Tapaaminen Helsingissä 22.9.
Valvoja: Moderaattorit
-
Analysoija
Matka ei este..
Itse tulen tapaamiseen nailla nakymin 500 km paasta.
-
Marilyn
Rakkaat veljeni ja sisareni! On lohduttavaa nähdä teidät suurilukuisina tulossa mukaan nauttimaan uuden uutta valoa. Olemme kuitenkin kohdanneet vastoinkäymisiä. Älköötte silti olko huolissanne vaan pitkäkäätte mielenne valppaina ja katseenne kohdistettuna kohti suurta päämäärää! Vihollisemme koittaa hämärtää uskoamme ja estää suuren hengellisen ateriamme nauttimista. Mutta älkäämme luovuttako tahi epäröikö! Yhdessä me voimme kestää nämä koettelemukset.
Olen ollut yhteydessä useampaankin ravitsemusliikkeeseen enkä ole saanut vielä varmistettua ruokailupaikkaa (Dragon Spring ei osannut vielä sanoa). Ilmeisesti noin 20 innokasmielisen nettihörhön iskeytymisestä samaan aikaan samaan paikkaan on muodostumassa haaste. Otan mielelläni pukin pikku apureilta apua vastaan, jos hyviä ideoita ja ylimääräistä energiaa jollain riittää, koska myös toinen tapahtuman suunnittelu ja toteutus vie aikaani ja keskittymiskykyäni. Parhaani kuitenkin yritän.
Jos ei muu onnistu, niin aina me yhden piknikin pystyyn pistämme! Tai jätämme syömisen heikoille ja siirrymme suoraan nesteytykseen ja pikku suolaiseen. Tai jotain. Mutta tämä siis nyt väliaikatietona ja raporttina kenttäpalveluksesta. Aamen.
Sisarenne Marilyn.
Olen ollut yhteydessä useampaankin ravitsemusliikkeeseen enkä ole saanut vielä varmistettua ruokailupaikkaa (Dragon Spring ei osannut vielä sanoa). Ilmeisesti noin 20 innokasmielisen nettihörhön iskeytymisestä samaan aikaan samaan paikkaan on muodostumassa haaste. Otan mielelläni pukin pikku apureilta apua vastaan, jos hyviä ideoita ja ylimääräistä energiaa jollain riittää, koska myös toinen tapahtuman suunnittelu ja toteutus vie aikaani ja keskittymiskykyäni. Parhaani kuitenkin yritän.
Jos ei muu onnistu, niin aina me yhden piknikin pystyyn pistämme! Tai jätämme syömisen heikoille ja siirrymme suoraan nesteytykseen ja pikku suolaiseen. Tai jotain. Mutta tämä siis nyt väliaikatietona ja raporttina kenttäpalveluksesta. Aamen.
Sisarenne Marilyn.
Quidquid latine dictum sit, altum viditur.
-
Kaarmis
Dragon Spring uskoakseni hoitaa homman kotiin, kunhan vain ilmoitat sinne ETTÄ ME NOIN 20 TULLAAN...!!!Marilyn kirjoitti:Rakkaat veljeni ja sisareni! ---(Dragon Spring ei osannut vielä sanoa). Ilmeisesti noin 20 innokasmielisen nettihörhön iskeytymisestä samaan aikaan samaan paikkaan on muodostumassa haaste. ---Aamen.
Sisarenne Marilyn.
-
m.näätinki
Jaa..a.
Mitähän tuohon nyt sanoisi.
Jos olen jo kävelykunnossa tulen,mutta minua varten ei tarvitse erikseen paikallaolijaksi ilmoittaa.Sen verran on vielä epävarmaa liikkumiseni.(Leikkaus 17.9.)
Tulen sitten käväsemään jos pääsen liikenteeseen.
Jos olen jo kävelykunnossa tulen,mutta minua varten ei tarvitse erikseen paikallaolijaksi ilmoittaa.Sen verran on vielä epävarmaa liikkumiseni.(Leikkaus 17.9.)
Tulen sitten käväsemään jos pääsen liikenteeseen.
-
Ohdake
Tervehdys teille tälläkin palstalla. Pääsääntöisesti naputtelen viestejäni tuolla suomi24:n puolella.
Sain epävirallisen kutsun tapaamiseen ja aloin miettiä, että mikä ettei ...
Käyn parisen kertaa viikossa Hesassa opiskelujeni takia, mutta yritän jos jaksaisin lähteä pääkaupunkiseudulle lauantainakin. Jehovantodistaja en ole, sillä suvussani heitä on muutenkin riittävästi, mutta jos aktiivi ev.lut ihan jt-opin tutkijana mahtuu joukkoon, niin yritän tsempata itseni Hesaan.
Sain epävirallisen kutsun tapaamiseen ja aloin miettiä, että mikä ettei ...
Käyn parisen kertaa viikossa Hesassa opiskelujeni takia, mutta yritän jos jaksaisin lähteä pääkaupunkiseudulle lauantainakin. Jehovantodistaja en ole, sillä suvussani heitä on muutenkin riittävästi, mutta jos aktiivi ev.lut ihan jt-opin tutkijana mahtuu joukkoon, niin yritän tsempata itseni Hesaan.
-
Marilyn
-
Torninvartija
-
Istuva Härkä
Ehdottomasti varmasti olet haluttua seuraa tapaamisessa, jossa kaikki näkökannat tuovat vain väriä ja tietyllä tapaa uskoa asiaan. Tuot oman näkökantasi omilta näkökohdiltasi esiin. Tämä on harvinaista meikäläisten seurassa (tai siis ex-meikäläisten), joten käytä siis hyväksesi tosiaan mahdollisuutta osoittaa 'maailmallisuutta' ja olet mukana tuolla..Ohdake kirjoitti:Jehovantodistaja en ole, sillä suvussani heitä on muutenkin riittävästi, mutta jos aktiivi ev.lut ihan jt-opin tutkijana mahtuu joukkoon, niin yritän tsempata itseni Hesaan.
Itse joudun sanomaan, että eräs sisar yrittää iskeä minua, ja mielenkiinnon (tapailu..) vuoksi, sekä kaavaillun ryyppyillan vuoksi, en pääse tapaamiseenne. Toki tuo sisar on vain osa meikäläisyyden lisätutkimustani, mutta pidän hänestä niin etten halua kuitenkaan nyt jäädä pois treffeiltä.. Okei, mitä mä oikeen puhun, haluan naista kuin naista ja sillä hyvä kuten Aatami sanoi...
Toivon sinulle irtipäästämisen onnea - ja uusia alkuja. (P. Brown)
-
AchanBeroean
Varo vaan, ettet naisenhimossasi tule sitoutuneeksi jehovantodistajien lahkoliikkeeseen entistäkin tiukemmin sitein.Istuva Härkä kirjoitti:Itse joudun sanomaan, että eräs sisar yrittää iskeä minua, ja mielenkiinnon (tapailu..) vuoksi, sekä kaavaillun ryyppyillan vuoksi, en pääse tapaamiseenne. Toki tuo sisar on vain osa meikäläisyyden lisätutkimustani, mutta pidän hänestä niin etten halua kuitenkaan nyt jäädä pois treffeiltä..
"Mutta emme usko enää tällaiseen hölynpölyyn, vaan pidämme Vartiotorni-seuran aatetta fanaattisena ja vaarallisena ideologiana, koska se orjuuttaa ihmiset aivopesuohjelmansa avulla" - Herrick Åberg
-
Pehmoluopio
-
Pehmoluopio
-
Lehtiveli
- Eläkeläinen
- Viesti:
-
naksualatson