Mainostaa JW Language -sovellusta?
No ilmanmuuta myös sitä. Seuraavan perusteella ei kuitenkaan pelkästään sitä, onhan siinä selvä ohje mitä pitäisi tehdä ja vielä animaatioesimerkin kera. Leevi ja Sofia saattavat olla lapsille astetta tärkeämpiä esikuvia:
Oppijakso 16: Saarnaa vieraalla kielellä
Katso, kuinka Leevi ja Sofia saarnaavat ihmiselle, joka puhuu eri kieltä kuin he.
VOIT OLLA JEHOVAN YSTÄVÄ
&
Miten voit kertoa hyvää uutista ihmiselle, joka ei puhu samaa kieltä kuin sinä?
Animaatio antaa kyllä ymmärtää että softa on suunniteltu enemmän lasten käyttöön.
Onhan se aika hurmaavaa kun skidit päivittelee muilla kielillä.
Hän sanoi että soittaa ovikelloa vieraskielistenkin ovilla lasten ollessa mukana, mutta hoitaa itse puhumisen.
Uskon että iäkkäämmät ihmiset eivät läheskään kaikki seuraa silmä kovana jw.org nettisivuja , korkeintaan muutamia kohokohtia. Loput tulee lavalta ja perinteisistä lehdistä ja periaatteessa niiden varassa mennään. Ei ainakaan minun jt-lähisuku juurikaan taida jw.orgissa viihtyä, koska ikä.
Kai se on yksilöllistä, mutta jos itse kyselisin videosta, tuskin tietäisivät sellaisen olemassa olostakaan . ovat vähän jälkijunassa ja kantavat englanninkielisiä lehtiä turvana ja tarjoavat niitä mahdollisuutena vierasperäisille.
Animaatiosarjoista kerrotaan jw.org sivuilla myös seuraava:
Animaatiosarja joka koskettaa pieniä sydämiä
Jehovan todistajat valmistavat animaatioita, jotka auttavat lapsia noudattamaan Raamatun periaatteita. Miten ne tehdään? Entä mitä mieltä lapset ovat niistä? Katso video!
Tulkitsen tuon sananmukaisesti, että tarkoitus on todellakin koskettaa sydämiä.