihen järjestöön varmaan porttikielto, koska en tiedä ketään lafkassa vaikuttavaa.
Suomalaisilla luopioilla on siihen järjestöön varmaan porttikielto, koska en tiedä ketään lafkassa vaikuttavaa.
-
jak
Harmillista. Tuollaiseen järjestöön voisi liittyäkin.
-
Love_is_a_lie
Kyllä tuommoisista ainakin vielä 3 tai 4 vuotta sitten puhuttiin kun viimeksi kävin kuuntelemassa. Silloin jo nauratti sisäänpäin. Nyt vielä enemmän.jak kirjoitti:Puhuvatko ne oikeasti luopiojärjestöstä? J avielä kansainvälisestä. Miten siihen voi liittyä?rippeli kirjoitti:Yksi huhu, jota oikein ruokitaan konventtilavalta on kansainvälinen luopiojärjestö.
I'm not Jesus
I will not forgive
I will not forgive
-
Bergerac
Yllä hyvät tiivistykset asiastaVeli-Hopea kirjoitti:Niinpä. Niin kauan kun tällaset jutut vaikuttaa ihmisen käytöksessä, niin kauan menee myös vt matskussa olevat täysin älyttömät ohjeet läpi. Oma terve ajattelu on todellakin riistetty.Noi Smurffijutut on aivan älyttömiä. Hyvä osoitus siitä, millaiset siivet ihan mikä tahansa huuhaa voi saada uskonnollisissa piireissä, kun porukka on tarpeeksi vastaanottavaa ja kritiikitöntä.
Naureskelen partaani mm. sitä, että kiinnostuneen (sekä lukuisien tuntemieni vilpittömien Todistajien mielestä ja asiaa kerrottu Todistajien kantilta myös eteenpäin) kotoisat demonit (kuten esineiden yhtäkkinen liikkuminen) "yllättäen" poistuivat sen jälkeen kun vilpitön Jehovan Todistaja kävi paikan päällä raamatun sekä Seuran kirjallisuuden kanssa.
Vähemmän partaani naureskelen sitä, että hädin tuskin kasteella käynyt ns syntymäjehova-lapsi voi kertoa kiinnostuneen/jakaantuneen perheen nuorelle lapselle: Esine (esim kirpputori) on saattanut olla jopa jollakin papilla ja demoniselitykset tms päälle. Oksettavaa mutta ikävä kyllä täysin totta.
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
-
Vieraas
On aivan selvää, että ihminen ei voi ajatella järjestön vastaisia asioita omin avuin. On pakko olla keskitetty johto, joka johtaa tahdottomia lampaitaan (kuulemma USA:sta käsin). Kertoo paljon VT-seuran johtajien maailmankuvasta.jak kirjoitti:Puhuvatko ne oikeasti luopiojärjestöstä? J avielä kansainvälisestä. Miten siihen voi liittyä?
Lisäksi Veikko Leinonen on kertonut usein homokampanjasta. Mediassa esitetään jatkuvasti homoja, jotta saadaan lisää homoutta leviämään kansan keskuuteen. Homojärjestön päätoimiston sijainnista ei ole tietoa. Kaikesta päätellen sillä on kuitenkin suuri valta Saatanan mediassa.
Video ei ollut ohjeistusvideo.
- Tony
Unohtamatta Anthony Morrisin käsitystä tiukoista housuista. Tämän hallintoelimen jäsenen mukaan tiukat housut ovat osa homoseksuaalien salaliittoa.Vieraas kirjoitti:Lisäksi Veikko Leinonen on kertonut usein homokampanjasta. Mediassa esitetään jatkuvasti homoja, jotta saadaan lisää homoutta leviämään kansan keskuuteen. Homojärjestön päätoimiston sijainnista ei ole tietoa. Kaikesta päätellen sillä on kuitenkin suuri valta Saatanan mediassa.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
-
rippeli
https://www.youtube.com/watch?v=Nv7Ts4v5_BsTony kirjoitti:Unohtamatta Anthony Morrisin käsitystä tiukoista housuista. Tämän hallintoelimen jäsenen mukaan tiukat housut ovat osa homoseksuaalien salaliittoa.Vieraas kirjoitti:Lisäksi Veikko Leinonen on kertonut usein homokampanjasta. Mediassa esitetään jatkuvasti homoja, jotta saadaan lisää homoutta leviämään kansan keskuuteen. Homojärjestön päätoimiston sijainnista ei ole tietoa. Kaikesta päätellen sillä on kuitenkin suuri valta Saatanan mediassa.
-
artoodetoo
Samaten mua kartettiin, koska oli huhu että mä diilaan huumeita. Kaverit sitä ensin kävivät kysymässä, mutta ihmettelin vaan että mitä vittua. Seuraavaksi kävin vanhimmiston juttusilla asiasta. Tosin hekin kutsuivat ihan muista syistä rupattelemaan kanssaan, vaihtamaan kuulumisia. Karttaminen silti jatkui ja kuulin, että juttua oli levitetty jo muillekin nuorille näiden "kavereideni" toimesta. Lopulta asia saatiin kyllä puhuttua halki ja pinoon, mutta kaikkiin ihmisiin en enää saanut edes JT-mittakaavoissa normaalia ihmissuhdetta luotua.rippeli kirjoitti:Nuorena miehenä mellastaessani Itä-Suomalaisiin seurakuntiin oli levinnyt huhu, jonka mukaan mut oli serotettu, koska olin harrastanut esiaviollista seksiä edellisen kesän konventin yhteismajoituksessa.
Kun sitten seuraavan vuoden piirikonventissa menin innoissani moikkaamaan itäisiä ystäviäni, jouduinkin rakkaudellisen karttamisjärjestelyn uhriksi. Tätä kesti päivän verran. Seuraavana päivänä menin sitten ihan suoraan kysymään, että mistä kiikastaa? Silloin yksi kavereista uskalsi puhua mulle ja kysyi, että eikö mua olekaan erotettu. Kaikki tuntemani nuoret Helsingistä itään olivat saaneet tiedon jostain luotettavasta lähteestä, jota kukaan ei kuitenkaan muistanut täsmälleen.
Että silleensä ne huhut leviää...
-
jak
JT-sivustolta:
Muuan Hongkongissa pidettyyn erikoiskonventtiin osallistunut kertoi: ”Olin syvästi liikuttunut, kun näin, miten mandariininkieliset osanottajat puristivat uusia raamatullisia julkaisuja rintaansa vasten leveä hymy kasvoillaan ja ilonkyyneleet silmissään.”
Ehkä noi mandariinikieliset ei ymmärtäneet mitä pitivät sylissään. Mitenköhän se olisi raportoitu jos ne olisivat polttaneet lappunsa?
Muuan Hongkongissa pidettyyn erikoiskonventtiin osallistunut kertoi: ”Olin syvästi liikuttunut, kun näin, miten mandariininkieliset osanottajat puristivat uusia raamatullisia julkaisuja rintaansa vasten leveä hymy kasvoillaan ja ilonkyyneleet silmissään.”
Ehkä noi mandariinikieliset ei ymmärtäneet mitä pitivät sylissään. Mitenköhän se olisi raportoitu jos ne olisivat polttaneet lappunsa?
-
Masterpiece
JT nainen 1: Charles Darwinin vaimo oli Jehovan todistaja!
JT nainen 2: Ihanko totta?!?
JT nainen 1: Kyllä!
Minä: No ei... :facepalm:
- Tony
No nyt kyllä!Masterpiece kirjoitti:JT nainen 1: Charles Darwinin vaimo oli Jehovan todistaja!
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja