Jouko Pallari kirjoitti:Veljekset Veli Hopea, Tony ja jopa Martepiecekin, antavat ymmärtää että minun ei ole enää sopivaa keskustella esim.kannabiksesta ?
Haiskahtaa vähän samantyyppiseltä toiminnalta, kun jehovantodistajain järjestössä, eli rajoitetaan ajatuksien vapautta.
Juuri sen takia tulin tällekin foorumille, kun kuvittelin että täällä, --jos missään saa esittää ajatuksensa vapaasti, saas nähdä milloin minua aletaan "karttamaan".
Enpä usko että kysymys on mistään rajoittamisesta. Onhan sinulla kannabishöpinöihin täysi oikeus. Ole hyvä ja aloita vaikka uusi aihe ko aiheesta. Tony viittasi siihen ettei joka ketjuun tarvitse kannabista vetää ja on mielestäni oikeassa.
Minä en enään kannabisaiheisiin enään puutu, koska mielenkiintoni aihetta kohtaan on yksinkertaisesti lopussa. Pelkäänpä Pallari pahoin, etten ole ainoa.
On hyvin kummallista, ettet osaa keskustella mistään muusta. Mikä mättää? Vierailet päivittäin palstalla, mutta et ole juurikaan yhtään lausetta kirjoittanut joka ei liity kannabikseen.