Miljoonan punnan lasku seuralle Briteissä

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Arja Parka

Re: Miljoonan punnan lasku seuralle Briteissä

Viesti Kirjoittaja Arja Parka »

Hyvä Jarkke, olen samaa mieltä. Sanon suoraan että en tykkää kun tällä palstalla jotkut kehottaa puhumaan kunnioittavammin todistajista. Nää tyypit on järjestään sellaisia, että ovat itsekin puoliksi sisällä järjestössä. Miksi meidän pitäisi muka osoittaa kunnioitusta Jehovan todistajia kohtaan?????
Tony

Re: Miljoonan punnan lasku seuralle Briteissä

Viesti Kirjoittaja Tony »

Pro et contra kirjoitti:Hesekielin profetiassa vakuutetaan että "Kansat tulevat tietämään..." ja tässä on ydinkohta, onhan paljon parempi kuolla tietäessään että kuolee Luojan toimesta kuin että kuolee sattumanvaraisesti ja syyttä, eikö totta?
On siis paljon parempi että kuolee murhattuna kuin luonnollisesti. Ihan en nyt saa ajatuksestasi kiinni.
ihmiset eivät yleensäkään enää näe saati tunnusta syntisyyttään eikä heillä sen vuoksi ole omakohtaista tunnetta ja tarvetta heräämiseen ja kääntymykseen kuten vielä menneinä vuosikymmeninä.
Ja miksipä olisi. Syntihän on vain abstrakti, keksitty käsite, joka koskettaa vain niitä jotka siihen uskovat.

Meni muuten pitkästä aikaa julistelun puolelle. Paranna tätä.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Vastaa Viestiin