Hyvää Itsenäisyyspäivää 2014

Uskontoon liittymätön keskustelu.

Valvoja: Moderaattorit

Veli-Hopea

Re: Hyvää Itsenäisyyspäivää 2014

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

Jouko Pallari kirjoitti:Veljekset Veli Hopea, Tony ja jopa Martepiecekin, antavat ymmärtää että minun ei ole enää sopivaa keskustella esim.kannabiksesta ?
Haiskahtaa vähän samantyyppiseltä toiminnalta, kun jehovantodistajain järjestössä, eli rajoitetaan ajatuksien vapautta.
Juuri sen takia tulin tällekin foorumille, kun kuvittelin että täällä, --jos missään saa esittää ajatuksensa vapaasti, saas nähdä milloin minua aletaan "karttamaan".

Enpä usko että kysymys on mistään rajoittamisesta. Onhan sinulla kannabishöpinöihin täysi oikeus. Ole hyvä ja aloita vaikka uusi aihe ko aiheesta. Tony viittasi siihen ettei joka ketjuun tarvitse kannabista vetää ja on mielestäni oikeassa.

Minä en enään kannabisaiheisiin enään puutu, koska mielenkiintoni aihetta kohtaan on yksinkertaisesti lopussa. Pelkäänpä Pallari pahoin, etten ole ainoa.

On hyvin kummallista, ettet osaa keskustella mistään muusta. Mikä mättää? Vierailet päivittäin palstalla, mutta et ole juurikaan yhtään lausetta kirjoittanut joka ei liity kannabikseen.
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
Occamin partaveitsi

Viesti Kirjoittaja Occamin partaveitsi »

Kirjoittaja Tony » 09.12.2014 09:32

"Voit keskustella kannabiksesta sille varatussa keskustelussa, mutta siitä ei ole tarvetta spämmätä pakonomaisesti joka ketjussa johon satut osallistumaan."

Tässä aloituksessa oli ja on kysymys itsenäisyyspäivän hulikoinnista ja siihen johtavista syistä.

Esitin kysymyksiä tähän aloitukseen ja siinä ohessa oman arvioni--olisiko minun pitänyt esittää kysymykseni ja arvioni "kannabikselle" varatussa osiossa?
Asioita ei tule monimutkaistaa tarpeettomasti.
"Occamin partaveitsi ja Einsteinin hiomakivi"
Masterpiece

Viesti Kirjoittaja Masterpiece »

Olisi.
Occamin partaveitsi

Viesti Kirjoittaja Occamin partaveitsi »

: Hyvää Itsenäisyyspäivää 2014
Kirjoittaja Masterpiece » 09.12.2014 13:30

"Olisi."

Kappas vaan, kun löitkin pöytään mahtavan argumentin.
Asioita ei tule monimutkaistaa tarpeettomasti.
"Occamin partaveitsi ja Einsteinin hiomakivi"
Masterpiece

Viesti Kirjoittaja Masterpiece »

Se oli vastaus kysymykseesi. En nähnyt tarpeelliseksi selittää asiaa, koska Tony ja Veli-Hopea selittivät sen jo sinulle.
Vastaa Viestiin