YLE: Jt:t voivat tarjota korvausta pedofilian uhreille

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Polyester

Re: YLE: Jt:t voivat tarjota korvausta pedofilian uhreille

Viesti Kirjoittaja Polyester »

Veli-Hopea kirjoitti:Vai onko lähdetty ennemminkin sille tielle et kaikki pedokirjaukset ja epäilyt tuhotaan?
Sitä pitäisi kysyä haaratoimistosta ja seurakunnista. He itse tietävät parhaiten ja pystyvät kertomaan miten toimivat, vai kuinka? :wink:

Olisihan siinä lievästi sanottuna hieman likapyykkiä, jos seurakunnista löytyisi kärrykaupalla todistusaineistoa, esim. mustaa valkoisella jostain hyväksikäyttöepäilystä todistajanlausuntoineen, eikä tapauksia ole ilmoitettu viranomaisille.
Kaarmis

Viesti Kirjoittaja Kaarmis »

Olisihan? Epäiletkö ettei löytyisi? Vttu kuinka yksinkertainen asia. Kun edes EPÄILYS ilmaanttu, poliisi tutkimaan. Anteeksiannot ja kahden todistajan etsinnän vanhimmisto voisi hoitaa sitten kun oikeuden pöytäkirjat on valmistunu (siis EI kesken eikä varsinkaan enne virallisen tutkinnan!)

Mikä helveltti siinä on niin vaikeeta jeppuloiden, vanhimmistojen saati Hallintoelimen ymmärtää?!? Ja jos ei ymmärrä niin sitten pitää ajaa koko uskonto alas, vaikkapa yhteiskunnan vähän tuupittuna. *anteeksikirosanatmutprkl*
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
Tony

Viesti Kirjoittaja Tony »

Watchtower Examination -kanavan Winston pistää Jacskonin harhaanjohtavat lausunnot nippuun.

Open Letter to Australian Royal Commission on Sexual Abuse
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Vastaa Viestiin