Paras päivittää tiedot, näin Haloskaa mukaellen. Normaali elämäntyyli on valtatyyli sielläkin.Vieras kirjoitti: Vaikea on tuota kirjoittamaasi uskoa. Jehovan todistajien opetukset on rakennettu niin, että niissä velloo kyltymätön viha sitä maailmaa kohtaan, jota nuo ura, talo perhe ja hienot harrastukset edustavat.
Ihmisen psyyke kestää Jehovan todistajien kaltaisen vihalahkon ja ns. normaalin elämäntyylin yhdistämistä (eli kaksoiselämää) vain tiettyyn rajaan asti.
Ehkä tässä on taustalla nuo kaikki vähennykset viikottaisista yhteisistä hengen nostatuksista, eli esimerkiksi kirjantutkistelujen häviäminen, mene ja tiedä, mutta kyllä muutos on selvä. Muut nuorten asiat hallitseva nuorten elämää jo 90% prosenttisesti, esimerkiksi internet. Tuo mainitsemasi viha pysyy omissa uomissaan, jos sellaista juuri kehittyykään, näin vähällä otteella.
Pidän tätä vain hyvänä, monet tähän mukaan kasvaneet saavat elää rauhassa.
Heitä häiritsee ehkä vain ne aikuisena kääntyneet, joiden elämänsisältö on taas tämän uskonnon myötä muuttunut radikaalisti.