Facebookin selauksella olen havainnut että omasta mielestäni etenkin ns kulttuuri sekä liberaali -jehovan todistajilla (joillakin) saattaa näkyä kaverilistassa eronneita sekä erotettuja. Ei siinä sinänsä mitään, kartettujen karttaminen on yksi Seuran säännöistä/ohjeista joita mahdollisesti saatetaan myös vilpittömien Jehovan Todistajien keskuudessa tulkita monin tavoin ja kenties ohittaakin. Eri asia saattaa olla kiinni jääminen ko asiasta.
Mutta pohtikaa arvon vilpittömät Jehovan Todistjat, joilla on erotettuja tai eronneita facebookissa kavereina !
-> Haaratoimisto ja ilmeisesti (olen näin otaksunut ilman tarkempaa lähdettä enkä muista mistä) ns kuvainnollisesti etuuden omaavat vanhimmat (sekä myös aktiivisesti itse aktivoituvat vanhimmat jne) selaavat internettiä. Tuoreimpana tapauksena Haaratoimiston (ilmeisesti Leinonen ja Ropponen, en osaa sanoa kohdistuuko heihin vaiko joihinkin muihin mutta vain otaksun itse näin lähdekirjoituksen pohjalta, voin olla väärässä) tulkinta eräästä internet sivustosta.
Ja koko tuote löytyy sivulta http://www.raamattu.tarinoi.fi/1Haaratoimisto kirjoitti kirjoitti:Kuitenkin internet-sivustollasi esität,
Näin ollen koska ilmeisesti Haaratoimisto selailee tarpeen vaatiessa ns "luopiosivuja" ei ole mitenkään mahdotonta että selaisivat myös facebookkia. Oli sitten "luopiosivulla" linkkejä tai ei.
Tiedä vaikka Facebookissa erotettuna olleen kanssa kaveeraminen käynnistäisi veli vilpittömien vanhimpien osalta tutkintaa ja säpinää joissakin tapauksissa. Tiedä sitten.
Olkaapa varovaisia, hyvät vilpittömät Jehovan Todistajat, facebookin kanssa.